IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Mastodon Vorige pagina | Volgende pagina
FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-08-2006 16:34 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 7 augustus 2006 16:31 schreef MyGreatDevastator het volgende:
je kan em ook gewoon downloaden via een torrent
www.isohunt.com/torrents.php?ihq=mastodon
ik vind hem erg vet! veel plezier!
psst, het is "HARD" ;p


MyGreatDevastator
Usericon van MyGreatDevastator
Posted 07-08-2006 16:41 by MyGreatDevastator Wijzig reactieProfiel van MyGreatDevastatorQuote dit berichthttp://www.greyonline.nl

hehe hard is ie inderdaad!



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-08-2006 16:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ben benieuwd, ga ze op lowlands zien alst goed is, ken der alleen 0,0 van


Je moeder.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-08-2006 20:38 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2006 16:31 schreef MyGreatDevastator het volgende:
je kan em ook gewoon downloaden via een torrent
www.isohunt.com/torrents.php?ihq=mastodon
ik vind hem erg vet! veel plezier!


jammer van die beroerde kwaliteit, ik wacht maar weer....


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 07-08-2006 20:40 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

klinkt goed


BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 18-08-2006 23:03 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

GODEVERREDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoornet dat Mastodon vanavond in het Burgerweeshuis speelt in Deventer!!!!!!!!!!!

KLOOTVIOLEUH!!!

(Turbonegro voorprogramma)


You can either agree with me, or be wrong.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-08-2006 23:29 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Luister nu een live gig! man o man.. live even hard hoor!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 19-08-2006 12:27 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2006 23:03 schreef BringerOfLight het volgende:
GODEVERREDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoornet dat Mastodon vanavond in het Burgerweeshuis speelt in Deventer!!!!!!!!!!!

KLOOTVIOLEUH!!!

(Turbonegro voorprogramma)


dat was slechts al 3 maanden uitverkocht! Dus treur niet...


BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 19-08-2006 13:19 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

quote:
Op 19 augustus 2006 12:27 schreef Spirit In Black het volgende:
dat was slechts al 3 maanden uitverkocht! Dus treur niet...


oke. baal gewoon dat ik daar helemaal niets vanaf wist, grom.


You can either agree with me, or be wrong.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 19-08-2006 13:27 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

was ook een verrassing.... ik wist het ook niet, maar ja ze spelen ook op lowlands, vandaar


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 19-08-2006 15:02 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

eindelijk een versie van Blood Mountain in variabele kbps gevonden. Is van hetzelfde niveau als Leviathan, haalt jammer genoeg niet het niveau van Remission. Is ook niet zo vreemd. Blijft een geniale band met een unieke sound.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-08-2006 17:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2003 3:41 schreef Mutilator het volgende:
Band gezien op Metropolis; vooraan gestaan; presentatie was vet; intensiteit ook MAAR: structuurloze, aan elkaar geplakte -riff- nummers; haalt het niveau van een stijlgenoot als Dillinger escape plan absoluut niet; al met al een enorme teleurstelling en ik ga ze zeker niet opzoeken als ze in de buurt komen


jaren geleden maar kom,

in mijn ogen een band. niets bijzonders. Ik begrijp de hele heisa errond totaal niet en ik ben nochtans van alle markten thuis. Wat moet ik hier dan zo goed aan vinden? De drummer is een ritmisch baasje ja, maar het totaalpakket zint me voor geen haar. Raakt me totaal niet

Totaal niet


signature


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 19-08-2006 17:41 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ieder zijn eigen ding hè? DEP vind ik dan weer te chaotisch...

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 19-08-2006 17:52]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-08-2006 17:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

DEP is idd erg chaotisch, lukt me meestal niet om de cds uit te luisteren. Ik geloof ook niet in 'slechte' muziek, en ik vind Mastodon zeker ook niet saai, maar ik snap de bedoeling er niet in. Niets rockerigs, niet meeslepend, niet zagerig-monotoons, niet thrashy, sfeer?, niet postrockish, ... ik weet het niet


signature


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 19-08-2006 17:51 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Ze mogen van mij wel meer met de zang doen, die is af en toe wel een beetje van hetzelfde. Meer cleane zang zou ze goed doen. Muzikaal vind ik het wel erg goed.

Plus het feit dat de heren persoonlijk erg relaxed zijn en altijd bereidt zijn tot een babbeltje. Kan ik wel waarderen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-08-2006 17:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat geloof ik ja

en de zang stoort mij eiglijk wel. beetje teveel Neurosis-wannabe. Dat ze eens wat Mono of Jesu luisteren


signature


frnzl
Metal moet je delen
Usericon van frnzl
Posted 19-08-2006 18:50 by frnzl Wijzig reactieProfiel van frnzlQuote dit berichthttp://frnzl.nl/radio

Ik heb het licht gechecked en m'n eerste gevoel is dat het nooit grooved, 'beuken' kan namenlijk heerlijk grooven, al is het af en toe een stukje (Meshuggah, Dreamtheater ea.), voor mij een vereiste om het te kunnen verteren, maar over smaak ..


Metal confronts what we'd rather ignore. It celebrates what we often deny. It indulges in what we fear most. And that's why metal will always be a culture of outsiders.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 24-08-2006 19:56 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2006 17:34 schreef Hypnos het volgende:
Wat moet ik hier dan zo goed aan vinden?



Enig objectiefs wat je over Mastodon kan zeggen is dat ze unieke riffs schrijven. Zowat alle riffs die ze schrijven klínken gewoon als Mastodon, dus niet zoals veel bands die bv standaard trashy riffs schrijven die al ettelijke malen gehoord zijn. Mastodon wordt m.i. terecht vergeleken met Metallica die ook al dat unieke geluid had. Niet dat ze dezelfde muziek maken (als men dacht dat ik dat bedoelde)

Maar goed, uiteindelijk is het natuurlijk kwestie van smaak. Voor mij kan Blood Mountain iig een van de platen van het jaar worden



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-08-2006 22:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik zal er eens op letten
de drummer heeft wel interessante ritmes in huis


signature


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 27-08-2006 14:32 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=29080997&episode=29686258

Streaming van lowlands, klinkt erg cool... de circle cysquatch opening riff klinkt hier wel erg cool


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 02-09-2006 17:08 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Het hele nieuwe album is nu ook te beluisteren op hun eigen my space site: http://www.myspace.com/mastodon

Absoluut een van de beste albums dit jaar, wellicht wel de beste!


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-09-2006 18:15 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik vind van niet... Remission rost deze cd er sowiso KEIHARD uit.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 02-09-2006 18:33 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Vind ik van niet, alhoewel die cd uitaard ook helemaal super is! Ik vind Mastodon op iedere cd weer doorgroeien met het lef om ook nieuwere wegen in te slaan. Zo vind ik de meer open zang helemaal geweldig, en er staan weer heerlijke riffs op om U tegen te zeggen.

Maar zoals zo vaak, kwestie van ieders eigen smaak heh?


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-09-2006 19:48 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Het klinkt mij een beetje als popmetal. De riffs zijn hier en daar goed verzonnen en het luistert goed weg. Maar het is een beetje 'zielloos'. Het gaat me iig wel snel vervelen


"This one is older than shit, heavier than time!"


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-09-2006 20:02 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Gaaf popmetal, eens luisteren dan.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen