|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:psst, het is "HARD" ;p |
|
hehe hard is ie inderdaad! |
|
ben benieuwd, ga ze op lowlands zien alst goed is, ken der alleen 0,0 van Je moeder. |
|
quote: jammer van die beroerde kwaliteit, ik wacht maar weer.... |
|
klinkt goed |
|
Luister nu een live gig! man o man.. live even hard hoor! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: dat was slechts al 3 maanden uitverkocht! Dus treur niet... |
|
quote: oke. baal gewoon dat ik daar helemaal niets vanaf wist, grom. You can either agree with me, or be wrong. |
|
was ook een verrassing.... ik wist het ook niet, maar ja ze spelen ook op lowlands, vandaar |
|
eindelijk een versie van Blood Mountain in variabele kbps gevonden. Is van hetzelfde niveau als Leviathan, haalt jammer genoeg niet het niveau van Remission. Is ook niet zo vreemd. Blijft een geniale band met een unieke sound. |
|
quote: jaren geleden maar kom, in mijn ogen een band. niets bijzonders. Ik begrijp de hele heisa errond totaal niet en ik ben nochtans van alle markten thuis. Wat moet ik hier dan zo goed aan vinden? De drummer is een ritmisch baasje ja, maar het totaalpakket zint me voor geen haar. Raakt me totaal niet Totaal niet signature |
|
ieder zijn eigen ding hè? DEP vind ik dan weer te chaotisch... [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 19-08-2006 17:52] |
|
DEP is idd erg chaotisch, lukt me meestal niet om de cds uit te luisteren. Ik geloof ook niet in 'slechte' muziek, en ik vind Mastodon zeker ook niet saai, maar ik snap de bedoeling er niet in. Niets rockerigs, niet meeslepend, niet zagerig-monotoons, niet thrashy, sfeer?, niet postrockish, ... ik weet het niet signature |
|
Ze mogen van mij wel meer met de zang doen, die is af en toe wel een beetje van hetzelfde. Meer cleane zang zou ze goed doen. Muzikaal vind ik het wel erg goed. Plus het feit dat de heren persoonlijk erg relaxed zijn en altijd bereidt zijn tot een babbeltje. Kan ik wel waarderen. |
|
dat geloof ik ja en de zang stoort mij eiglijk wel. beetje teveel Neurosis-wannabe. Dat ze eens wat Mono of Jesu luisteren signature |
|
Ik heb het licht gechecked en m'n eerste gevoel is dat het nooit grooved, 'beuken' kan namenlijk heerlijk grooven, al is het af en toe een stukje (Meshuggah, Dreamtheater ea.), voor mij een vereiste om het te kunnen verteren, maar over smaak .. Metal confronts what we'd rather ignore. It celebrates what we often deny. It indulges in what we fear most. And that's why metal will always be a culture of outsiders. |
|
quote: Enig objectiefs wat je over Mastodon kan zeggen is dat ze unieke riffs schrijven. Zowat alle riffs die ze schrijven klínken gewoon als Mastodon, dus niet zoals veel bands die bv standaard trashy riffs schrijven die al ettelijke malen gehoord zijn. Mastodon wordt m.i. terecht vergeleken met Metallica die ook al dat unieke geluid had. Niet dat ze dezelfde muziek maken (als men dacht dat ik dat bedoelde) Maar goed, uiteindelijk is het natuurlijk kwestie van smaak. Voor mij kan Blood Mountain iig een van de platen van het jaar worden |
|
ik zal er eens op letten de drummer heeft wel interessante ritmes in huis signature |
|
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=29080997&episode=29686258 Streaming van lowlands, klinkt erg cool... de circle cysquatch opening riff klinkt hier wel erg cool "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Het hele nieuwe album is nu ook te beluisteren op hun eigen my space site: http://www.myspace.com/mastodon Absoluut een van de beste albums dit jaar, wellicht wel de beste! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Ik vind van niet... Remission rost deze cd er sowiso KEIHARD uit. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Vind ik van niet, alhoewel die cd uitaard ook helemaal super is! Ik vind Mastodon op iedere cd weer doorgroeien met het lef om ook nieuwere wegen in te slaan. Zo vind ik de meer open zang helemaal geweldig, en er staan weer heerlijke riffs op om U tegen te zeggen. Maar zoals zo vaak, kwestie van ieders eigen smaak heh? " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Het klinkt mij een beetje als popmetal. De riffs zijn hier en daar goed verzonnen en het luistert goed weg. Maar het is een beetje 'zielloos'. Het gaat me iig wel snel vervelen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Gaaf popmetal, eens luisteren dan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |