IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Mastodon Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-07-2004 20:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
hey mastodon,

i have some pictures from the show (you know the girl with the dreads, you was looking at all the time hehe )in Tilburg in holland! they are pretty cool! but don't have them on the web, if you want them, please email me at korn_rullezz@hotmail.com so i can send them to you. big kiss joyce


whahaha


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 03-07-2004 20:19 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2004 18:51 schreef Spirit In Black het volgende:
zo effe gedeeceeplusplust, en ja je hebt wel gelijk over de originaliteit, maar de productie is wel veel beter dan Remission!!

Ik ben vooral benieuwd naar Megalodon, dat was een vet thrash nummer op Dynamo!


Niet zo heel veel beter hoor, Remission had al een puike productie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-07-2004 20:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2004 20:10 schreef ghoulliette het volgende:
whahaha


Ik wist niet dat je Korn fan was?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-07-2004 20:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2004 20:19 schreef Tormented soul het volgende:
Niet zo heel veel beter hoor, Remission had al een puike productie

zelfde producer anders


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-07-2004 20:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2004 20:21 schreef Chelman het volgende:
Ik wist niet dat je Korn fan was?

ik was ook niet in Tilburg En daarnaast douche ik graag.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 03-07-2004 21:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2004 20:19 schreef Tormented soul het volgende:
Niet zo heel veel beter hoor, Remission had al een puike productie


een andere productie dan.....die van Remission vond ik iets te low-fi, dat vond ik ook een van de weinige minpuntjes van de plaat....

Blood & Thunder wordt wel beter na een aantal luisterbeurtjes, refrein lijkt wel een beetje op de God Of Thunder cover van Kiss door Entombed


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 03-07-2004 21:18 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik ken alleen de Iced Earth cover van God Of Thunder . maar ik zit nu wederom te genieten van Remission. Damn wat blijft dat een briljante schijf


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 03-07-2004 21:23 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2004 21:18 schreef Tormented soul het volgende:
Ik ken alleen de Iced Earth cover van God Of Thunder . maar ik zit nu wederom te genieten van Remission. Damn wat blijft dat een briljante schijf


staat op de Out Of Hand ep van Entombed.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 03-07-2004 21:26 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Oke , dat ga ik ff uitchecken. Entombed kan me namelijk prima bekoren. Heb er helaas nog geen orgineel werk van. Maar back to Mastodon. Soieso heeft Mastodon een klein plekje in mn hart veroverd omdat zij ervoor gezorgd hebben dat ik muziek in die stroming ben gaan waarderen. Dat pas na 2 maanden Remission luisteren maar dat terzijde. het is het waard


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-07-2004 21:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

moet je nu elke dag gaan vertellen hoe stoer je je zelf vindt nu dat je niet meer alleen powermetal luistert...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 03-07-2004 21:31 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2004 21:29 schreef ghoulliette het volgende:
moet je nu elke dag gaan vertellen hoe stoer je je zelf vindt nu dat je niet meer alleen powermetal luistert...


Moet ik hier serieus op ingaan


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 03-07-2004 21:31 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

btw Entombed heeft geen reet met Mastodon van doen alhoewel de laatste plaat qua productie wel in de buurt komt, hehe


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-07-2004 21:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2004 21:29 schreef ghoulliette het volgende:
moet je nu elke dag gaan vertellen hoe stoer je je zelf vindt nu dat je niet meer alleen powermetal luistert...


Ach, laat 'm toch...

Zo lang zijn muzieksmaak zich maar in de goede richting ontwikkelt...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 03-07-2004 21:34 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-07-2004 21:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2004 21:33 schreef altx het volgende:
Ach, laat 'm toch...

Zo lang zijn muzieksmaak zich maar in de goede richting ontwikkelt...

waar. alhoewel ik niet perse elke week een update hoef


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-07-2004 21:45 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2004 21:42 schreef ghoulliette het volgende:
waar. alhoewel ik niet perse elke week een update hoef


hehe


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 03-07-2004 21:47 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Als ik morgen Robbie Wiliams de hemel in wil prijzen, ben jij de eerste die het hoort

*Ik twijfelde , gelukkig over 2 maanden weer naar school *

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 03-07-2004 21:49]


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 03-07-2004 21:49 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

t


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-07-2004 21:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2004 21:42 schreef ghoulliette het volgende:
waar. alhoewel ik niet perse elke week een update hoef


Dat hoeft ook niet. ELKE nieuwe plaat die uitkomt vindt Tormented Soul de BESTE ALLERTIJDEN. Dat is wel makkelijk te onthouden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 03-07-2004 21:51 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2004 21:49 schreef Chelman het volgende:
Dat hoeft ook niet. ELKE nieuwe plaat die uitkomt vindt Tormented Soul de BESTE ALLERTIJDEN. Dat is wel makkelijk te onthouden.


Heb je je leesbril nooit op als je 'Zetemmed'? Ik denk dat ik dat al lang en breed verklaard heb. Maar ach, ik heb geeneens zin om dat bekende plaatje over 'discussieren op het internet' op te zoeken. Dat laat ik aan je verbeelding over.

*Plaatje*

Een goedenavond verder


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-07-2004 21:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2004 21:51 schreef Tormented soul het volgende:
Heb je je leesbril nooit op als je 'Zetemmed'? Ik denk dat ik dat al lang en breed verklaard heb. Maar ach, ik heb geeneens zin om dat bekende plaatje over 'discussieren op het internet' op te zoeken. Dat laat ik aan je verbeelding over.

*Plaatje*

Een goedenavond verder


Bedoel je deze?



Da's inderdaad waar. We waren echter niet aan het discussieren. Ik steld gewoon een feit vast.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-07-2004 21:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2004 21:49 schreef Chelman het volgende:
Dat hoeft ook niet. ELKE nieuwe plaat die uitkomt vindt Tormented Soul de BESTE ALLERTIJDEN. Dat is wel makkelijk te onthouden.


Ach, hij heeft in ieder geval een bepaald enthousiasme wat ik bij een hoop mensen toch mis... (en in dat enthousiasme slaat-ie idd soms iets te ver door...)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-07-2004 21:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2004 21:53 schreef altx het volgende:
Ach, hij heeft in ieder geval een bepaald enthousiasme wat ik bij een hoop mensen toch mis... (en in dat enthousiasme slaat-ie idd soms iets te ver door...)


Jeugdige entohusiasme... Een soort Maria Sharapova maar dan minder mooi


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 03-07-2004 21:56 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Chelman, je bent gewoon jaloers . Ik voel me soms als een kleuter in een speelgoedwinkel (als heb op muziek aankomt). Maar dat waait wel over .

En nu naar de lokale metalkroeg. haleeij


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 03-07-2004 22:13 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Een band met 12 pagina's verdiend een luisterbeurt. Vanmiddag dus Remission (?) zitten luisteren. Maar nu vraag ik me eigenlijk af, waarom? Waarom dit luisteren als er bands als Neurosis, Cult of Luna en Isis zijn, die het kunstje veel en veel beter beheersen?


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen