![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Niet zo heel veel beter hoor, Remission had al een puike productie ![]() ![]() |
|
quote: Ik wist niet dat je Korn fan was? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: zelfde producer anders ![]() |
|
quote: ik was ook niet in Tilburg ![]() ![]() |
|
quote: een andere productie dan.....die van Remission vond ik iets te low-fi, dat vond ik ook een van de weinige minpuntjes van de plaat.... Blood & Thunder wordt wel beter na een aantal luisterbeurtjes, refrein lijkt wel een beetje op de God Of Thunder cover van Kiss door Entombed ![]() |
|
Ik ken alleen de Iced Earth cover van God Of Thunder ![]() ![]() ![]() |
|
quote: staat op de Out Of Hand ep van Entombed. ![]() |
|
Oke , dat ga ik ff uitchecken. Entombed kan me namelijk prima bekoren. Heb er helaas nog geen orgineel werk van. Maar back to Mastodon. Soieso heeft Mastodon een klein plekje in mn hart veroverd omdat zij ervoor gezorgd hebben dat ik muziek in die stroming ben gaan waarderen. Dat pas na 2 maanden Remission luisteren maar dat terzijde. het is het waard ![]() ![]() |
|
moet je nu elke dag gaan vertellen hoe stoer je je zelf vindt nu dat je niet meer alleen powermetal luistert... ![]() |
|
quote: Moet ik hier serieus op ingaan ![]() ![]() |
|
btw Entombed heeft geen reet met Mastodon van doen alhoewel de laatste plaat qua productie wel in de buurt komt, hehe ![]() |
|
quote: Ach, laat 'm toch... Zo lang zijn muzieksmaak zich maar in de goede richting ontwikkelt... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal ![]() ![]() |
|
quote: waar. alhoewel ik niet perse elke week een update hoef ![]() ![]() |
|
quote: hehe ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Als ik morgen Robbie Wiliams de hemel in wil prijzen, ben jij de eerste die het hoort ![]() *Ik twijfelde ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 03-07-2004 21:49] ![]() |
|
t ![]() |
|
quote: Dat hoeft ook niet. ELKE nieuwe plaat die uitkomt vindt Tormented Soul de BESTE ALLERTIJDEN. Dat is wel makkelijk te onthouden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Heb je je leesbril nooit op als je 'Zetemmed'? Ik denk dat ik dat al lang en breed verklaard heb. Maar ach, ik heb geeneens zin om dat bekende plaatje over 'discussieren op het internet' op te zoeken. Dat laat ik aan je verbeelding over. *Plaatje* Een goedenavond verder ![]() ![]() |
|
quote: Bedoel je deze? ![]() Da's inderdaad waar. We waren echter niet aan het discussieren. Ik steld gewoon een feit vast. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ach, hij heeft in ieder geval een bepaald enthousiasme wat ik bij een hoop mensen toch mis... (en in dat enthousiasme slaat-ie idd soms iets te ver door...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Jeugdige entohusiasme... ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Chelman, je bent gewoon jaloers ![]() ![]() En nu naar de lokale metalkroeg. haleeij ![]() ![]() |
|
Een band met 12 pagina's verdiend een luisterbeurt. Vanmiddag dus Remission (?) zitten luisteren. Maar nu vraag ik me eigenlijk af, waarom? Waarom dit luisteren als er bands als Neurosis, Cult of Luna en Isis zijn, die het kunstje veel en veel beter beheersen? ![]() |
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |