IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Mastodon Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-11-2003 18:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2003 16:07 schreef skullfuck het volgende:
Heeft iemand de DVD al?? ik heb de "gewoone" verzie van die cd....

ja ik.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 30-11-2003 18:12 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Die ging je toch rippen... ???




I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-11-2003 18:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

tja als niemand hem heeft gaat dat lastig.

anyways het is wel een grappig dvd'tje hoor, maar heeft niet de kwaliteit van de meeste losse dvd's. vandaar dat hij niet los ik denk ik. Het geluid is er niet al te goed op, zo staan de vocalen te hard.
De cd heeft trouwens een andere bedrukking dan de reguliere (blauw), en ook staat The Emerald erop als bonus track (ook als 7 inch picture disc verkrijgbaar trouwens voor weinig).

Er is trouwens ook een videoclip van March of the Fire Ants uit op Mtv (VS) deze komt binnen afzienbare tijd op de site is gemeld.
De video is video van de week geworden daar geloof ik en zou ook op de site van MTV te zien moeten zijn, maar dat lukte vorige week nog niet.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 30-11-2003 18:19 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

ach ja...gelukkig zegt beeldmateriaal me niks...er staan geen zeldzame nummers op?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-11-2003 18:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

op de DVD? nee, gewoon wat op de cd ook staat.

Er zijn trouwens mensen bij wie de DVD het niet doet...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 30-11-2003 18:45 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 30 november 2003 18:20 schreef ghoulliette het volgende:
op de DVD? nee, gewoon wat op de cd ook staat.

Er zijn trouwens mensen bij wie de DVD het niet doet...



Door een regio verschil? (regio 1 of 2)


Suck my piss


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-11-2003 21:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik denk het. Dat meisje kwam uit engeland iig. Bij mij deed hij het grotendeels op de pc (tot aan 2 minuten van het einde) en deed het volledig op de DVd speler van DMTR.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 18:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

De clip van March of the Fire ants is online te vinden. Nog niet op de site van Mastodon zelf trouwens. waar wel, dan moet ik je toch even doorverwijzen naar de allermooiste site ooit--> www.shadowsofdisgust.com de link staat in de nieuws sectie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-12-2003 18:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2003 21:04 schreef ghoulliette het volgende:
ik denk het. Dat meisje kwam uit engeland iig. Bij mij deed hij het grotendeels op de pc (tot aan 2 minuten van het einde) en deed het volledig op de DVd speler van DMTR.


Engeland is net als rest van europa regio 2.

Waarschijnljk gewoon een goedkope persing.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 18:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

clip al bekeken? Vind het zelf best wel een mooie clip, jammer alleen dat hij via real playert gaat, beetje klein enzo.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-12-2003 18:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

zal hem zo checken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-03-2004 18:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ze spelen in de doornroosje volgens iemand die er werkt, en ze staan op dynamo


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-03-2004 0:14 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2004 18:34 schreef ghoulliette het volgende:
ze spelen in de doornroosje volgens iemand die er werkt, en ze staan op dynamo


Dynamo? Beterrrr Vind het overigens geen band voor een groot podium, zal wel tent worden, maar dan nog


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 07-03-2004 18:01 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2004 0:14 schreef Spirit In Black het volgende:
Dynamo? Beterrrr Vind het overigens geen band voor een groot podium, zal wel tent worden, maar dan nog

Dat is inderdaad beter. Heb ze helaas vorig jaar gemist met tour met The Haunted. Maar het is wel een band voor de tent. Liever een zaaltje, maar dat zal in de toekomst nog wel weer gebeuren.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-03-2004 21:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Zolang het geluid goed is maakt het niet uit op wat voor podium ze staan.
Vorig jaar in de tent op graspop was het geluid erg kut jammer genoeg.
In Eindhoven was het trouwens super


surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 08-03-2004 17:51 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

ik hoorde in de wandelgangen dat ze in april weer een amerikaanse tour doen, klopt dat?


i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-03-2004 17:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

op het forum staan de precieze data, ik kan ze hier wel plaatsen als je wilt.

Maar ze gaan idd eerst door Amerika touren en daarna naar Europa.

Had ik al gemeld dat de clip "march of the fire ants" aanvraagbaar is bij The Box


Vuile Pui
Usericon van Vuile Pui
Posted 09-03-2004 19:42 by Vuile Pui Wijzig reactieProfiel van Vuile PuiQuote dit berichthttp://www.alkerdeel.be

geen idee of iemand deze link al heeft gepost, ik hoop dattie nog werkt:
volledige live gig van mastodon, hellacool ... bijzonder goede band trouwens

http://www.cs.uofs.edu/~rjm6/scullmanvideos/mastodon-020904-crowbar.asf

hopelukt luktie nog, best direct op de harde schijf opslaan, zeker de moeite, 45 minuten live video ...


www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-03-2004 20:07 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Is dat niet gewoon de gig die ook op de DVD van de re-release zit?


Vuile Pui
Usericon van Vuile Pui
Posted 10-03-2004 11:44 by Vuile Pui Wijzig reactieProfiel van Vuile PuiQuote dit berichthttp://www.alkerdeel.be

quote:
Op 9 maart 2004 20:07 schreef Tormented soul het volgende:
Is dat niet gewoon de gig die ook op de DVD van de re-release zit?

geen flauw idee, ik heb enkel de originele, kan natuurlijk wel, maar die site houdt zich vooral bezig met live bootlegs, je vindt er ook van The End, Horsetheband, Dyshritmia (of hoe schrijf je het), Cursed, ... altijd fijn


www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-03-2004 12:05 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Dysrhythmia

The End live?! Dat ga ik 's ff checken!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


codex4
Usericon van codex4
Posted 10-03-2004 12:08 by codex4 Wijzig reactieProfiel van codex4Quote dit berichthttp://www.gardenofexile.com

wat is de link dan van die site met alle videos? als ik op die mastodon link druk krijg ik gelijk een media player... als ik de url wat korter maak kom ik wel op andere pagina's maar zie nergens video's staan..



zombie
Usericon van zombie
Posted 10-03-2004 13:32 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Bedankt voor de link!

Leuk om weer eens wat nieuwe nummers te horen. Wanneer komt verdorie dat nieuwe album uit?



Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 10-03-2004 13:57 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

Mastodon, nu al twee keer live gezien, twee keer zwaar onder de indruk. Ook hun cd's zijn geniaal, prachtige menging van allerlei soorten metal en core. Ik zit echt te wachten op The Leviathan (hun aankomende cd)


Rotting away is better than being gay


Vuile Pui
Usericon van Vuile Pui
Posted 10-03-2004 15:30 by Vuile Pui Wijzig reactieProfiel van Vuile PuiQuote dit berichthttp://www.alkerdeel.be

ah woops, link vergeten posten, hier komt ie:

http://www.geocities.com/scullmanbootlegs/downloads.html

deze pagina durft wel eens veranderen... komen soms bands bij,soms gaan er weg

mastodon is super, Horsetheband vind ik verschrikkelijk goed,is hardcore-noise met 8bit keys, ze noemen het zelf Nintendocore, werkelijk hilarisch goed

the end is natuurlijk killer en Dysrhythmia (!!!!)is ook erg PUIk, enkel staat dat ene beestige nummer van de relapse verzamelaar er niet op ...

hier vind je ook een pak livevideos, vooral hardcore en noise, everytime I die enz ...

http://www.sanmarcoshardcore.com/
zoek naar videos

have fun!


www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen