IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Mastodon Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-06-2004 15:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mooi werkje weer Arjan!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 08-06-2004 15:23 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 8 juni 2004 15:16 schreef Jenje het volgende:
Mooi werkje weer Arjan!

Dit is imo mijn beste interview tot nu toe, en zeker het interview met de beste bak vragen. Je hebt mail trouwens...


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-06-2004 16:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

hehe...

Ik heb een hilarische review gevonden van Remission:

http://www.teufelstomb.com/reviews/mastodon.html


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-06-2004 16:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

de release in Europa is pas in September trouwens. 31-08-04 is de Amerikaanse release datum.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 09-06-2004 1:45 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Dat werd niet echt duidelijk vermeld op de relapse en mastodon site.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-06-2004 12:58 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

het staat er toch met kleine koeieletters


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2004 22:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 12:58 schreef Spirit In Black het volgende:
het staat er toch met kleine koeieletters

joa, en zelfs ik wist het


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-06-2004 19:45 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 22:21 schreef ghoulliette het volgende:
joa, en zelfs ik wist het


check de Doornroosje site eens, bij verwacht in oktober....


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-06-2004 20:12 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 16:15 schreef Chelman het volgende:
hehe...

Ik heb een hilarische review gevonden van Remission:

http://www.teufelstomb.com/reviews/mastodon.html


ik heb net pas gelezen ,

heeft zeker nog nooit Neurosis, Today Is The Day, Dillinger Escape Plan, Meshuggah, Cult Of Luna, etc. geluisterd.....ik ben het wel met hem eens wat betreft het overhypen, zodadelijk vinden Nu Metallica fans dit ook geweldig wat zomaar zou kunnen en dan gaat de lol eraf...maar zover zal het toch niet komen, sommige bands zijn te ontoegankelijk om ooit een groot publiek en reviewers te bereiken....zie bands boven.


zombie
Usericon van zombie
Posted 10-06-2004 20:35 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 20:12 schreef Spirit In Black het volgende:
ik heb net pas gelezen ,

ik ben het wel met hem eens wat betreft het overhypen, zodadelijk vinden Nu Metallica fans dit ook geweldig wat zomaar zou kunnen en dan gaat de lol eraf


WIE KAN DAT NOU EEN ENE RUFT SCHELEN!!!!!!

Sorry, maar als 'de lol' er dan afgaat kan je dan niet net zo goed Breezers gaan drinken in het Cooldown cafe?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-06-2004 20:48 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 20:35 schreef zombie het volgende:
WIE KAN DAT NOU EEN ENE RUFT SCHELEN!!!!!!

Sorry, maar als 'de lol' er dan afgaat kan je dan niet net zo goed Breezers gaan drinken in het Cooldown cafe?


hohoho, hold your horses

ik bedoel er meer mee dat ik degene die deze muziek ook kunnen waarderen, tja hoe zal ik het zeggen, daar zou ik bij wijze van spreken een biertje mee kunnen drinken en het over muziek kunnen hebben or whatever. Wat niet snel meer zal gebeuren idd als ik een breezertje moet pakken om overeenkomsten te vertonen met anderen, die bij concerten staan om maar wat te noemen (en ook dat moet je niet letterlijk nemen, als die degen dat nou lekker vindt, dan mag dat). Beetje moeilijk uit te leggen met de allesverpletterende The Crown op de achtergrond...

It's not all about the music for me....kijk het topic over Dynamo en vele andere concerten er maar op na, veel gezeur over mede concertgangers....identificeren met...

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 10-06-2004 20:55]


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-06-2004 0:19 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Hopelijk komt die plaat snel bij zwaremetalen terecht. Ik ben benieuwd wat dat gaat worden aangezien die nieuwe nummers goed klonken.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2004 10:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zeker als je bedenkt dat er een nummer van 17 minuten op gaat komen, going for epic status.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-07-2004 21:54 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

zo, heb even geshopt bij de Relapse winkel, $10 voor vinyl is niks!!!! Nog een zooi cd's erbij en wat pre-order en weer $128, armer...

Maar wel voor 6 cd's/5 lp's en een shirt, das 105 euro voor 12 gloednieuwe items


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-07-2004 21:56 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

oh ja on topic



nieuw artwork, ik weet het niet......,

maar ach, als de muziek maar goed is...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 02-07-2004 14:28 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Nu weet ik het zeker, dit album gaat over moby dick. Als ze dat nou eerder bekend hadden gemaakt kon ik daar nog over vragen, is een geweldig boek.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-07-2004 17:50 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Vandaag een sampler cd gehad van The Dillinger Escape Plan (2 tracks) en er staat ook nog een nieuw Mastodon nummer op (en eentje van The End maar dat terzijde). En dat nummer valt me eerlijk gezegt een beetje tegen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-07-2004 17:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

De plaat heet Leviathan maar de artwork heeft een plaatje van Moby Dick... Vreemd....hoezo de discrepantie?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-07-2004 18:24 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2004 17:50 schreef Tormented soul het volgende:
Vandaag een sampler cd gehad van The Dillinger Escape Plan (2 tracks) en er staat ook nog een nieuw Mastodon nummer op. En dat nummer valt me eerlijk gezegt een beetje tegen.


hoe heet dat nummer?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-07-2004 18:29 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Blood&Thunder

voor Mastodon begrippen klinkt het behoorlijk standaard en ik ben niet zo te spreken over de vocalen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-07-2004 18:51 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2004 18:29 schreef Tormented soul het volgende:
Blood&Thunder

voor Mastodon begrippen klinkt het behoorlijk standaard en ik ben niet zo te spreken over de vocalen.


zo effe gedeeceeplusplust, en ja je hebt wel gelijk over de originaliteit, maar de productie is wel veel beter dan Remission!!

Ik ben vooral benieuwd naar Megalodon, dat was een vet thrash nummer op Dynamo!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-07-2004 19:42 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ah zo heette dat nummer dus . Inderdaad, dat heerschte!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-07-2004 23:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2004 14:28 schreef arrebar het volgende:
Nu weet ik het zeker, dit album gaat over moby dick. Als ze dat nou eerder bekend hadden gemaakt kon ik daar nog over vragen, is een geweldig boek.

Dat was al lang bekend. staat ook een nummer over the elephant man op trouwens. Brann Dailor heeft Moby Dick gelezen trouwens, en zijn favo film is the elephant man. (born oa een oudere terorrizer en de mastodon site)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-07-2004 23:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2004 17:58 schreef Chelman het volgende:
De plaat heet Leviathan maar de artwork heeft een plaatje van Moby Dick... Vreemd....hoezo de discrepantie?

is niet vreemd, zoek maareens op google naar leviathan en moby dick.

@ tormented Sould, die deelden ze ook uit op graspop


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-07-2004 11:46 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 2 juli 2004 23:37 schreef ghoulliette het volgende:
Dat was al lang bekend. staat ook een nummer over the elephant man op trouwens. Brann Dailor heeft Moby Dick gelezen trouwens, en zijn favo film is the elephant man. (born oa een oudere terorrizer en de mastodon site)
Mastodon site kon ik de dag van het interview niet opkomen. Iig wel bruut want het is een wreed boek.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen