![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi werkje weer Arjan! ![]() |
|
hehe... Ik heb een hilarische review gevonden van Remission: http://www.teufelstomb.com/reviews/mastodon.html ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
de release in Europa is pas in September trouwens. 31-08-04 is de Amerikaanse release datum. ![]() |
|
Dat werd niet echt duidelijk vermeld op de relapse en mastodon site. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
het staat er toch met kleine koeieletters ![]() ![]() |
|
quote: joa, en zelfs ik wist het ![]() ![]() |
|
quote: check de Doornroosje site eens, bij verwacht in oktober.... ![]() |
|
quote: ik heb net pas gelezen ![]() ![]() ![]() ![]() heeft zeker nog nooit Neurosis, Today Is The Day, Dillinger Escape Plan, Meshuggah, Cult Of Luna, etc. geluisterd.....ik ben het wel met hem eens wat betreft het overhypen, zodadelijk vinden Nu Metallica fans dit ook geweldig wat zomaar zou kunnen en dan gaat de lol eraf...maar zover zal het toch niet komen, sommige bands zijn te ontoegankelijk om ooit een groot publiek en reviewers te bereiken....zie bands boven. ![]() |
|
quote: WIE KAN DAT NOU EEN ENE RUFT SCHELEN!!!!!! Sorry, maar als 'de lol' er dan afgaat kan je dan niet net zo goed Breezers gaan drinken in het Cooldown cafe? ![]() |
|
quote: hohoho, hold your horses ![]() ik bedoel er meer mee dat ik degene die deze muziek ook kunnen waarderen, tja hoe zal ik het zeggen, daar zou ik bij wijze van spreken een biertje mee kunnen drinken en het over muziek kunnen hebben or whatever. Wat niet snel meer zal gebeuren idd als ik een breezertje moet pakken om overeenkomsten te vertonen met anderen, die bij concerten staan om maar wat te noemen (en ook dat moet je niet letterlijk nemen, als die degen dat nou lekker vindt, dan mag dat). Beetje moeilijk uit te leggen met de allesverpletterende The Crown op de achtergrond... It's not all about the music for me....kijk het topic over Dynamo en vele andere concerten er maar op na, veel gezeur over mede concertgangers....identificeren met... [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 10-06-2004 20:55] ![]() |
|
Hopelijk komt die plaat snel bij zwaremetalen terecht. Ik ben benieuwd wat dat gaat worden aangezien die nieuwe nummers goed klonken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
zeker als je bedenkt dat er een nummer van 17 minuten op gaat komen, going for epic status. ![]() |
|
zo, heb even geshopt bij de Relapse winkel, $10 voor vinyl is niks!!!! Nog een zooi cd's erbij en wat pre-order en weer $128, armer... ![]() Maar wel voor 6 cd's/5 lp's en een shirt, das 105 euro voor 12 gloednieuwe items ![]() ![]() |
|
oh ja on topic ![]() nieuw artwork, ik weet het niet......, maar ach, als de muziek maar goed is... ![]() |
|
Nu weet ik het zeker, dit album gaat over moby dick. Als ze dat nou eerder bekend hadden gemaakt kon ik daar nog over vragen, is een geweldig boek. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Vandaag een sampler cd gehad van The Dillinger Escape Plan (2 tracks) en er staat ook nog een nieuw Mastodon nummer op (en eentje van The End maar dat terzijde). En dat nummer valt me eerlijk gezegt een beetje tegen. ![]() |
|
De plaat heet Leviathan maar de artwork heeft een plaatje van Moby Dick... ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: hoe heet dat nummer? ![]() |
|
Blood&Thunder voor Mastodon begrippen klinkt het behoorlijk standaard en ik ben niet zo te spreken over de vocalen. ![]() |
|
quote: zo effe gedeeceeplusplust, en ja je hebt wel gelijk over de originaliteit, maar de productie is wel veel beter dan Remission!! Ik ben vooral benieuwd naar Megalodon, dat was een vet thrash nummer op Dynamo! ![]() |
|
Ah zo heette dat nummer dus ![]() ![]() |
|
quote: Dat was al lang bekend. staat ook een nummer over the elephant man op trouwens. Brann Dailor heeft Moby Dick gelezen trouwens, en zijn favo film is the elephant man. (born oa een oudere terorrizer en de mastodon site) ![]() |
|
quote: is niet vreemd, zoek maareens op google naar leviathan en moby dick. @ tormented Sould, die deelden ze ook uit op graspop ![]() ![]() |
|
quote:Mastodon site kon ik de dag van het interview niet opkomen. Iig wel bruut want het is een wreed boek. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |