|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
de zanger van neurosis doet trouwens mee op de nieuwe cd, evenals de zanger van clutch. |
|
' [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 10-08-2004 18:55] |
|
Al menschen de nieuwe plaat illegaal geluisterd/gehoord? Ik heb alles al besteld, maar toch.....het is me wat, ik ga pas echt een oordeel vellen over een weekje. Op het eerste gehoor klinkt alles als een klok ook de ietwat gewijzigde zang! |
|
Leviathan maakt (nog) niet dezelfde indruk als Remission, maar het klinkt allemaal erg lekker! Ik begin al aan de vocalen te wennen |
|
Remission vond je de eerste keer dat je het hoorde ook niets. Of was je dat alweer vergeten? |
|
dikke vette shit, Iron Tusk clip http://www.supercolliderfilms.com/video/IronTusk256k.wmv let's all lean back and play guitar of nie dan Ghoulliette? |
|
Is erg gave clip, wel belachelijk dat Mtv hem gecensureerd uitzend. Heb de clip zelf alleen online gezien btw. En mastodonrocks heeft alweer een nieuw forum |
|
censuur, why? |
|
vanwege die figuren die aan piercings en touwtjes aan het plafond hangen. |
|
quote: en Jim Rose mag natuurlijk wel op het podium in The Land Of The Free? btw. doe eens wat aan die mailbox van je! is ie alweer vol? |
|
nee dat kan niet heb ik leeg gemaakt, 32% van 2mb... |
|
quote: mwehehehehe, daar past dan geen mailtje van 1,2 MB in..... |
|
heb nu 5% van 2 mb hit me |
|
quote: nope, lukt niet..... |
|
quote:mail wrdt altijd fiks groter dan outlook zegt he ... |
|
quote: ja 1,13 werd 1,2 dan nog... |
|
quote: m'n mail boks is echt leeg.... maar via msn kun je bestanden sturen in elke grootte die je maar wilt |
|
Nieuw shirt, wat moet je daar nou van denken... |
|
het si heel makkelijk wat je daar van moet denken: wat een lelijke, rare shirts. Ik dacht dat bands graag bijverdienen door middel van shirtverkoop maar dat zal wel niet voor MAstodon gelden. |
|
ghehe, dit is vast geen officieel shirt....geen lul die daarmee de straat op gaat... |
|
zie het forum volgens mij wel |
|
HAhahahahaha!!!!!!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hahahaha zo'n shirt is vooral goed als girly The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben nog steeds op zoek naar het shirt waarop heel groot staat: I'm Shy (en daaronder in het klein), but i've got a big dick. heerschend. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |