IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Mastodon Vorige pagina | Volgende pagina
Eiermensch
Staring Through my Eyes That Are Red
Usericon van Eiermensch
Posted 27-09-2006 18:16 by Eiermensch Wijzig reactieProfiel van EiermenschQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/DieEierVonSatan/

Mastodon, vet!
Tool, nog vetter!
42,50, fucking gay!



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 27-09-2006 18:17 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

+1!
Wat verwacht men van mij!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 27-09-2006 20:00 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2006 17:23 schreef M. het volgende:
Besluit genomen: de nieuwe plaat heerscht. Met het oude werk kon ik niet zoveel... dat zal wel weer met de "persoonlijke voorkeur" te maken hebben. "Sleeping Giant", echt te gek.


da's dan eigenlijk wel een beetje vreemd. Sleeping Giant is zo ongeveer het enige nummer dat zo op Remission had kunnen staan. Die plaat vind je ook niet wat?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-09-2006 20:04 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 27 september 2006 20:00 schreef Spirit In Black het volgende:
da's dan eigenlijk wel een beetje vreemd. Sleeping Giant is zo ongeveer het enige nummer dat zo op Remission had kunnen staan. Die plaat vind je ook niet wat?

Smaak enzo -- als na een keer of vijf luisteren mijn interesse niet "echt" gewekt is, richt mijn aandacht zich weer ergens anders op.

Maar bovenstaand soort opmerkingen zijn altijd wel weer stof tot "opnieuw luisteren" haha. Wie weet.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Poissonnariat
Usericon van Poissonnariat
Posted 28-09-2006 12:38 by Poissonnariat Wijzig reactieProfiel van PoissonnariatQuote dit berichthttp://www.soulnerve.nl

Godenband.



putrescent
Usericon van putrescent
Posted 28-09-2006 14:25 by putrescent Wijzig reactieProfiel van putrescentQuote dit berichthttp://www.putrescent.nl

Na het eerste album alleen maar achteruit gegaan helaas..


www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality


BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 28-09-2006 14:28 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

quote:
Op 28 september 2006 14:25 schreef putrescent het volgende:
Na het eerste album alleen maar achteruit gegaan helaas..


Hahahahaha, echt niet!
Moet je Leviathan en Blood Mopuntain toch echt beter gaan luisteren.
Aan intensiteit hebben ze wel wat ingeleverd ten opzichte van Remission, maar ze zijn er zeker niet op achteruit gegaan.


You can either agree with me, or be wrong.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 28-09-2006 14:32 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Leviathan vond ik in het begin heel goed, maar heb ik toch alweer maaaanden niet gedraaid, Remission vond ik toch beter. Maar Blood Mountain vind ik zeker beter dan Leviathan, tijd zal moeten uitwijzen of ik hem ook beter vind dan Remission



BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 28-09-2006 14:37 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

Leviathan heb ik ook heel veel geluisterd in't begin. Nu ook lang niet gedraaid. Denk dat Blood Mountain veel langer boeiend blijft. Heb hem al aardig wat rondjes laten draaien, ontdek nog steeds leuke nieuwe dingen en de nummers vind ik steeds gaver worden.

btw: bij nummer 12 staat nog een grappig stukje achteraan. na ongeveer 25 minuten.


You can either agree with me, or be wrong.


Poissonnariat
Usericon van Poissonnariat
Posted 28-09-2006 15:51 by Poissonnariat Wijzig reactieProfiel van PoissonnariatQuote dit berichthttp://www.soulnerve.nl

quote:
Op 28 september 2006 14:32 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Leviathan vond ik in het begin heel goed, maar heb ik toch alweer maaaanden niet gedraaid, Remission vond ik toch beter. Maar Blood Mountain vind ik zeker beter dan Leviathan, tijd zal moeten uitwijzen of ik hem ook beter vind dan Remission


Hier hetzelfde.

Voor mij blijft Remission toch onovertroffen..



BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 08-10-2006 18:56 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

ben nog op zoek naar de Crystal Skull 7" van hun laatste cd. kan hem op ebay wel vinden, alleen kost dat nogal wat.
iemand enig idee waar je hem nog meer kan bestellen/kopen? heb relapse ook al geprobeert maar daar is ie niet meer op voorraad.


You can either agree with me, or be wrong.


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 08-10-2006 19:18 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Ik heb ze op Lowlands gezien.
Beetje jammer dat ze uch keer hetzelfde nummer speelde.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-10-2006 21:37 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2006 19:18 schreef gummibeer het volgende:
Ik heb ze op Lowlands gezien.
Beetje jammer dat ze uch keer hetzelfde nummer speelde.


? uuhhhh... wat?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 08-10-2006 21:38 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Ik kan niet zoveel meer met de nieuwe, heeft goede momenten maar houd men aandacht niet echt.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-10-2006 21:41 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2006 21:38 schreef Iscariah het volgende:
Ik kan niet zoveel meer met de nieuwe, heeft goede momenten maar houd men aandacht niet echt.


Same here dude, gelukkig heeft remission dit nog wel vanaf riff 1 tot de laatste


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 09-10-2006 0:51 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2006 18:56 schreef BringerOfLight het volgende:
ben nog op zoek naar de Crystal Skull 7" van hun laatste cd. kan hem op ebay wel vinden, alleen kost dat nogal wat.
iemand enig idee waar je hem nog meer kan bestellen/kopen? heb relapse ook al geprobeert maar daar is ie niet meer op voorraad.



Hier staat ie iig in hun catalog: www.codex4.org/catalog



Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 09-10-2006 12:31 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2006 19:18 schreef gummibeer het volgende:
Ik heb ze op Lowlands gezien.
Beetje jammer dat ze uch keer hetzelfde nummer speelde.


Zelden iemand zo erg uit z'n nek horen zwetsen.

Trouwens toch maar kaarten gehaald voor Tool + Mastodon. Wordt vet.


BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 09-10-2006 12:31 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

quote:
Op 9 oktober 2006 0:51 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Hier staat ie iig in hun catalog: www.codex4.org/catalog


euhm, ben ik scheel of.... kan hem niet vinden
wel capillarian crest.


You can either agree with me, or be wrong.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-10-2006 12:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

ik zag hem dit weekend staan maar ik dacht: effe hier de site checken om de meningen te peilen. Bij deze dus, de nieuwe aankoop van het komende weekend is bekend


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 09-10-2006 21:43 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2006 12:31 schreef BringerOfLight het volgende:
euhm, ben ik scheel of.... kan hem niet vinden
wel capillarian crest.


Ai, sorry, ik ben scheel



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-12-2006 12:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hrmmm....

pas drie keer gehoord of zo, dus misschien dat-ie nog gaat groeien, maar ik vind hem dus bij lange na niet zo goed als Leviathan. Snap niet waar alle commotie vandaan komt met uitroepen als album van het decennium (Metal Hammer) en "8.5/10...and growing" van Terrorizer, om maar wat te noemen. Heb tot nu toe twee of drie aardige nummers kunnen ontdekken, maar ik vind het eerlijk gezegd allemaal een beetje slapjes.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 11-12-2006 13:01 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Blood Mountain is dikke heersch!


Inter faeces et urinam nascimur


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 11-12-2006 14:47 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 28 september 2006 14:25 schreef putrescent het volgende:
Na het eerste album alleen maar achteruit gegaan helaas..

Ik lees daar toch niet "slash commercieel geworden"?

Ik moet Blood Mountain ook nog luisteren, maar Remission staat bij mij in elk geval boven Leviathan. March Of The Fire Ants



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-12-2006 15:06 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2006 13:01 schreef Stoerbaard het volgende:
Blood Mountain is dikke heersch!


Ja maar waarom dan? Ik hoor het nog niet echt. Dat nummer zes (?) met dat gejengel en gepiep werkt me op de zenuwen, en de meeste andere nummers lijken nooit echt lekker los te komen of te verzanden in gepingel.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-12-2006 16:26 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vind het ook een erg vet album... Misschien is het wel gewoon niet je ding. Miskoop Mark!

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 12-12-2006 16:26]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen