|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
dat staat op 3voor12.vpro.nl problemen met vliegtickets klinkt iig redelijker... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: en ook dat is onzin natuurlijk... |
|
weet ik niet, hoezo? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
hhhmm: '...Deadly storms sweep central US. Severe weather brought 84 tornado sightings across eight states Sunday and was responsible for three deaths, taking the death ...' 'Forecast for Atlanta, GA 447 am EDT Wed Jun 2 2004 TodayIncreasing clouds. Patchy dense fog in the morning then a slight chance of showers and thunderstorms in the afternoon. Highs in the mid 80s. West winds around 5 mph. Chance of rain 20 percent. ...' toch wel kutweer daaro... |
|
hmm, volgens mij moeten ze vanuit engeland komen. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: ow, hahaha, dan is het zeker onzin! weather of today: |
|
hmmm, wat een homo's dan!! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
ze komen uit de states (28ste laatste concert, in memphis), maar het zou goed kunnen dat ze over engeland moeten vliegen. dat is namelijk goedkoper |
|
quote:Ga jij vanavond nou nog naar ze toe? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
volgens mij is hun website tijdelijk fucked! |
|
quote: nee ik ga naar Life of Agony in de Doornroosje. @ spirit, yep had er al melding van gemaakt bij Happy Pappy |
|
Wel kut dat die site het niet doet, net nu ik vragen voor een interview moet maken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
het leven van een zm-redacteur gaat niet over rozen. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ach ik mag niet klagen met de vragen die ik heb. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik ga er vanavond toch niet heen, ik wil mijn oren sparen voor morgen (dynamo) waar ze óók komen [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 04-06-2004 18:15] |
|
quote: en waar ze maar de helft zullen spelen....*zucht* |
|
HOe was het!!!???? |
|
weet ik nog niet |
|
Nouja ik heb het ghoul al gemailt maar ze waren geweldig, live recensie ga ik zo aan werken. Interview ga ik van de week uitwerken. Ik heb echt fucking veel respect voor die gasten sinds dat interview. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
[kansloos puberaal gehuil] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:25] |
|
quote: o__0 Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Life of Agony Het lachertje van Dynamo. Ik bedoel op Dynamo. Wat speelde ze nou Pop/Rock of zoiets. |
|
tja kut, volgend jaar alleen evil satan norwegian Kvlt bands |
|
Het interview staat nu op de frontpage. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |