![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb een local account, dat was wel even een gepuzzel maar uiteindelijk lukte het toch. De website was vandaag trouwens erg langzaam. ![]() |
|
We 02-jun NL / Amsterdam - VPRO Club 3voor12 wie weet hier meer van? ![]() |
|
quote: http://3voor12.vpro.nl/3voor12/agenda/index.jsp Kon nog geen Mastodon referentie vinden hier. Even in de gaten houden de komende weken of een mailtje sturen. [Dit bericht is gewijzigd door zombie op 23-04-2004 12:30] ![]() |
|
MASTODON: > May 27 Chattanooga, TN The Local > May 28 Memphis, TN Hi Tone > June 2 Amsterdam, Netherlands (NL) VPRO Club 3voor12 > Radio show > June 3 Brussel, Belgium ( ![]() > June 4 Tilburg, Netherlands (NL) 013 > June 5 Nijmegen, Netherlands (NL) Dynamo Open Air > June 7 Oxford, England (UK) Zodiac w/ Monster > Magnet > June 8 London, England (UK) Underworld > June 9 Brighton, England (UK) Concorde 2 > June 10 Nottingham, England (UK) Rock City/The Rig radio show dus, pech voor de kabouters ![]() |
|
Ik heb ze zelf nog nooit gehoort.. Maar ik zal ze wel tehoren krijgen op dynamo ![]() Bassist ![]() |
|
op de site van relapse kun je de videoclip bekijken ![]() ![]() |
|
quote:Checken die band!!! En ik zou het voor de tijd nog doen. Op een festival kun je een band toch nooit echt op waarde schatten. ![]() |
|
quote:niet? ![]() |
|
quote: Korte soundchecks, kunt niet echt je eigen geluid krijgen. Maar natuurlijk wel een eerste impressie. ![]() |
|
Neemt niet weg dat je toch in veel gevallen een band op waarde kunt schatten ![]() |
|
quote: ik heb d'r een, tjonge wat een gedoe. Ik wist niet wat ze bedoelden met die foutmeldingen. De username die ik nu heb mocht in ieder geval niet....... btw in oktober in NL; waarschijnlijk 5 shows ![]() ![]() |
|
ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ik zag dat het gelukt was trouwens ![]() ![]() |
|
quote: Whoo hoe!!!! DOA wordt moeilijk en de andere datum ook. Dus dat wordt vette shit als ze in oktober terugkomen. En nog een nieuwe cd!!!! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: voor die radio show kan je gratis kaarten reserveren Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote: hoe wat waar?!!! ![]() |
|
Hmmm....ik had er laatst nog met Snaack over Mastodon. Daarom haalde ik mijn CD laatst uit het stof.... Ik vond het vroeger altijd wel een leuke zij het niet echt uberhoogstaande bandje. Nu moet ik zeggen dat ze mij bitter tegenvallen. Een beetje saai en eentonig. Ach.... ![]() |
|
quote: vroeger? waar heb je het over, hun eerste ep is uit 2001?! Overigens is niet iedereen in de wieg gelegd voor deze muziek, maar je kunt niet ontkennen dat ze iets anders proberen te doen en dat doen met muzikaal gevoel en kunde.... ![]() |
|
quote: Vroeger is dus inderdaad een jaar of twee geleden toen ik ze ontdekte. Tsja...ik vond het eerst heel gaaf maar nu vind ik het echt niet 'anders' meer. Wel een leuke facade maar je prikt er helaas snel doorheen. Dit alles uiteraard IMHO ![]() |
|
quote: het is in studio desmet in amsterdam voor een vpro radio-programma: http://3voor12.vpro.nl/3voor12/index.jsp Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote: al eens live gezien? ![]() |
|
quote: Dat niet. Ik prefereer toch meestal studioopnames boven live optredens. ![]() |
|
quote: Brittney is idd veel beter op plaat. gay ![]() |
|
quote: nog 31 plaatsen beschikbaar... ik denk niet dat ik er heen ga, dan zou ik alleen vanuit rotterdam moeten enzo. ik zie ze zaterdag wel. ![]() |
|
grrr, ik zie nu dat de show gecancelled is wegens 'slecht weer'. stelletje mietjuhs ![]() Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |