IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Mastodon Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-03-2004 0:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik heb een local account, dat was wel even een gepuzzel maar uiteindelijk lukte het toch.
De website was vandaag trouwens erg langzaam.


surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 30-03-2004 23:59 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

ik weet niet of het doorgaat, maar ik hoorde een poosje geleden dat mastodon misschien wat shows samen met exodus doet komende maand. die zijn iig een maand daar aan het touren, en mastodon werd genoemd als een van de mogelijke supportacts


i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-04-2004 11:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

We 02-jun NL / Amsterdam - VPRO Club 3voor12

wie weet hier meer van?


zombie
Usericon van zombie
Posted 23-04-2004 12:29 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 11:36 schreef ghoulliette het volgende:
We 02-jun NL / Amsterdam - VPRO Club 3voor12

wie weet hier meer van?


http://3voor12.vpro.nl/3voor12/agenda/index.jsp

Kon nog geen Mastodon referentie vinden hier. Even in de gaten houden de komende weken of een mailtje sturen.

[Dit bericht is gewijzigd door zombie op 23-04-2004 12:30]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2004 22:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

MASTODON:
> May 27 Chattanooga, TN The Local
> May 28 Memphis, TN Hi Tone
> June 2 Amsterdam, Netherlands (NL) VPRO Club 3voor12
> Radio show
> June 3 Brussel, Belgium ( Studio Brussel
> June 4 Tilburg, Netherlands (NL) 013
> June 5 Nijmegen, Netherlands (NL) Dynamo Open Air
> June 7 Oxford, England (UK) Zodiac w/ Monster
> Magnet
> June 8 London, England (UK) Underworld
> June 9 Brighton, England (UK) Concorde 2
> June 10 Nottingham, England (UK) Rock City/The Rig


radio show dus, pech voor de kabouters


EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Usericon van EcthelionBandmember
Posted 25-05-2004 22:43 by EcthelionBandmember Wijzig reactieProfiel van EcthelionBandmemberQuote dit berichthttp://www.metalgamers.nl.tt

Ik heb ze zelf nog nooit gehoort.. Maar ik zal ze wel tehoren krijgen op dynamo


Bassist


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-05-2004 22:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

op de site van relapse kun je de videoclip bekijken


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 25-05-2004 22:55 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 22:43 schreef EcthelionBandmember het volgende:
Ik heb ze zelf nog nooit gehoort.. Maar ik zal ze wel tehoren krijgen op dynamo
Checken die band!!! En ik zou het voor de tijd nog doen. Op een festival kun je een band toch nooit echt op waarde schatten.



muddlehead
commit suicide!
Usericon van muddlehead
Posted 25-05-2004 22:57 by muddlehead Wijzig reactieProfiel van muddleheadQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 22:55 schreef Buried_Alive het volgende:
Checken die band!!! En ik zou het voor de tijd nog doen. Op een festival kun je een band toch nooit echt op waarde schatten.
niet?


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 25-05-2004 23:01 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2004 22:57 schreef muddlehead het volgende:
niet?

Korte soundchecks, kunt niet echt je eigen geluid krijgen. Maar natuurlijk wel een eerste impressie.



muddlehead
commit suicide!
Usericon van muddlehead
Posted 25-05-2004 23:03 by muddlehead Wijzig reactieProfiel van muddleheadQuote dit bericht

Neemt niet weg dat je toch in veel gevallen een band op waarde kunt schatten


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 31-05-2004 20:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 0:10 schreef ghoulliette het volgende:
ik heb een local account, dat was wel even een gepuzzel maar uiteindelijk lukte het toch.
De website was vandaag trouwens erg langzaam.


ik heb d'r een, tjonge wat een gedoe. Ik wist niet wat ze bedoelden met die foutmeldingen. De username die ik nu heb mocht in ieder geval niet.......

btw in oktober in NL; waarschijnlijk 5 shows , data zijn al bekend, nu de lokaties nog....


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 31-05-2004 22:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja


ik zag dat het gelukt was trouwens


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 31-05-2004 23:05 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2004 20:39 schreef Spirit In Black het volgende:
ik heb d'r een, tjonge wat een gedoe. Ik wist niet wat ze bedoelden met die foutmeldingen. De username die ik nu heb mocht in ieder geval niet.......

btw in oktober in NL; waarschijnlijk 5 shows , data zijn al bekend, nu de lokaties nog....

Whoo hoe!!!! DOA wordt moeilijk en de andere datum ook. Dus dat wordt vette shit als ze in oktober terugkomen. En nog een nieuwe cd!!!!



El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 01-06-2004 12:51 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 22:20 schreef ghoulliette het volgende:
MASTODON:
> June 2 Amsterdam, Netherlands (NL) VPRO Club 3voor12
> Radio show


voor die radio show kan je gratis kaarten reserveren


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-06-2004 12:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 12:51 schreef El Chulo het volgende:
voor die radio show kan je gratis kaarten reserveren

hoe wat waar?!!!


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 01-06-2004 13:02 by UberHeerscher Wijzig reactieProfiel van UberHeerscherQuote dit berichthttp://www.jostiband.nl/

Hmmm....ik had er laatst nog met Snaack over Mastodon. Daarom haalde ik mijn CD laatst uit het stof....

Ik vond het vroeger altijd wel een leuke zij het niet echt uberhoogstaande bandje. Nu moet ik zeggen dat ze mij bitter tegenvallen. Een beetje saai en eentonig. Ach....


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-06-2004 13:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 13:02 schreef UberHeerscher het volgende:
Hmmm....ik had er laatst nog met Snaack over Mastodon. Daarom haalde ik mijn CD laatst uit het stof....

Ik vond het vroeger altijd wel een leuke zij het niet echt uberhoogstaande bandje. Nu moet ik zeggen dat ze mij bitter tegenvallen. Een beetje saai en eentonig. Ach....


vroeger? waar heb je het over, hun eerste ep is uit 2001?! Overigens is niet iedereen in de wieg gelegd voor deze muziek, maar je kunt niet ontkennen dat ze iets anders proberen te doen en dat doen met muzikaal gevoel en kunde....


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 01-06-2004 13:25 by UberHeerscher Wijzig reactieProfiel van UberHeerscherQuote dit berichthttp://www.jostiband.nl/

quote:
Op 1 juni 2004 13:20 schreef Spirit In Black het volgende:
vroeger? waar heb je het over, hun eerste ep is uit 2001?! Overigens is niet iedereen in de wieg gelegd voor deze muziek, maar je kunt niet ontkennen dat ze iets anders proberen te doen en dat doen met muzikaal gevoel en kunde....


Vroeger is dus inderdaad een jaar of twee geleden toen ik ze ontdekte.

Tsja...ik vond het eerst heel gaaf maar nu vind ik het echt niet 'anders' meer. Wel een leuke facade maar je prikt er helaas snel doorheen. Dit alles uiteraard IMHO


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 01-06-2004 13:52 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 12:55 schreef ghoulliette het volgende:
hoe wat waar?!!!

het is in studio desmet in amsterdam voor een vpro radio-programma:

http://3voor12.vpro.nl/3voor12/index.jsp


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-06-2004 14:08 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 13:25 schreef UberHeerscher het volgende:
Vroeger is dus inderdaad een jaar of twee geleden toen ik ze ontdekte.

Tsja...ik vond het eerst heel gaaf maar nu vind ik het echt niet 'anders' meer. Wel een leuke facade maar je prikt er helaas snel doorheen. Dit alles uiteraard IMHO


al eens live gezien?


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 01-06-2004 14:16 by UberHeerscher Wijzig reactieProfiel van UberHeerscherQuote dit berichthttp://www.jostiband.nl/

quote:
Op 1 juni 2004 14:08 schreef Spirit In Black het volgende:
al eens live gezien?


Dat niet. Ik prefereer toch meestal studioopnames boven live optredens.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-06-2004 17:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 14:16 schreef UberHeerscher het volgende:
Dat niet. Ik prefereer toch meestal studioopnames boven live optredens.

Brittney is idd veel beter op plaat.


gay


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-06-2004 17:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 13:52 schreef El Chulo het volgende:
het is in studio desmet in amsterdam voor een vpro radio-programma:

http://3voor12.vpro.nl/3voor12/index.jsp


nog 31 plaatsen beschikbaar... ik denk niet dat ik er heen ga, dan zou ik alleen vanuit rotterdam moeten enzo. ik zie ze zaterdag wel.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 02-06-2004 13:49 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

grrr, ik zie nu dat de show gecancelled is wegens 'slecht weer'. stelletje mietjuhs


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen