|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Yes, mee eens! Op dit moment mijn album van het jaar. Geniaal gewoon. In het beginnen was het even wennen, maar Blood Mountain is zo creatief en gevarieerd. Briljant! |
|
godsallechristus, ik heb de cd gekocht en wat een verschil met de mp3tjes..... Dit is gewoon een wereld productie! Het komt de plaat zeer ten goede. Was ik eerst nog een beetje behoudend.....nou dat is wel weg. Klasseplaat! |
|
Mischien dat ik hem daarom idd maar even koop, maar tot nu toe was ik TOTAAL niet impressed. Remission rost hem er KEIHARD uit. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
De productie is idd een enorme meerwaarde. De downloadversie is erg brakjes. Ik denk dat Blood Mountain m'n plaat van het jaar wordt. Net als twee jaar geleden Remission ook mijn plaat vh jaar was. Ik denk dat ik Mastodon fan ben Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Remission blijft onovertroffen, maar deze is wel creativer dan Leviathan en met wel ERG vette tussenstukken, en allemaal vloeiend. Dat maakt ze tamelijk uniek. |
|
Gisteren eens de DVD gekeken (the workhorse chronicles). Viel me eigenlijk toch wel tegen. T'is zo'n typische wij-zijn-permanent-dronken-en-laten-heel-de-dag-scheten-dus-zijn-we-metal documentaire geworden. Sommige van de meer informatieve passages (bijv. over het tot stand komen van de videoclips of over de historie van de bandleden) waren best OK. Hoewel ik het daar weer vreemd vond dat Today is the Day niet wordt genoemd als één van de ouwe bands van twee van de leden, terwijl dat toch de bekendste band is waar zij (voordat ze met Mastodon begonnen) in hebben gezeten. |
|
Ik vind het net wel een toffe dvd. Het dronkemans gehalte vind ik trouwens erg laag, misschien mis ik die scenes op mijn versie.... Verder vind ik het geweldig om alle nummers die ze tot dan uitgebracht hadden op cd, live terug te zien (op twee na dan). 2 cd's en een Ep komen langs! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Ik vond leviathan best tegenvallen en had niet zó'n sterke plaat verwacht van Mastodon . Bij vlagen had het geluid weer wat vuiler (als remission) mogen zijn maar de composities zijn ijzersterk! Zoals ik op een niet nader te noemen ánder nederlands' metalforum al zei: beter dan Remission? Neeh. Vet? JA! |
|
Fucking briljant dit album, alleen mis ik de "hearts alive" van Blood Mountain... Maar voor de rest wereldplaat, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Ik vind echt dat Mastodon zich elk album opnieuw weet te overtreffen! Ook is Blood Mountain in zijn geheel misschien wel de extreemste (Bladecatcher!! ). Het album kent maar weinig nietszeggende momenten, terwijl Remission toch wel een paar mindere nummers kent imo. Maar ja, da's mijn mening. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: idd... Remission bevat alleen straight A's van begin tot eind. Geen overbodige seconde op die plaat IMO. De nieuwe moet nog een beetje bezinken; nog maar weinig tijd voor gehad helaas. |
|
Ze hebben een cover gedaan van Metallica. Weet iemand of die als bonusnummer uitkomt? Of ergens erbij op een single? You can either agree with me, or be wrong. |
|
Hij is al legaal tedownloaden. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 25-09-2006 14:05] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hey dat is fijn. Van hun eigen site neem ik aan? You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ik heb hem kunnen downloaden op die site van dat blad waar ze cover voor deden, Kerrang ofzo! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Aha, ben op zoek geweest naar dat blad, maar kon het nergens vinden. Schijnt dat het in Nederland niet uitkomt Ga op zoek naar die site. of heb je een linkje You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ik kan hem nu zelf ook niet meer vinden Moment "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
WRARGH Mastodon maakt verwachtingen waar als Tool special guests In het relatief korte bestaan van Mastodon heeft de nieuwe metalsensatie al heel wat optredens op haar conto kunnen bijschrijven. Naast vele shows op o.a. toonaangevende festivals hebben deze vier mannen ook in het voorprogramma gestaan van grootheden als Queens Of The Stone Age, Morbid Angel, Cannibal Corpse en The Unholy Alliance. Waarom eigenlijk? Mastodon blinkt uit in het produceren van opgefokte dondermetal gespeeld met technische perfectie. Na het succesvolle album Leviathan overdondert het kwartet uit Atlanta vriend en vrijand met de nieuwe cd Blood Mountain. Op de nieuwe single Wolf Is Loose worden opnieuw alle registers ongegeneerd wagenwijd open getrokken. Als special guests mag Mastodon ten overstaan van alle Tool-fans alle hooggespannen verwachtingen gaan waarmaken. Ook zo benieuwd hoe dat gaat klinken? Donderdag 9 november 2006 Ahoy' - Rotterdam Entree: E 42,50 (exclusief servicekosten) Aanvang: 19.30 uur |
|
had het net gelezen.. vind het toch net iets te duur |
|
ja ik ook pff en op do. |
|
*blij dat ik al een kaartje heb* MASTODON & TOOL Inter faeces et urinam nascimur |
|
veel te duur en Tool hoef ik niet per se te zien. Mastodon komen toch altijd weer langs, leven on the road. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Besluit genomen: de nieuwe plaat heerscht. Met het oude werk kon ik niet zoveel... dat zal wel weer met de "persoonlijke voorkeur" te maken hebben. "Sleeping Giant", echt te gek. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Da's inderdaad een fantastisch nummer. Dat intro alleen al Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |