IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Mastodon Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-09-2006 20:02 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2006 19:48 schreef 0Tolerence het volgende:
Het klinkt mij een beetje als popmetal. De riffs zijn hier en daar goed verzonnen en het luistert goed weg. Maar het is een beetje 'zielloos'. Het gaat me iig wel snel vervelen
Mastodon zielloos. Goddamn.
Popmetal? OMG! Mastodon ROCKS! Niks pop, niks metal (ok, een beetje). Mastodon is een van de heftigste en meest innovatieve ROCKbands van deze aardkloot!

En wat is Blood Mountain een GE-NI-AAL album zeg! Opnieuw weten ze zichzelf te overtreffen. Wat een klasbakken.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 18-09-2006 20:12 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Yes, mee eens! Op dit moment mijn album van het jaar. Geniaal gewoon. In het beginnen was het even wennen, maar Blood Mountain is zo creatief en gevarieerd. Briljant!



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-09-2006 16:32 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

godsallechristus, ik heb de cd gekocht en wat een verschil met de mp3tjes.....

Dit is gewoon een wereld productie! Het komt de plaat zeer ten goede. Was ik eerst nog een beetje behoudend.....nou dat is wel weg. Klasseplaat!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 21-09-2006 16:33 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Mischien dat ik hem daarom idd maar even koop, maar tot nu toe was ik TOTAAL niet impressed.
Remission rost hem er KEIHARD uit.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-09-2006 16:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

De productie is idd een enorme meerwaarde. De downloadversie is erg brakjes.

Ik denk dat Blood Mountain m'n plaat van het jaar wordt. Net als twee jaar geleden Remission ook mijn plaat vh jaar was. Ik denk dat ik Mastodon fan ben


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-09-2006 16:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Remission blijft onovertroffen, maar deze is wel creativer dan Leviathan en met wel ERG vette tussenstukken, en allemaal vloeiend. Dat maakt ze tamelijk uniek.


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 21-09-2006 19:55 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Gisteren eens de DVD gekeken (the workhorse chronicles). Viel me eigenlijk toch wel tegen. T'is zo'n typische wij-zijn-permanent-dronken-en-laten-heel-de-dag-scheten-dus-zijn-we-metal documentaire geworden. Sommige van de meer informatieve passages (bijv. over het tot stand komen van de videoclips of over de historie van de bandleden) waren best OK. Hoewel ik het daar weer vreemd vond dat Today is the Day niet wordt genoemd als één van de ouwe bands van twee van de leden, terwijl dat toch de bekendste band is waar zij (voordat ze met Mastodon begonnen) in hebben gezeten.


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 21-09-2006 21:18 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Ik vind het net wel een toffe dvd. Het dronkemans gehalte vind ik trouwens erg laag, misschien mis ik die scenes op mijn versie....
Verder vind ik het geweldig om alle nummers die ze tot dan uitgebracht hadden op cd, live terug te zien (op twee na dan). 2 cd's en een Ep komen langs!


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-09-2006 7:55 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik vond leviathan best tegenvallen en had niet zó'n sterke plaat verwacht van Mastodon . Bij vlagen had het geluid weer wat vuiler (als remission) mogen zijn maar de composities zijn ijzersterk! Zoals ik op een niet nader te noemen ánder nederlands' metalforum al zei: beter dan Remission? Neeh. Vet? JA!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-09-2006 16:29 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Fucking briljant dit album, alleen mis ik de "hearts alive" van Blood Mountain... Maar voor de rest wereldplaat,


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-09-2006 16:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2006 16:39 schreef Spirit In Black het volgende:
Remission blijft onovertroffen, maar deze is wel creativer dan Leviathan en met wel ERG vette tussenstukken, en allemaal vloeiend. Dat maakt ze tamelijk uniek.
Ik vind echt dat Mastodon zich elk album opnieuw weet te overtreffen! Ook is Blood Mountain in zijn geheel misschien wel de extreemste (Bladecatcher!! ). Het album kent maar weinig nietszeggende momenten, terwijl Remission toch wel een paar mindere nummers kent imo. Maar ja, da's mijn mening.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 23-09-2006 9:11 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2006 16:39 schreef NecRobert het volgende:
Ik vind echt dat Mastodon zich elk album opnieuw weet te overtreffen! Ook is Blood Mountain in zijn geheel misschien wel de extreemste (Bladecatcher!! ). Het album kent maar weinig nietszeggende momenten, terwijl Remission toch wel een paar mindere nummers kent imo. Maar ja, da's mijn mening.


idd... Remission bevat alleen straight A's van begin tot eind. Geen overbodige seconde op die plaat IMO. De nieuwe moet nog een beetje bezinken; nog maar weinig tijd voor gehad helaas.


BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 25-09-2006 10:28 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

Ze hebben een cover gedaan van Metallica. Weet iemand of die als bonusnummer uitkomt? Of ergens erbij op een single?


You can either agree with me, or be wrong.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 25-09-2006 14:05 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Hij is al legaal tedownloaden.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 25-09-2006 14:05]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 25-09-2006 14:10 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

Hey dat is fijn. Van hun eigen site neem ik aan?


You can either agree with me, or be wrong.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 25-09-2006 14:12 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik heb hem kunnen downloaden op die site van dat blad waar ze cover voor deden, Kerrang ofzo!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 25-09-2006 14:20 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

Aha, ben op zoek geweest naar dat blad, maar kon het nergens vinden. Schijnt dat het in Nederland niet uitkomt
Ga op zoek naar die site. of heb je een linkje


You can either agree with me, or be wrong.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 25-09-2006 14:28 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik kan hem nu zelf ook niet meer vinden
Moment


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 25-09-2006 17:43 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

WRARGH

Mastodon maakt verwachtingen waar als Tool special guests
In het relatief korte bestaan van Mastodon heeft de nieuwe metalsensatie al heel wat optredens op haar conto kunnen bijschrijven. Naast vele shows op o.a. toonaangevende festivals hebben deze vier mannen ook in het voorprogramma gestaan van grootheden als Queens Of The Stone Age, Morbid Angel, Cannibal Corpse en The Unholy Alliance.

Waarom eigenlijk? Mastodon blinkt uit in het produceren van opgefokte dondermetal gespeeld met technische perfectie. Na het succesvolle album Leviathan overdondert het kwartet uit Atlanta vriend en vrijand met de nieuwe cd Blood Mountain. Op de nieuwe single Wolf Is Loose worden opnieuw alle registers ongegeneerd wagenwijd open getrokken. Als special guests mag Mastodon ten overstaan van alle Tool-fans alle hooggespannen verwachtingen gaan waarmaken. Ook zo benieuwd hoe dat gaat klinken?

Donderdag 9 november 2006
Ahoy' - Rotterdam
Entree: E 42,50 (exclusief servicekosten)
Aanvang: 19.30 uur





Dodo
Usericon van Dodo
Posted 25-09-2006 17:44 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

had het net gelezen.. vind het toch net iets te duur


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 25-09-2006 17:45 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

ja ik ook pff en op do.


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 25-09-2006 21:36 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

*blij dat ik al een kaartje heb*

MASTODON & TOOL


Inter faeces et urinam nascimur


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 25-09-2006 23:11 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

veel te duur en Tool hoef ik niet per se te zien. Mastodon komen toch altijd weer langs, leven on the road.


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-09-2006 17:23 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Besluit genomen: de nieuwe plaat heerscht. Met het oude werk kon ik niet zoveel... dat zal wel weer met de "persoonlijke voorkeur" te maken hebben. "Sleeping Giant", echt te gek.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-09-2006 17:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Da's inderdaad een fantastisch nummer. Dat intro alleen al


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen