IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Mastodon Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-07-2003 10:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Het is nmm totaal niet te vergelijken met een band als Dillinger E.P.
Mastodon is veel ingetogener qua stijl en heeft een heel eigen sound.
Het is af en toe zelfs slepende muziek, alleen de drummer maakt het dat het wat nerveus klinkt. Hierdoor kun je op verschillende manieren naar hun muziek luisteren.

Structuurloos is het zeker niet; verrassend en verfrissend des te meer. Probeer hun laatste CD "Remission" eens een paar keer. Die HEEEEEEERSCHT namelijk.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-07-2003 12:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juli 2003 10:07 schreef NecRobert het volgende:
...Structuurloos is het zeker niet; verrassend en verfrissend des te meer. Probeer hun laatste CD "Remission" eens een paar keer. Die HEEEEEEERSCHT namelijk.


Na dit concert heb ik daar niet zo'n trek meer in; ik ken Today is the day dus zo verrassend & verfrissend is het niet; knap gespeeld hoor, daar niet van; structuurloos omdat de rode draad wat een nummer moet hebben er niet inzat: allemaal aan elkaar geplakt; misschien is fragmentarisch een betere term; ik vond bepaalde stukjes wel ok, maar nooit een heel nummer; zoals grindcore terecht aangeeft is 'opbouw' niet hun sterkste punt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2003 12:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2003 10:07 schreef NecRobert het volgende:
Het is nmm totaal niet te vergelijken met een band als Dillinger E.P.
Mastodon is veel ingetogener qua stijl en heeft een heel eigen sound.
Het is af en toe zelfs slepende muziek, alleen de drummer maakt het dat het wat nerveus klinkt. Hierdoor kun je op verschillende manieren naar hun muziek luisteren.

Structuurloos is het zeker niet; verrassend en verfrissend des te meer. Probeer hun laatste CD "Remission" eens een paar keer. Die HEEEEEEERSCHT namelijk.


jij snapt het wel!!!
mutilator is gewoon een zeur........

is die uitslag van de wedstrijd al bekend trouwens.........(zal wel )
meneer vomitory had jij mail?

ah well ik ga woensdag anyways........

was super gezellig met Mastodon in de zuiptent!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 07-07-2003 12:46]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-07-2003 13:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juli 2003 12:46 schreef ghoulliette het volgende:
...
mutilator is gewoon een zeur........
...


Doe het op die manier maar af


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2003 13:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

mastodon heerst gewoon onwijs de pan uit..... wie dat niet vindt is gewoon onwetend


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 07-07-2003 13:09 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Mastodon was wel 'leuk' ja.

[Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 07-07-2003 13:11]


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2003 13:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

"i've been looking for you all day"



No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 07-07-2003 13:11 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht



The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2003 13:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ohja dat heb ik maar honderd keer verteld in de trein.

hij staat trouwens achter mirandarijntje en mij op de zoen foto


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 07-07-2003 13:19 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ik heb het inderdaad regelmatig voorbij horen komen in de trein.

Mastodon was best wel tof, was er alleen niet erg bekend mee.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


codex4
Usericon van codex4
Posted 07-07-2003 19:15 by codex4 Wijzig reactieProfiel van codex4Quote dit berichthttp://www.gardenofexile.com

woooh Mastodon slap aftreksel van TDEP???

Dan heb degene die dat vindt het niet echt begrepen. Waar TDEP koud klinkt en een mathematische aanpak prefereerd is het bij Mastodon toch zeker het gevoel en het opbouwen naar climaxen die uiteindelijk geen climax blijken te zijn omdat hun hele sound één grote climax is, die hun sound bepaald

Waar Mastodon dromerig is, is TDEP een robot dat maar door blijft beuken.

Beide bands zijn te gek, maar buiten spastische song strukturen, Relapse en het feit dat het wereldse muziekanten zijn hebben ze toch vrij weinig met elkaar gemeen.


Ik ben in Utrecht dan ook zeker aanwezig!



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2003 19:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

woensdag!!!!!!!!!!!!!!!!


codex4
Usericon van codex4
Posted 07-07-2003 20:19 by codex4 Wijzig reactieProfiel van codex4Quote dit berichthttp://www.gardenofexile.com

mischien dat ik woensdag ook naar het zuiden afzak, ligt eraan of ik met mijn distro bij de effenaar mag staan anders hou ik het denk ik bij alleen Utrecht. Heb ze toch al 4 keer eerder gezien dit jaar



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2003 20:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

kut gewoon 1 keer meer dan ik! en ik dacht nog wel dat ik de grootste fan was


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-07-2003 17:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juli 2003 19:15 schreef codex4 het volgende:
...is het bij Mastodon toch zeker het gevoel en het opbouwen naar climaxen die uiteindelijk geen climax blijken te zijn omdat hun hele sound één grote climax is, die hun sound bepaald
...!




The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-07-2003 18:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wie heeft nou die kaartjes gewonnen?!!!!

mutilator praat eens met woorden


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 08-07-2003 18:43 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2003 19:15 schreef codex4 het volgende:
"...toch zeker het gevoel en het opbouwen naar climaxen die uiteindelijk geen climax blijken te zijn omdat hun hele sound één grote climax is, die hun sound bepaald."

Sorry, maar ik kreeg er geen stijve van.
Laat staan een climax.
En dat wat ik zag van Mastodont, was niet bevredigend voor mij.
Vooral kwa nummeropbouw vond ik zeer matig.
Als ik een "climax" verwacht dat maar niet komt, dan ben ik weg.

"Waar Mastodon dromerig is, is TDEP een robot dat maar door blijft beuken."

Dan begrijp jij TDEP niet, want het is geen robot wat maar blijft doorrazen.
Maar wel degelijk orde heeft in z,n songs.
Op een haast landschappelijk manier.
Maar das mijn mening,







[Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 08-07-2003 18:44]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-07-2003 19:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

sjezus leer eens te quoten man


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 08-07-2003 19:08 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 19:06 schreef ghoulliette het volgende:
sjezus leer eens te quoten man

Als het maar duidelijk is


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-07-2003 19:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 juli 2003 18:07 schreef ghoulliette het volgende:
...mutilator praat eens met woorden


Ik vind een contradictio in terminus gebruiken als argument erg amusant.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 08-07-2003 19:11 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 19:10 schreef Mutilator het volgende:
Ik vind een contradictio in terminus gebruiken als argument erg amusant.

De term contradictio in terminus ook


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-07-2003 19:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 juli 2003 19:11 schreef grindcore het volgende:
De term contradictio in terminus ook



excuus: contradictio in terminis


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 08-07-2003 19:19 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 19:16 schreef Mutilator het volgende:

excuus: contradictio in terminis

Geef niet


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-07-2003 19:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja gebruik dan geen (voor jou) te moeilijke woorden, de muziek snap je ook al niet


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-07-2003 19:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 juli 2003 19:39 schreef ghoulliette het volgende:
ja gebruik dan geen (voor jou) te moeilijke woorden, de muziek snap je ook al niet


Ja ingaan op de vorm is beduidend makkelijker dan ingaan op de inhoud he?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen