|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Lang niet zo lekker als mij. quote: Zulke dingen moet je mij helemaal niet vertellen Of ik naar Utrecht kom moet ik nog even zien. Als ik tijd heb dan kom ik nog wel even langs. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb ze in de Baroeg gezien in het voorprogramma van The Haunted, en ik moet zeggen dat het wel te pruimen was. Werd op den duur alleen een beetje langdradig. Al met al weirde shit dat Mastodon. Hoe omschrijven die gasten (of jullie) eigenlijk hun muziek? Murder in the front row....... |
|
quote: http://www.zwaremetalen.com/recensie/1292.html |
|
quote: Ok thanx, maar ze weten het zelf dus ook niet Murder in the front row....... |
|
quote: dat is het leuke |
|
Hmmm, ik hou toch wel van een beetje "algemene" structuur. Ik ben niet zo'n fan van origineel-om-het-origineel-zijn. Maar goed ieder z'n smaak, 't is in ieder geval eens wat anders. Murder in the front row....... |
|
nou als je wat meer interviews leest dan lees je dat zij gewoon de muziek maken die ze zelf het leukst vinden om te maken, het is een uitdaging voor henzelf |
|
Tuurlijk maken ze de muziek die ze zelf het leukst vinden. Ik neem aan dat iedere muzikant dat doet. Dat neemt niet weg dat het voor mij soms te "far out" klinkt. Vergelijk het met gitaristen als Steve Vai of Joe Satriani ofzo. Die gasten kicken erop om te expirimenteren en originele dingen te verzinnen. Ze doen ongetwijfeld dat wat zij zelf het leukst vinden om te doen. Toch is dat expirimenteren om te expirimenteren, als je begrijpt wat ik bedoel. Murder in the front row....... |
|
Hmmm, het is ook niet gauw goed he? Deze gasten spelen in ieder geval vernieuwende muziek. En nog verschrikkelijk technisch ook. Ik heb daar wel respect voor. Maar ja, smaken verschillen. Persoonlijk vind ik het heerlijke muziek en live knalt het helemaal als een gek. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
wel jammer dat ze geen eigen website hebben, maar slechts een page bij Relapse. Weinig nieuwtjes dus en weinig extra info. Ze hebben ook geen foto's in hun cd boekjes trouwens. |
|
Hehe, wil je een hele grote van de drummer? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: heb ik al |
|
quote: Ik heb zeker wel respect voor hun als muzikanten, begrijp me niet verkeerd. En ik vond ze ook zeker niet slecht, maar, zoals ik al zei, ze worden wat mij betreft nogal langdradig, en hun muziek is niet helemaal mijn stijl. Ik zal ze zeker nog eens checken op Graspop. Murder in the front row....... |
|
De mensen die Mastodon te gek vinden, moeten ook maar eens de CD "In The Eyes Of God" van Today Is The Day gaan beluisteren... Op die CD speelt de rimesectie van Mastodon mee. Ik vind dit werk nog net een behoorlijk stuk beter. Het is ook wat extremer spul. |
|
quote:gitarist en drummer speelden daar idd in |
|
quote:Oh ja, de gitarist baste daar nog. Steve Austin speelt namelijk alle gitaarpartijen in TITD. |
|
kunnen ze die sluitingsdatum (vd prijsvraag)niet vervroegen? |
|
quote: Nee hoor; Metropolis is een gratis festival; deze jongen gaat deze band zeker checken! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Lang niet zo lekker als ik. quote: Trek je het allemaal nog? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: dan zit ik bij creamation, en SFU |
|
We hebben nu ook een Mastodon prijsvraag http://www.zwaremetalen.com/nieuws/1463.html |
|
welke prijsvraag........... laat vomitory en mij nu de enige deelnemers zijn....... |
|
Band gezien op Metropolis; vooraan gestaan; presentatie was vet; intensiteit ook MAAR: structuurloze, aan elkaar geplakte -riff- nummers; haalt het niveau van een stijlgenoot als Dillinger escape plan absoluut niet; al met al een enorme teleurstelling en ik ga ze zeker niet opzoeken als ze in de buurt komen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik was er ook. Vond het een slap aftreksel van D.E.P. Na dat er werd opgebouwd tot snelheid, remde ze het weer af. Maar het is een zeer welkome afwisseling. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |