|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
signature |
|
Gelukkig! Zolang jij het kut vind hebben wij verder niets te vrezen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Eentje om naar uit te kijken! |
|
Trouwens, wie zich aangesproken voelt: JA, JOU BEDOEL IK --> http://www.youtube.com/watch?v=lmA0Tkccre8 |
|
quote: Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
http://www.thegauntlet.com/article/585/22214/MASTODON-Leak-New-Song Niet heel erg schokkend. Gewoon lekker nummer. Releasedate voor The Hunter is 27 september. |
|
Lekker nummer, wel een duister sfeertje www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Black Tongue clip is genitaal! ZO maak je verdomme cover art! Ja hoor... |
|
quote: MET HOUT GVD [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 27-07-2011 12:11] |
|
Klinken allebei wel lekker. Al is Deathbound geen nieuw nummer, maar een leftover van Crack The Skye. |
|
Super! |
|
quote: Jammer dat die er niet bij zat dan, want dan had die plaat iig één goed hard nummer. |
|
Black Tongue klinkt veel meer als een leftover van Crack The Skye, ik heb het idee dat Deathbound nog van voor dat album is, klinkt meer als Blood Mountain. |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hahaha, geniaal! Knuffels die zichzelf opeten terwijl de wereld vergaat [Dit bericht is gewijzigd door M. op 29-07-2011 20:45] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gaaf. |
|
vannacht (voor ons) is er een nieuw nummer online geknald: Curl Of The Burl |
|
Hoor hem ook net klinkt erg vet |
|
Nog een nieuwe, met Scott Kelly. KAK, deze is hard. Had zo op Leviathan kunnen staan. |
|
Lekker nummer! Het kwartje begint met deze band meer en meer te vallen. Remission weet me al ongeveer te overtuigen, straks Leviathan nog maar eens opleggen. Ik ken de gehele discografie van deze band al erg lang, maar het kwartje viel nooit echt volledig. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 07-09-2011 0:44] |
|
nieuw nummer klinkt weer erg nice! ik ken eigenlijk enkel Crack The Skye en Blood Mountain zijn Remission en Leviathan vergelijkbaar? |
|
Gewoon gaan luisteren, alle twee de albums zijn anders. Niet echt vergelijkbaar. |
|
Hij is gelekt....fak wat n rare plaat...hier moet ik even voor gaan zitten. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |