![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, ik denk niet dat ik er zal zijn. ![]() |
|
vette band ja. ![]() ![]() |
|
Mastodon heerscht! Hun nieuwe album is gweldig! ![]() ![]() In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. ![]() |
|
De vier 'nieuwe' nummers op Call of the Mastodon liggen in het zelfde straatje als van Lifesblood, dus als je die te gek vindt dan vind je die vier nummers ook tof denk ik! Ik houd persoonlijk meer van de laatste twee albums en sta te popelen om de nieuwe te horen! " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
effe puzzelen voor het art work van de nieuwe plaat; Blood Mountain; http://www.mastodonrocks.com/puzzle.html helaas niet zo mooi als Leviathan of Remmission...beetje simpel eigenlijk...jammer ![]() |
|
ik vind Leviathan echt een geweldig album heb ze vorig jaar 2 keer live gezien.. erg gaaf ![]() |
|
Waldrock? Toen ie net uit was; Leviathan gekocht, vlak daarna weggegeven ![]() ![]() Megavette band ja ![]() Remission laatst ook weer es opgezet. Op repeat. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-06-2006 14:30] ![]() |
|
Die ouwe zooi is ook best cool, nummers als shadows that move, slickleg en thank you for this zijn tegek! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Vindt nog wel meevallen, plaatje had iets groter kunnen zijn, zodat het bruine wat meer wegvalt. Benieuwd naar de muziek. ![]() |
|
ik vind de hoes wel erg vet zo ![]() |
|
quote:dude ![]() Vet geluid ook! hehe [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 23-06-2006 0:26] ![]() |
|
Mastodon heerscht. I Am Ahab ![]() ![]() |
|
Mastodon is bevestigd voor Lowlands! ![]() |
|
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=6075533 Nieuwe song: Crystal Skull ![]() Maar hey.. scott van neurosis zingt er ook op.. het is ze vergeven. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
klinkt weer lekker! Geen aardverschuivingen, tja wat wil je, de eerste plaat voor een major. Ik hoop dat ze iig wel wat rustiger en langer werk zoals op Remmission op de plaat zetten. Hij is beter hier te beluisteren, geen bufferproblemen; http://www.mastodonrocks.com/ ![]() |
|
Chill, die bufferproblemen zijn stront irritant idd. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
het is wel een erg lekker nummer!! ![]() ![]() |
|
Lekkere song hoor! Ben ik de enige die er Rwake in hoort? Zo sludgy is Mastodon iig nog nooit echt geweest. Het klinkt iig wel weer typisch Mastodon. Toch wel geniaal dat ze alles wat ze spelen als Mastodon laten klinken en daarbij dus nooit als een kopie van een andere band zijn. Ik hoop daarnaast dat het album niet alleen op safe is gespeeld ondanks het feit dat ze nu bij een major zitten... ![]() |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Ik heb besloten geen advance nummers meer te beluisteren tot de hele plaat beschikbaar is. Krijg ik een beter beeld van de plaat zonder dat ik al 3 nummers uit den treure ken. Had ik met Leviathan ook een beetje. ![]() |
|
quote: Haha, dat is precies het voornemen wat ik een week geleden ook maakte. Ik wacht dus ook netjes tot de plaat er in zijn volledigheid is. ![]() |
|
hoor al van verschillende mensen dat ze hem thuis hebben *vet jaloers*. Lowlands gaat het voor mij niet worden, maar vanuit Arnhem is Bochum goed te doen met het auto'tje. ![]() |
|
je kan em ook gewoon downloaden via een torrent www.isohunt.com/torrents.php?ihq=mastodon ik vind hem erg vet! veel plezier! [Dit bericht is gewijzigd door MyGreatDevastator op 07-08-2006 16:33] ![]() |
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |