|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
aaaargh niet doen, Mastodon is dood, maar RED SPAROWES, Alarum, ... er zijn er nog genoeg doe es echt metal en koop de laatste Decapitated signature |
|
signature |
|
Ik blijf het zeggen. Knettervette plaat Blood Mountain But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Ook 3 goeie bands, die ik allen hoog heb, maar Blood Mountain rockt ook gewoon |
|
Hrm... Tja. Op het gevaar af mijn laatste restje geloofwaardigheid te verliezen, ik moet toegeven dat Blood Mountain toch wel zijn momenten heeft. Nog altijd geen Leviathan, maar hij begint wel te groeien. Misschien dat ik het nog een weekje of zo moet geven... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
best een goed album, heimwee naar eerdere platen is zowiezo duf. Ze hebben alleen een fout gemaakt door m te laten masteren door die dude die ook Weezer gedaan heeft, daardoor klinkt BM te gelikt voor Mastodon. |
|
|
|
quote: Holy fuck, ik hoop dat het nog goedkomt met 'em. |
|
vanmiddag krijg ik de nieuwe cd "Crack the Skye" binnen. Ben heel erg benieuwd! Blijkbaar staat ie ook op de myspace te beluisteren, maar ik hou de verrassing er nog even in! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Op hun website stond een nieuw nummer met videoclip, het nummer was wel aardig, de clip was erg grappig. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ah de nieuwe Mastodon! Een release om in de gaten te houden. "Leviathan" en "Remission" deden me iets meer dan "Blood Mountain", maar de nieuweling zal mijn bloed ongetwijfeld sneller doen gaan! Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Ligt het aan mij of zijn de vocalen stukken minder dan op de voorgaande albums? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ligt aan jou , vette plaat die neie www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Er wordt wel minder geschreeuwd, en meer 70's/proggie-like gezongen. Wel heel vet! Eerste luisterbeurt was ik niet zo onder de indruk, maar nu kan ik 'm niet meer uit m'n cdspeler wegslaan! Wat een heerlijke riffs en solo's!! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Volgens mij is nu die gitarist meer aan het zingen en ik vind persoonlijk dat hij een mindere stem heeft. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: +1 When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Kwestie van wennen gok ik zo. De 2 nummers die ik gehoord klonken muziek technisch wel lekker. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
oeh ben benieuwd! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Ik ben de cd nu ook aan het beluisteren en het klinkt heerlijk tot nu toe. De zang stoort me niet zo, trouwens. De nummers zijn compacter en catchier dan Blood Mountain. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ze zijn inderdaad wat minder hak-op-de-tak, meer songs, maar dan wel van met twee nummers van +10 minuten (om even dat 'compacter' te specificeren ;-)) Inter faeces et urinam nascimur |
|
zit GVD te wachten op de special edition die vertraging heeft opgelopen, zo schijnt..... |
|
Die van de Mastodon website? Ik heb 'gewoon' de deluxe edition met dvd. 40 dollar voor alleen een extra artwork vond ik wat overdreven Inter faeces et urinam nascimur |
|
litho's zijn cool ;-) och, 40 dollar = 28 euro, ben benieuwd |
|
quote: Tientje meer dan in de winkel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |