IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Mastodon Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-12-2006 16:29 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ja

En verdomme ook nog eens mijn eerste metal-aankoop sinds mijn verhuizing. Ik hoop gewoon maar dat-ie alsnog gaat groeien, want ik vrees dat mijn volgende metal-aankoop wel weer een paar maanden op zich moet laten wachten. Wee is mij.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-12-2006 16:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

aaaargh


niet doen,

Mastodon is dood, maar RED SPAROWES, Alarum, ...

er zijn er nog genoeg

doe es echt metal en koop de laatste Decapitated


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-12-2006 20:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

alé, voor de mastodon fans,

check es Zatokrev

www.zatokrev.com


signature


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 12-12-2006 23:17 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Ik blijf het zeggen. Knettervette plaat Blood Mountain


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 12-12-2006 23:59 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 16:31 schreef Hypnos het volgende:
aaaargh


niet doen,

Mastodon is dood, maar RED SPAROWES, Alarum, ...

er zijn er nog genoeg

doe es echt metal en koop de laatste Decapitated


Ook 3 goeie bands, die ik allen hoog heb, maar Blood Mountain rockt ook gewoon



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-12-2006 10:47 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hrm...

Tja. Op het gevaar af mijn laatste restje geloofwaardigheid te verliezen, ik moet toegeven dat Blood Mountain toch wel zijn momenten heeft. Nog altijd geen Leviathan, maar hij begint wel te groeien. Misschien dat ik het nog een weekje of zo moet geven...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 15-12-2006 8:31 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

best een goed album, heimwee naar eerdere platen is zowiezo duf. Ze hebben alleen een fout gemaakt door m te laten masteren door die dude die ook Weezer gedaan heeft, daardoor klinkt BM te gelikt voor Mastodon.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-09-2007 20:08 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl




Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 13-09-2007 6:51 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2007 20:08 schreef Judge M. het volgende:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=80572


Holy fuck, ik hoop dat het nog goedkomt met 'em.



Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 21-03-2009 10:21 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

vanmiddag krijg ik de nieuwe cd "Crack the Skye" binnen. Ben heel erg benieuwd! Blijkbaar staat ie ook op de myspace te beluisteren, maar ik hou de verrassing er nog even in!


Inter faeces et urinam nascimur


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 21-03-2009 17:36 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Op hun website stond een nieuw nummer met videoclip, het nummer was wel aardig, de clip was erg grappig.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 21-03-2009 18:35 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Ah de nieuwe Mastodon! Een release om in de gaten te houden. "Leviathan" en "Remission" deden me iets meer dan "Blood Mountain", maar de nieuweling zal mijn bloed ongetwijfeld sneller doen gaan!


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-03-2009 22:21 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ligt het aan mij of zijn de vocalen stukken minder dan op de voorgaande albums?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 22-03-2009 2:50 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Ligt aan jou , vette plaat die neie


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 22-03-2009 11:02 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Er wordt wel minder geschreeuwd, en meer 70's/proggie-like gezongen. Wel heel vet! Eerste luisterbeurt was ik niet zo onder de indruk, maar nu kan ik 'm niet meer uit m'n cdspeler wegslaan! Wat een heerlijke riffs en solo's!!


Inter faeces et urinam nascimur


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 22-03-2009 11:48 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Volgens mij is nu die gitarist meer aan het zingen en ik vind persoonlijk dat hij een mindere stem heeft.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-03-2009 11:50 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2009 11:48 schreef El Chulo het volgende:
Volgens mij is nu die gitarist meer aan het zingen en ik vind persoonlijk dat hij een mindere stem heeft.


+1


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-03-2009 11:50 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Kwestie van wennen gok ik zo. De 2 nummers die ik gehoord klonken muziek technisch wel lekker.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-03-2009 12:17 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

oeh ben benieuwd!



El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 22-03-2009 12:19 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Ik ben de cd nu ook aan het beluisteren en het klinkt heerlijk tot nu toe. De zang stoort me niet zo, trouwens. De nummers zijn compacter en catchier dan Blood Mountain.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 22-03-2009 12:42 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Ze zijn inderdaad wat minder hak-op-de-tak, meer songs, maar dan wel van met twee nummers van +10 minuten (om even dat 'compacter' te specificeren ;-))




Inter faeces et urinam nascimur


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-03-2009 12:57 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

zit GVD te wachten op de special edition die vertraging heeft opgelopen, zo schijnt.....


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 22-03-2009 13:03 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Die van de Mastodon website?

Ik heb 'gewoon' de deluxe edition met dvd. 40 dollar voor alleen een extra artwork vond ik wat overdreven


Inter faeces et urinam nascimur


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-03-2009 13:07 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

litho's zijn cool ;-)

och, 40 dollar = 28 euro, ben benieuwd


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-03-2009 13:21 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2009 13:07 schreef Spirit In Black het volgende:
litho's zijn cool ;-)

och, 40 dollar = 28 euro, ben benieuwd

Tientje meer dan in de winkel.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen