|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: waar woon je? Ik ben bezig met studio-doomproject(sinds een week), een bassist erbij zou misschien wel leuk zijn . Omgeving Gent-Brakel. Mail me maar, indien je nog interesse hebt.(zie mijn profiel) Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: zie mailtje terug... quote: het lijkt me inderdaad wel wat... maar ik woon er niet in de buurt.. misschien wel als ik binnenkort erg veel tijd ga doorbrengen (en verhuizen?) in tilburg [Dit bericht is gewijzigd door surrealm op 20-11-2003 20:21] i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote:*edit* een gitarist is ook welkom, dan kan ik weer de vocals gaan doen... [Dit bericht is gewijzigd door einsatzcommando op 21-11-2003 12:09] Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
IEmand een beginnende powermetal gitarist nodig . Ik heb net Dark Saga ven Iced Earth leren spelen |
|
Burning Hatred uit oost-nederland zoekt zanger. Stijl is death metal. Momenteel spelen we enkele covers, aangevuld met eigen werk. Eigen inbreng en motivatie is een vereiste. Voor meer info mdb80@gmx.net |
|
Ben op zoek naar een technische thrash of deathmetaal band in de omgeving van Rotterdam. Ben zelf gitarist met 9/10 jaar ervaring. Ben geinspireerd door bands zoals Metallica, Dying Fetus, Cryptopsy, Slayer, Cryptospy, Disgorge(USA) Email staat in profiel. |
|
quote: mmmmmm, interessant Grindcore, ik ben toevallig nog zoekende naar muzikanten voor iets nieuws...... *laten we mailen * |
|
quote:ik wil ook een powermetalband maar k speel ook gitaar wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Mijn nieuwe bandje begint zich te vormen... ik zoek nog een zanger(es) met een grote bek Van zingen tot schreeuwen met eventueel een gruntje voor meer info; c.hultermans@home.nl |
|
Waar woon je? |
|
quote: N-BR. (Bergen op Zoom) waar ook een oefenruimte ter beschikking is...... |
|
Hmmm...een beetje ver weg, ik woon in Zwolle Succes! |
|
quote:is goed |
|
Ik zoek nog steeds een drummer, voor onze Deathmetal band. Z.s.m. aangezien er al heel wat nummers klaar zijn. Uit de omgeving van Groningen. En voor een vriend van me zoek ik leden voor een nieuw prof. band zoek ik nog alle soorten muziekanten (behalve triangelist) Het is een soort Gothicband. Ook in de buurt van Groningen. Graag muzikanten met ervaring, aangezien ze snel iets op willen zetten. Zie email profiel. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Jenje wil nog steeds flinke pot grunten Ben voor vele stijlen in, behalve power, heavy en black varianten. Liefst omgeving Delfzijl - Groningen Mail maar naar : Jenje @ Zwaremetalen . com ... |
|
Ik zoek ook nog een steeds een drummer (goh) voor ons nieuw op te richten bandje. We zijn van plan om doommetal te gaan spelen, maar dan in de ruimste zin van het woord. Onze voorkeur hangt vooral naar doom met wat snellere aggressieve stukken en met ruimte voor wat meer experimentele, sferische invloeden. Het zou erg fijn zijn als je dubbele bass redelijk goed beheerst, of al van plan was om het te gaan leren. Op het moment bestaan we uit een bassist (ikke), een gitarist, grunter en keyboardist. Het is de bedoeling dat er ook nog cleane zang inkomt, wat misschien door mij of de keyboardist gaat gebeuren, maar dat is nog niet aan de orde. We gaan oefenen in Enschede, nog geen eigen materiaal, maar meesten van ons hebben al wat band-ervaring, al is dat niet overweldigend. Als je het belangrijk vindt om onze leeftijd te weten: wij zijn allemaal 1e of meerderejaars student Dus, als je interesse hebt, mailadres staat in m'n profiel. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
maybe wil chris wel |
|
quote: even een aanbevelingsbrief erbij: Hij kan goed grunten, en heeeeeerlijk pijpen! Onmisbaar bandelement! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
... en bedankt ... |
|
quote: ja, maar wil ik dat wel? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Daar is Jentje blij mee On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:good point! Aanbevelingsbrief Olav: Goede, snel lerende bassist, lekker kontje en doet niet zo moeilijk (in de ruimste zin ) |
|
quote:JENJE Zonder T in TRUT moeten T's niet in JENJE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |