|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo, jij loop hier dus ook te zoeken ? Niets op Metalfan te vinden she-devil ? |
|
ik zou... mits ik er de tijd voor kan vinden wel een doom death bandje willen ( kruising van winter, ouwe autopsy, bolt thrower en malevolent creation ofzo) ... of een band in de stijl katatonia/the wounded m'n drumstel staat in een oefenruimte in reeuwijk bij gouda In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: dat zou mij ook wel gaaf vinden en dan vooral de kruising winter/bolt thrower/malevolent creation ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Dat ligt zeker niet in limburg?? .. |
|
Is het heus Heus? http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: hmm leef jij ook nog ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Toch jammer, er zoekt nooit eens iemand een toetsenist voor een leuk projectje. Of voor een wilde orgie. *denkt na* Liever een wilde orgie trouwens, projectje mag ook. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Dit is nog steeds geldig! oefenen in Leiden op zondag! meel als u interesse heeft! OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote:jammer dat t in het weekend is wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Leden gezocht voor heavy/doom band; Cathedral, Dark Wizard, Saint Vitus, Cirith Ungol "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Waar? .. |
|
Plaats maakt mij weinig uit. Maar bij voorkeur Zuid-Holland/Noord-Brabant "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Limburg............? .. |
|
Hmmmm... en waar in Limburg ? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Noord-limburg.....Horst,ergens in de buurt van Venlo. .. |
|
En ook niet geheel onbelangrijk.. wat voor instr.. Mail anders even naar jcklaassen@ ^ne pas du spam^ planet.nl voordat het topic vol met gebrabbel zit, hehe. Geldt ook voor andere mensen die zoiets leuk vinden. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Toetsenist hiero *steekt een handje op* Ook zeer zeker uit te nodigen voor orgies. En nee, ik heb geen one track mind, al mijn gedachtesporen lopen toevallig dezelfde richting in. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ja tuurlijk! Graag zelfs, maar ik doelde op het feit dat ik die invloeden niet echt (of beter: echt niet) kan horen Maar het klonk verder lekker strak hoor |
|
quote: Je bent een beetje te laat, we hebben met Sun Caged reeds iemand gevonden. |
|
Betekent dat ook dat ik niet mee mag doen met de orgie ? Projectjes zijn trouwens ook altijd leuk, mini CD of zo, ben nog weinig in de omgeving tegengekomen echter die daar trek in hebben. Spijtig. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 01-09-2004 11:56] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:pssst Lucifervosje, gooi dan het topic wel dicht |
|
hahahaha . dit is postnr 999. Dat had ik nou altijd al een keer willen doen ! |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |