|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
eej ronald spelen jum oek slayer cover zo niet dan : Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:kick |
|
Jenje, die spaties tussen je hotmail adres helpt 0,0 tegen email-spider bots. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: bump ff wat meer vertellen dan; Mortuarium speelt old-school / brutal old-school ala Deicide / Suffocation / Obituary, we hebben een eigen oefenruimte in leiden met alles er op en er aan. Mortuarium is ontstaan uit de band Exosphere die voornamelijk in de bollenstreek actief was. Wij zoeken met spoed een extra gitarist, liefst met podium / studio ervaring (geen beginners dus s.v.p) drop me maar een mailtje als je interesse; alltheeasynameswereout AT h%otmail DOT kom |
|
quote: Als ik zo vrij mag zijn een kleine offtopic reactie te plaatsen ter bevordering van het correct gebruiken van de Nederlandse taal: optredens en opnames in het vooruitzicht OF optredens en opnames in de nabije toekomst.... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: *BUMP* Bruce Banner |
|
|
ze spreken Nederlands, Engels, en BrEeZaH Bruce Banner |
|
quote:Damn, dan zit er een kerel van 53 in die band om de gemiddelde leeftijd op 23 uit te laten komen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ga jij trouwens even On-Topic wezen! Bruce Banner |
|
quote: |
|
okee okee..Breezah???... bedankt in iedergeval voor het posten van onze advertentie.\m/_ rules the waves,waves your rules |
|
Goh, dan toch de zanger eruit geknikkerd? Of is hij zelf opgestapt? Realiteitszin is soms ook een mooi iets She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Totaal aantal posts: 4 En al drie topics geopend Goed bezig Cyriel Maar succes met de zoektocht natuurlijk!!! en dat het niet te lang gaat duren voordat we weer eens meet jullie optreden Gr. Tim |
|
|
quote: Dank U! |
|
Sgeit, brul je toevallig in Damnable uit Den Haag waar Boy in bast? Ik ben gitarist en zoek ook een death/grind band in omgeving R'dam. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 24-03-2004 13:02] |
|
quote: Ik brulde idd in Damnable, waar Boy ook in baste. Damnable is nu opgeheven vanwege drukke werkzaamheden bij andere bands van de drummer en de 2 gitaristen. He maar das wel gaaf dat je ook een band zoekt, misschien kenne we onze krachten bundelen! |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Drummer zoekt band, liefts Deathmetal, Black mag ook. geen prutsers. Band hoeft niet uit Nederland te komen, moet wel gemotiveerd zijn. Mail mij en dan mail ik het door. Adres staat in profiel. |
|
quote: hij zal niet veel moeite hebben met een band te vinden, that's for sure. |
|
quote: argh! göthenburg? Göteborg! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |