|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: zeg, stelletje leedvermakers.... Kunnen jullie wel met z'n tweeën hééééé!!!!!! |
|
Hey nog muziekanten uit Amersfoort?? ben op zoek naar een - Drummer - Bassist Beetje in de richting van: - Draem theater - Metallica - Iron maiden - Megadeth - Opeth - Manowar - symphony X - Blind Guardian - Rush - Savatage [Dit bericht is gewijzigd door Dazzling Darkness op 23-01-2004 23:25] |
|
k zoek voor over een tijdje nog een zanger en een drummer voor n manowar coverband in omgeving weert wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
(onervaren) Drummer gezocht uit omgeving Zwolle voor beginnende (Cover)band, 'Tallica, Obituary, SFU en zovoort, reincarbonade@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 25-01-2004 17:21] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote:ja als onervaren drummert vooral obituary gaan proberen Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: gheghe, iets simpelers mag eerst ook wel hoor respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wie kan er nog een gemotiveerde, redelijk goede (lead)gitarist gebruiken? Stijl: blues-based stonerrock, 70's hardrock, etc. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Everflow, een opkomende West-Vlaamse, stevige rockgroep met een vleugje metal is op zoek naar optredens. Ze hebben reeds voorprogramma's van bands als Liar, SFP, Morda, Severance, Cowboys And Aliens, Mindstab, Godess Of Desire en Belgian Asociality binnengehaald. Beluister nu een aantal van hun nummers on-line en laat iets na op hun gastenboek of forum. Check hun concertagenda!!!!!!!!! http://everflow.be |
|
iemand die drumprogrammas kan en zou willen programmeren voor een project van mij. Stijl; oude Death/Autopsy/Morbid Angel [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 28-01-2004 17:39] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ik wil een manowar coverband wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik wil me eigen black-metal band Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Wij zijn opzoek naar een 2e gitarist voor carcass/arch enemy achtige melodische metal band. Semi-professionele instelling. Enige ervaring en voldoende speltechniek vereist! Oefenruimte met backline aanwezig in Zutphen. |
|
waarom nou zo ver weg Is er een band in de buurt van R'dam die een 7 snarig gitaar spelende bierdrinkende malloot kan gebruiken om een pot lekkere technische, groovende metal te maken?? |
|
quote:je mag bij mij komen spelen Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Als we toch bezig zijn..... Ik zoek een band in de buurt amersfoort. Heb twinpedaal die ik redelijk onder controle heb. heb band ervaring maar verwacht geen blastbeats over 32sten. |
|
quote:check eens een paar posts boven je... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: blinde ik... |
|
hallo allemaal wij Nocturnal Hours zijn een pas begonnen Doom Metal band en we zijn nog op zoek naar een drummer we repeteren in Dordrecht. Onze bedoeling is om een beetje in de style te spelen van My Dying Bride en Shape of Despair Lijkt het je wat mail dan even naar ben@doomed-soul.tk |
|
Grind/death/core-zanger zoekt band/leden om een band mee te beginnen, of te integreren in een reeds bestaande band die op zoek is naar een schreeuwer/grunter. Ben beginnend, maar wel serieus op zoek. Omgeving Amsterdam. Voor meer info: info@withmathematicalprecision.com. |
|
Callenish Circle zoekt voor de maanden maart t/m december 2004 een sessie drummer voor losse (buitenlandse) optredens, (buitenlandse) festivals en (buitenlandse) mini/weekend-tours. Vereisten: · Strak spel. · Voldoende techniek & souplesse. · 110 % gemotiveerd. · Band en podium ervaring. · In bezit van eigen drumkit. Meer info over Callenish Circle: www.callenish-circle.com Interesse ??? Neem dan contact op via: info@callenish-circle.com of trendkiller@callenish-circle.com !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ohja, bassist gezocht! Stijl: Melodic Death (in flames etc.) Omgeving: Gouda/Alphen a/d Rijn Leeftijd: 15-18 Mail: christiaanb @ adres.nl [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 05-02-2004 0:11] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ok ben voor Morthrillian weer op zoek naar een nieuwe Bassist en Gitarist!! Ik zoek gemotiveerde en technische mensen die de band wat extra's kunnen geven!!! onze styl: Trash - Death - Black Metal omg: Eindhoven Het is altijd weer genieten, met Metal, Bier en Tieten |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |