|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bruce Banner |
|
.. oh ja .. |
|
"The Dead Bitch That Whined Too Much" BNlijf em nog de beste vinden |
|
|
|
Maar, zo te zien hebben we dus een gitarist, nu nog een drummer. Wie wil wie wil ?? Oefenen in Groningen Stijl : Doom |
|
quote: Ik doe ook mee hoor..... Oh ja we zoeken nog wel een goeie zanger, iemand????? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ik heb mijn eigen bericht gequote .. die kwam dus net na dat ik eerst had gepost dat we gitarist zoeken Maar ok overnieuw: Jenje (zang), Zillah-Morte (bass) en Laindelala (gitaar) zoeken een drummer. Stijl : doom PLaats : groningen |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: |
|
Ik heb zo'n vermoeden dat ik hier voor niets post maar ik zoek nog steeds een hele serie figuren die het wel zien om een speed/thrash band op te richten. Ik wil geen doorsnee slayer bandje, maar meer iets in de richting van OUT OF THE ABYSS van Manilla Road gecombineerd met de rauwe riffs van 666 van Kat. Techniek / ervaring is niet echt belangrijk lijkt me zo. Mail staat in mn profiel Ik, Wil Schuurman |
|
quote: wat doe je zelf dan??? zingen misschien??? Ik zoek nog een zanger/bruller.... |
|
La Guitare Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ok dan!!!! |
|
*verlaat nooit je computer terwijl je staat ingelogt* [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 14-12-2003 16:39] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: alleen grunten, of ook clean zingen? |
|
quote: *SCHOP* |
|
quote: Ik ook weer schop? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ooit op een dag gaat deze drummer en band vinden die (net als hem) progressieve metal wil maken in de omgeving van Utrecht. En dan ben ik tevreden.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Kom in Groningen wonen, en ga doom spelen, dan is iedereen blij On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Het grote "wat-te-doen-vandaag" lijstje: huis te koop zetten makelaar inschakkelen voor huis in Groningen baan opzeggen baan zoeken in Groningen doom spelen in de band van Zillah-Morte en Jenje... Zo, dat wordt een drukke dag vandaag "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Gezellie Lain... speeld ook mee als je het niet erg vind. JENJE *roept...* we hebben een drummer On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zo, mijn huis staat te koop.... iemand intresse? Twee verdiepingen, grote tuin, vier slaapkamers, veel licht... koopje! Op naar Groningen!!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ja ik heb wel interesse On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |