|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tarwe .. haver .. hop! |
|
quote: Ik heb wel intresse stuur me maar een mailtje als je nog een zanger zoekt. |
|
loopt er toevallig nog een enigszins briljante lompe monotone death metal gitarist rond? OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote:voor? (niet dat ik kwalificeer maar toe maar) respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: nee Ben |
|
Wat voor doom? Met een grunt? Als het in de stijl van Saint Vitus, Trouble, Cirith Ungol, Obsessed is dan heb ik op zich wel interesse. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Wie ben jij? Zeno zeker? |
|
quote: voor lompe monotome death metal? maar voor de duidelijkheid! ala obituary/six feet under meets disgorge/deeds of flesh OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote:*steekt voorzichtig vinger op* wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Allemaal te langzaam voor jouw faster-than-light vingertjes. |
|
monotone death is gaaf ... maar zo te zien allemaal zuiderlingen ... |
|
quote: Ooit zul je wegens je muzikantenbloed toch eens moeten V.E.R.H.U.I.Z.E.N "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Als ik baan in Bedu krijg, ga ik met ene jaartje maybe verhuizen ... zo;n 30 km zuiderlijker |
|
quote: Zo, 30 km .... dat schiet op "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hehehehe Jep, maar zou vet zijn, net buiten stad groningen .... |
|
quote:lokatie? formatie? weest eens wat specifieker jongeman respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Bilox is een haagsche band, dus omgeving zal wel De Haag zijn. |
|
Ik woon in Den Haag, band speelt in Leiden. She devil, of anderen! als je interesse mail maar naar m_dittmar@hotmail.com! kunnen we de details bespreken zie ook website mortuarium, staat alleen (nog) niet veel op! [Dit bericht is gewijzigd door Teringlijer op 25-08-2004 17:39] OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote:is dat effe hendig !! k woon door de week ook in den haag en studeer in leiden wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: hehe grappig ik ook! ken je ook een beetje spelen??? OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
Ik ben op zoek naar een zanger, die kan grunten (belangrijk) en zingen (minder belangrijk, want dat kan ik of de andere gitarist eventueel ook). Denk aan bijvoorbeeld Aaron van MDB, Mike van Opeth, ehh en etc. Belangrijk is dat je goede teksten kan schrijven, want daar ontbreekt het bij ons aan. De eerste full length ceedee is al vrijwel compleet opgenomen, maar er staat nog geen woordje erop. Muzikaal gezien moet je een beetje denken in de richting van Katatonia, My Dying Bride, Opeth enz, met een beetje andere sjit er door heen. Geen toetsen, dus wel metal! Een bandnaam is er ook nog niet, dus die mag je ook nog gaan bedenken. Locatie > Wageningen. heb je interesse, mail dan effekes naar paulbeltman@yahoo.com [Dit bericht is gewijzigd door judge paul op 25-08-2004 18:40] |
|
Hm stijl klinkt me goed in de oren ... Clean zingen kan ik niet en wil ik ook niet ... Woon alleen beetje eind weg, mocht je niemand kunnen vinden .. (oh ja zou je nog CiA demo sturen ..) |
|
quote: oh ja, kzou je nog 5 Euro overmaken.... Maar dat heb ik nu effekes niet. Erg he. Eerst effekes wachten op WW uitkering.... Over de band > er is geen band. In ieder geval voorlopig niet. Dus niet oefenen voorlopig, want gitarist No.2 is nu naar Zwitserland voor minimaal een half jaar. En er is ook geen drummer momenteel. Ik heb zelf de drums maar ingespeeld, dusss. Maar.. Als je teksten kan schrijven, dan zijn we al schnell blij. Maar je kan wel auditie komen doen, hahaha. Het zou fijn zijn als alles klaar is voordat Willem (gitarist No2) terug komt ! |
|
hmm ... jij zit in Apeldoorn ofzo toch? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |