|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"DE" Meatgrinder uit Sliedrecht?? ..succes met de zoektocht!!! Gr. Tim van Wingzzz.. |
|
Yep, alles goed Nieuw promo'tje met Mytholic uit, en dat loopt vooralsnog lekker Heb je de site www.mytholic.nl trouwens al bekeken? Kalk maar in het gastenboek wat je d'r van vindt |
|
Antidols biedt zijn 2e gitarist aan. WIJ HOEVEN HEM NIET MEER!!! [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 30-03-2004 0:59] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik zag idd al een andere post overzwakste schakel... De Soulfly-er of de Pink Floyd gitarist |
|
Pink Floyd dude uiteraard. We hadden een metal nummer geschreven. Maar hij wil nu heel rustiger gaan spelen, maar wel een zieke grunt erin houden... En hij is ervan overtuigd dat het gaat werken. Komt ie aanzetten met een wazig bandje met rifs erop, vol trots. Sounds like shit! En daar valt geen eens een tekst op te maken. Dus ik geef hem een kans om maar met iets goed te komen en anders wens ik ze veel suc6 zonder mij ( zanger dus ) Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Tja...Pink Floyd vind ik wel cool...Soulfly minder... Maar voor metalriffs is een "metalgitarist" idd handiger Ik hoop voor je dat het goedkomt..al dan niet met een andere gitarist |
|
ff herhalen Lost Highway zoekt nog steeds en met enige spoed een nieuwe bassist! Stijl: mix Motörhead, Megadeath, Metallica (medio '90), ... en je komt ongeveer uit bij onze stijl. Jaren 80 metal met flink wat soli. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
CHARLIE*ADLER zkt gemotiveerde bassist. Stijl: metal, metalcore (converge, burnt by the sun, the end). Gem.leeftijd in de band is 23j. Repetities zijn in castenray (bij venlo/venray... in limburg dus) op woensdag en eventueel zaterdag. meer info: mail@wagemanslottum.tmfweb.nl of http://listen.to/charlieadler |
|
quote: bumpalicious |
|
quote:Helaas, band is maar uit elkaar gegaan . In ieder geval wat ervaring opgedaan en op naar de volgende band! Dus als iemand nog een zanger voor een black of death metalband zoekt, mail me! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: sja shit happens, wel opnames / demo gemaakt ? |
|
Een beetje . We kregen nogal ruzie met die geluidsman die het voor ons zou regelen. Dus de kwailiteit is echt beroerd. Verder hebben we 1 keer een usb-stick in het mnidden van de oefenruimte onder een emmer gezet en dan opgenomen. De eerste 20 seconden is het duidelijk en meot je eigenlijk het nummer kenne om te weten hoe het klinkt. En we hebben hebben 1 keer opgetreden. Ingeschreven bij de kunstbende. 5 minuten gespeeld in de schouwburg en klaar is kees. Niet gewonnen, ze waren daar geen metalband gewend Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Hellfire Nemesis zoekt langharige bassist -genre: extreem harde, Satanische Black Metal -GEEN AMATEUR! -leeftijd: tussen 22-27 jaar -eigen vervoer is een pre voor verdere informatie stuur een mailtje naar mortifer_666@hotmail.com |
|
gothicband avanya zoekt nieuwe leden het betreft een drummer en zangeres we komen uit friesland meer info www.avanya.nl.nu of mail naar: avanya@wanadoo.nl |
|
Metalband Spiritual Intervention zoekt nieuwe gitarist! Ervaring is wenselijk maar hoeft niet!! (btw: het is absoluut geen christelijke band, mochten mensen dat denken naar aanleiding van onze naam) Dus: Meld u!!! |
|
quote: Misschien handig om erbij te vermelden waar jullie oefenen, en op wat voor dag, en wat voor soort metal het is. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
DC zoekt n zanger. we spelen metal met invloeden vanuit Trash Death en Doom, n enkel covertje maar vooral eigen nrs, we zoeken nu dus n zanger om de band compleet te maken voor demo (studioruimte tot onze beschikking) en optredens... we oefenen in Waterfront. we zoeken n grunt, met als t kan nog wat cleanere stukjes mail voor meer info naar zenovdb@hotmail.com |
|
quote: klinkt goed |
|
ben jij n zanger dan? zo ja...mailen |
|
GEZOCHT (onervaren) drummer uit omgeving Zwolle voor beginnende (Cover)band, 'Tallica, Obituary, SFU en zovoort, reincarbonade @ hotmail.com respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
De band is inmiddels uit elkaar... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |