|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Warilla??? Waar de fuck slaat dat nou weer op??? Warilla? Watisda? Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote:Een combi van Gorilla met War ofzo Hij dee de blastbeats er natuurlijk bij: WARRR-ILLLAAHHHHH--ste-ste-ste-ste-ste-ste-ste-ste Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
[quote]Op 2 oktober 2003 18:10 schreef EVILinetje het volgende: Ik ben dus nog steeds op zoek naar nen band die er graag een zangeres bij wil...ik heb nog niet echt ervaring behalve 1 auditie bij Mostro (heavymetalband). Genres: metal met heel wat melodieuze, maar ook ruigere invloeden. Liefst in het Gentse (mag ruim zijn) [/quote Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Metal band uit Utrecht zoekt drummer. De leeftijd varieert van 21 to 30 jaar. We oefenen één keer per week en onze doelstelling is om een solide band neer te zetten, volgend jaar een demo op te nemen en regelmatig op te treden. Wij willen ons niet beperken tot één stijl, maar een mengelmoes maken van rustige/atmosferische stukken, technothrash, doom, death en een beetje metalcore. Kom maar kom maar kom maar ... |
|
Mijn nieuwe band (naam moet nog bedacht worden) zoekt een drummer... We zijn ervaren muzikanten. Iedereen heeft band en podium ervaring. (gitarist van Winter of sin, en de andere gitarist was zanger van Cantara, en ceizure) We spelen death metal.Repeteren in Groningen... Wie heeft er zin om bij ons te drummen???? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: |
|
Dis zoekt een nieuwe bassist. Stijl: progressieve symfonische metal (vergelijkbaar met Dream Theater, oude Metallica, Opeth, Symphony X etc.). Veel optredens, cd-opnames en evt. platencontract in het vooruitzicht. 100% motivatie vereist! Mail naar info@disbrotherhood.nl of kijk op www.disbrotherhood.nl Dis heeft inmiddels ruim 30 optredens en 2 EP's op haar naam staan. De laatste EP, "Forces of Greed", ontving vele positieve recensies. |
|
Sengir is op zoek naar een nieuwe drummer (regio Aalst), best wel met een paar jaar ervaring, open-minded en beried omp twee maal per week te repeteren in Lede (dicht bij Aalst) Voor meer info of als je ge-interesseerd bent kun je mailen met info@sengirweb.com Sengirs homepage [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 26-10-2003 23:55] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Wow! Gave muziek! |
|
quote: op welke site stond dit bericht ? |
|
Zwaremetalen.com ... |
|
quote: thanks ,goed interview |
|
Metalzanger(es) gezocht !!! Voor spelen van covers EN eigen werk. Bezetting : drummer, 2 gitaristen, 1 bassist/gitarist. Invloeden : Iron Maiden, Metallica, Iced Earth, Manowar, ... Goeie Metal dus. Ook invloeden van Black Metal Regio Laakdal (Antwerpen - België) Vlakbij autostrade E313 Afrit 24 Reactie op Camps_NJCB@hotmail.com EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN Bassist/gitarist zoekt bandleden in omgeving Peer, Limburg ( B ) Invloeden ed: zie hierboven Metal up !!! [Dit bericht is gewijzigd door NJCB op 28-10-2003 20:24] Fuelled By The Venom Of Hatred |
|
Belgische HEAVY METAL band DOUBLE DIAMOND zoeket MET ZEER DRINGENDE SPOED deftige en ervaren drummer. (Stijl de Metalnummers van Manowar - Judas Priest) Eigen werk afgewisseld met covers o.a. Manowar en Savatage Nieuwe cd is net opgenomen en verschijnt in februari 2004 via Mausoleum-records. Optredens in' t vooruitzicht dus. Repetities in Schoten (Antwerpen) http://doublediamondmetal.cjb.net/ reacties : zjosuah@pandora.be |
|
quote: |
|
quote: NIEMAND???/ On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hey Sjoerd, alles ok Om ontopic te gaan, ik speel bas by the way *kuch* Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
He Japie!!! Met mij alles top, nieuwe band dus wat dat betreft... Maar Jaap, band nodig? Luister de nummers en stuur een mailtje!!! Misschien kunnen we dan nog eens samen en!! Zaterdag MDB in de Tivoli? Drummer nodig? |
|
Onervaren zanger bied zich aan. Ben extreem gemotiveerd en droom al jaren van een eigen band. Omgeving utrecht. Vocalen van nieuwe Arch Enemy, Stormlord, maar ook de Hate Eternal, Sceptic Flesh kant op. possessedpacman@hotmail.com Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: blijkbaar niet... Bruce Banner |
|
quote: Gemenerd On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ERROR zoekt bassist! Omgeving: Boskoop/Alphen a/d Rijn. Leeftijd: 15-18 of zo. In bezit van eigen apparatuur. 100% Inzet. Stijl: (melodic) death metal, invloeden: In Flames, Callenish Circle, Arch Enemy. Website: http://www.error-band.tk Mail: christiaan @ error-band.tk www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Ik zal ff luisteren! Ik ben er zaterdag ja bij MDB Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |