|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Don't fock with KNMI |
|
quote: Hmm thrash á la ? Lijkt me ook wel leuk; ben ook gitarist.. Ik, Wil Schuurman |
|
De Rotterdamse metalband Infinite Dawn zoekt een nieuwe zanger(es). Onze eerste - enigszins verouderde - promo is te downloaden op onze website onder "music": www.infinitedawn.com Geïnteresseerd? Mail! ivar@infinitedawn.com |
|
quote: De band van Jebes speelt geloof ik iets in de richting van Sepultura ... ik ga er volgende week eens kijken ... wat voor stijl had jij in gedachten? |
|
Ede/Arnhem Zijn er nog mensen die een metalbandje willen opstarten in bovenstaande omgeving. Muziekstijl : mijn voorkeur gaat naar death/thrash metal Leeftijd bij voorkeur 20+ I kzelf speel de bass en kan ook brullen Mail ff....als je dat wat lijkt...of wat meer info wil a.harn@chello.nl ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
"De kersverse formatie Your Silence is op zoek naar een krachtig front beast (man/vrouw). Heb jij een stem als een diesel loc die in de overdrive draait en ben je niet vies van eigen werk in de style van Testament en Soilwork, laat dan even wat van je horen." Meer info/auditie onder info@your-silence.com http://www.your-silence.com |
|
Helgor zoekt een drummer en een tweede gitarist. Omgeving Utrecht. Je kan onze muziek horen op http://www.helgor.com. Interesse? Mailen naar info@helgor.com! |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Kanknie dan moek werken... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
* KICK * !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Heee is rene gestopt ????? |
|
Nee verlof ingetrokken. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
CALLENISH CIRCLE zoekt met SPOED bassist voor aankomende Europese tour !!! AANVULLENDE INFORMATIE: - Bonded by Metal over Europe Tour met o.a. Exodus, Nuclear Assault & Agent Steel. - Totaal 20 shows in UK, NL, BEL, GER, CZE, AUS, SWI, ITA, SPA, POR & FRA. - Periode : 07.10 - 26.10 (eventueel later instappen (Eindhoven 10.10) is bespreekbaar). - Set : maximaal 30 minuten - 6 nummers. - Vervoer : nightliner/tourbus. - Backline : geleverd door tour-agency. VEREISTEN: * Strak spel. * Voldoende techniek. * Bandervaring. * Podiumervaring. promo@hammerheart.com info@callenish-circle.com www.callenish-circle.com !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
t is dat ik zelf optredens heb in die periode (onder andere onze cd presentatie) anders zou ik zelf wel invallen. Is Marco niks ? (Jeurissen) Succes in ieder geval. Probeer anders ook eens Maurice Brouwers (Mies hier op t forum) of Zilla (de dame die bij Carnagath in de band speelt) Marcellio |
|
Metal band (gemixte stijlen: black tot heavy tot trash tot gothic etc.) zoekt 2e gitarist en zanger(es) voor het maken van een portie goede Metal! Moet wel uit de omgeving van Losser komen!!! (en van bier houden ) interesse??? mail dan maar ff! Groenten, ReapeR (Jeroen) ....And stay metal!!! ...And Stay Metal!!! |
|
quote: Wat is jullie speel niveau?? |
|
quote: |
|
Hehehe... nog maar een x dan!!! SoulreaveR zoekt bassist/grunter!! Na het uiteenvallen van Cremation (juni 2003), zijn drummer Bono en gitarist Joost door gegaan samen met gitariste Petra (ex-Arms of valour/ Negationist) onder de naam SoulreaveR. Om de band compleet te maaken zoeken wij nu nog een bassist/grunter. (geen beginners!!! eigen app, band en studio ervaring vereist) Wij speelen momenteel covers van death en pestilence en zijn bezig met eigen materiaal in die stijl. We oefenen op de zaterdag middag in Wageningen.................. Voor meer info mail bono_soulreaver@hotmail.com |
|
quote: Een vervanger is inmiddels gevonden in de persoon van Ralph Roelvink... voormalig gitarist, oprichter en main composer van de Nederlandse Thrash band Genetic Wisdom. Genetic Wisdom bracht 2 albums uit via Mascot Records begin jaren '90. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
WELKIN (Brutal deathband from Gent - Belgium) is looking for a motivated rythmguitarplayer . We are looking for someone that is really strong in rythm (no solo-monsters ) is 213% motivated has own material can attend rehearsels in gent (wondelgem) every friday think he can handle and understand the music heheh no rockstarattitudes..we have qw fot that job :p :p feel like you would fit that description? mail us at info@welkin.be HELLDOZER - "here comes the helldozer" demo coming soon! |
|
quote: |
|
Reaper, waar ligt Losser?? Heb wel interesse, kan alleen ff niet maieln met die pokke pc hier thuis Als je wilt stuur ff een mailtje met een telefoon nummer, dan kijken we ff. |
|
Heey, Ik ben voor mijn band op zoek naar een 2e Gitarist! Morthrillian is nou 1 maand samen en is net begonnen om eige werk te gaan schrijven. onze line up bestaat uit: - DB Drummer - Bassist (Backing Vocals) - Gitarist - Vocalist - Over een maand een Toetsenist We Repeteren op de zaterdagen in eindhoven tussen 14.00 en 19.00 uur!!! Ben jij wie wij zoeken?? Het is altijd weer genieten, met Metal, Bier en Tieten |
|
quote:Heej Koen, Losser is richting Epe, Hengelo, Enschede...dusss.. Gr. Tim |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |