|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
OH en hij heeft IPH ! |
|
quote: Je hebt helemaal gelijk Jan ja? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ik ben niet klein, en jij bent niet groot Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Grmpf ... Zoek nu al flinke tijd een nieuwe band, het liefst begin ik een hele nieuwe band. Mag van mij ook best een project zijn. |
|
Tsja, anders probeer je eerst te integreren in de metalscene daar, beetje mensen leren kennen; dan leer je vanzelf lui kennen waarmee je iets wil beginnen. of heb je dat al geprobeerd? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
.. delfzijl en metalscene ... |
|
quote: Uh ja, domme vraag. Ik zat met Groningen in m'n hoofd, of is dat te ver weg om mensen te leren kennen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: nee, maar daar blijft hij heel wijselijk zo veel mogelijk uit de buurt, he Jen? Bruce Banner |
|
quote: En ZVO's ? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hey! wat is ZVO? als ik gepest word wil ik wel weten waarmee! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Zaad Vragende Oogjes KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hehe hmm, ik ben weleens beschuldigd van een zaadvragende blik door een overigens homofiele vriend, dussss Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Nee hoor .. Wel wijselijk, maar niet uit de buurt blijvend .. |
|
ok, dit is de f*ckin' laatste keer dat ik het probeer... 4 muzikanten verenigd onder de naam Awen (en alle 4 ex-infinite dawn, check www.infinitedawn.com) zoeken een toetsenist! Omgeving Rotterdam. Huidige bezetting: drum, bas, gitaar, zang (vrouwelijk) mail naar i.vennekens@xs4all.nl ofzo. vanzelfsprekend kunnen we wat conceptjes laten horen van nieuwe nummers... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 06-12-2003 15:04] |
|
Gezocht zanger. Omgeving Groningen. Met live- en studio ervaring en tourbereidheid. Muziek is lompe crust/metal gestemd in A#. Denk aan een hybride tussen Disfear/Wolfpack/Motorhead/Entombed. Tien nummers af, nu nog een zanger. We zullen voornamelijk in de hc/punk scene actief zijn. Wie wil? |
|
quote: vraag JeNjE Bruce Banner |
|
Hmm idd wel iets waar ik me in kan vinden .. |
|
dus..... |
|
hebbie msn/icq ? even een keertje praten over hoe en wat .. even kijken wat jullie willen, wat ik wil, en zien of dat een beetje met elkaar overeen komt. |
|
je hebt mijn email adres al, heb momenteel geen msn. Stuur me een mailtje en ik laat je weten wat onze bedoeling is ok? |
|
Ok, komt morgen ok? Nu duf ende moe. |
|
schikt mij prima, ben morgen wel weg (JCM800 basstop halen ) maar zal spoedig reageren. Tot later.... |
|
...voel me net Lainedil ten Brink hier Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |