|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
k zoek over een tijdje een band in den haag, k speel gitaar... liefste death of powermetal wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
super! zou je me wat meer kunnen helpen? je kan me ook mailen als je wil? greetz en thanks Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Jij bent dus drummer? Ik en azazelsat (Mark), met onze niet ZM-ende bandleden, moeten nog een drummer op auditie laten komen voor onze tot op heden inactieve doom-band. Als dat niets wordt, interesse? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 10-09-2003 12:42] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Er is trouwens een topic hiervoor http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=474345 Er zijn denk ik nog wel een aantal andere mensen die hier meer verstand van hebben, maar als je nog meer specifieke vragen hebt wil ik die wel proberen te beantwoorden. |
|
quote: Ik ben geen drummer ik ben bassist ik programmeer alleen drumpartijen |
|
quote: Ahhhhh, toe? Kun je geen drummer worden? Nou ja, jammer dan. Maar bassist, hè? Ik zal het onthouden voor het geval dat ik full time vocals ga doen (en ik dus de bas laat staan), als Mark te zwak blijkt te zijn om op te treden Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hmm..thanks...wat voor drumpartijen kan jij programeren eigenlijk? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: In principe kan je alles met cubase programmeren zolang je maar een idee hebt. Je kan zelf aangeven wat wanneer aangeslagen wordt, met de juiste samples lijkt het dan best aardig. Ik ben zelf geen drummer, dus ik doe alles gewoon zoals het voor mij goed klinkt, geen moeilijke fills en dat soort dingen dus. Als je zelf ook nog een beetje verstand van drummen hebt kan je hier behoorlijk leuke dingen mee doen. |
|
zijn dat soort programmas erg moeilijk om onder de knie te krijgen? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Sommige mensen vinden cubase in het begin lastig, maar als je het idee vat dan werkt het heel makkelijk. Cooledit pro is erg simpel. |
|
ja mijn probleem is namelijk, ik snap programmas eigenlijk niet, die cooledit pro had ik ook maar wist echt niet wat ermee aan moest Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Misschien handig om hier eens te kijken http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=474345 daar staan ook nog andere programma's. Bij de meeste programma's kan ik aanraden om gewoon rustig te beginnen en niet te veel tegelijk te willen. Gewoon eerst eens de standaard dingen uitproberen en dan langzamerhand steeds iets nieuws erbij leren. Vaak zijn de mogelijkheden in het begin voor veel mensen vaak overweldigend. Laat je hier niet door ontmoedigen. |
|
cool, thanks gast misschien kan ik over een tijdje een post maken met de mededeling dat ik alles op heb kunnen nemen en uitgebracht Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: |
|
Ik (gitarist) ben op zoek naar muzikanten die een mix van thrash, power en death metal willen spelen (beetje zoals Soulscar, Annihilator, Death, etc) ... Omgeving Utrecht ... iemand? |
|
quote: Het bandje waar ik in zit heeft nog wel een gitarist nodig...maar ons niveau is nog niet echt hoog. We oefenen wel in de omgeving van utrecht. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Waar oefenen jullie dan? Kan je wat meer vertellen over jullie band? |
|
quote: We oefenen bij Toni Perroni (hoe je het in godesnaam ook mogen schrijven), das achter de McDonalds te Nieuwegein (vlakbij Houten waar we vandaan komen) En de muziek de we maken is...euh....ja hmm.... lastig te zeggen eigenlijk thrash met her en der wat groovende stukken. Beter kan ik het eigenlijk niet omschrijven We zoeken nog een gitarist die vooral wat solo's/ melodische stukken eruit kan trappen. We hebben ook nog geen zanger omdat we eerst de muziek willen schrijven en een beetje willen kijken welke richting we op willen. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik stuur je even een e-mail |
|
Jenje (grunts) zoekt nog steeds mensen om een kruisbestuiving doom - metalcore te maken. Ik woon in Delfzijl, heb auto dus enige afstand is te overbruggen |
|
quote: Ok dan Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Wij, van de band/project "Black Well" zoeken nog een bassist die zowel muzikaal als persoonlijk bij ons past. Locatie: limburg stijl: Black metal bel: 0624152988 of mail naar cwijers@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Wijers op 22-09-2003 11:35] |
|
quote: Ik ben bassist, maar jullie zitten een beetje ver weg.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:KNMI!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |