|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Thy Withering Orchard zoekt nog steeds een ervaren en zuivere zanger. Mail naar extremeunderground@lycos.nl Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Een stukje vreemdelingenwerk hier. Ik trof vanmiddag onderstaand mailtje in een van mijn mailboxen: quote: Iemand trek in een stukje internationale samenwerking? "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
quote: Je was me iets te snel af LunaChick [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 06-11-2003 15:29] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Kind, ik ben sneller dan "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
Uit de newstracker: quote: |
|
ik ben geloof ik wel op zoek naar een project, maar niet naar optredens. zoek je nog een bassist, en klopt je hart sneller bij namen als samael, ulver, anathema, third and the mortal, orphanage, the gathering? dat van mij wel. kom maar op... i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Waar woon je? |
|
Mijn naam is Blaze B. zoek werk als zanger...zat in een best bekende Metal groep : Iron Maiden...hebben jullie vast wel eens van gehoord. Mochten jullie nog een coole band hebben...zou ik gaarne solliciteren....heet je toevallig Bruce...dan ehm spreek je maar een boodschap in na de piep. Ken ook goed kaarten heb altijd hoge azen...Aces High....!!! Verders ben ik ook de Ex-zanger van The Darkness...voor ze de castraat zanger hadden...heb ook nog in BZN gezeten...Brandje Smit....was te slecht voor Idols...heb de Soundtrack van Monty Python in gezongen....was de Knight who say Niiiiiiiii....Spamelot....En life of Brian....Bwiian...ook. Dus als je toevallig ene complete band in de aanbieding hebt...met bijv. 4 gitaristen...wil ik best gaan zingen. Blub Blub |
|
quote: Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Gezocht, muzikanten voor nieuw op te richten metalband...(lekkere thrash,powermetal) Gaarne; 100 % inzet (of meer ), beheersing van t instrument en in bezit van eigen vervoer en spullekes Mijn roots liggen in t stevige en melodieuze metalwerk.... Hieronder wat namen; Arch Enemy, Death, Carcass, B-Thong, Channel Zero, Nevermore, Pestilence, Annihilator, Pantera, Threnody, Creepmime....... enz. maar ook de '80 bands als; Testament, Exodus, Forbidden, Sacred Reich, Flotsam and Jetsam, Toxic, Death Angel, Cacophony, Racer X..... etc. Voor meer info, vragen of interesse c.hultermans@home.nl grtz Conrad [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 18-11-2003 21:15] |
|
quote: Als ik al niet in twee bands zou spelen zag ik het wel zitten, de muzikale stijl spreekt mij wel aan. Ik hoop dat je snel mensen vindt. |
|
quote: zeg nooit nooit!!!! iig thanks... |
|
quote: Mijn broer (bassist van Forcefield) en ik willen er toch nog wel een project bij eigenlijk. Wat mij betreft spreken we een keer af! |
|
gezocht mensen voor doom metal band. Hallo ik ben zelf 16 jaar en woon in Dordrecht ik heb al een band. Maar zou er ook erg graag een doom metal band bij willen hebben. kwa Stijl doom/death of funeral doom ofzo. Zijn er doom bands die nog een zanger zoeken? of zijn er mensen die wel intresse hebben om een Doom Metal band te beginnen mail me dan. [Dit bericht is gewijzigd door Doomhead op 19-11-2003 15:31] |
|
Jammer dat je zo ver weg woont ....... |
|
Nog steeds niemand hier in de omgeving van Utrecht die een drummer zoekt die graag prog. rock/metal speelt.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: is goed, we mailen wel ff ok.... |
|
Enfeeble zoekt nog steeds een grunt-man/vrouw. Omgeving Den Haag. Meer informatie in het Enfeeble "nieuwsbrief" topic en www.enfeeble.tk Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Hé Conrad, de stijl die je omschrijft spreekt mij ook zeer aan Eigenlijk woon ik voor het mooi te ver weg, zeker om met het OV te komen maar ik heb het er voor over.. |
|
quote: maar gij spuult toch 2 instrumenten?? om welke zou t dan gaan..... |
|
quote: Qua metaal hou ik het i.v.m. blessures voorlopig even op gitaar Ik ben al tijden op zoek naar iets leuks, ik mis het gitaarspelen in een metalband heel erg. Helaas is het vinden van gelijkgestemden enorm moeilijk en dan vooral het vinden van een drummer Het spelen van (technische) metal in de stijlen van Death/ Pestilence/ Cynic/ Theory in Practise/ Suffocation spreekt mij zeer aan (en ik ben er niet vies van te experimenteren met andere stijlen.. Nog zoveel onverkend gebied ) |
|
ik zet je alvast op mijn lijsie, ok..... tis zeker moeilijk idd om gelijkgestemde musici te vinden, maar t zal mij lukken |
|
deal Onderwijl blijf ik ook "hier" zoeken |
|
Hallo mensen, Ik zoek voor mijzelf, naast mijn huidige band nog een leuk doom project. Ik ben een zangeres, heb klassiek zangles. Iets meer dan 2 octaven bereik. Ik kan dus best wel hoog komen, maar ook heel laag. Interesse?? Mail me!!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |