|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik heb een paar keer( lang geleden ) geoefend in het haags popcentrum , er is ook www.musicon.nl en misschien heeft www.koorenhuis.nl ook dingen voor bands [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 29-02-2004 23:36] |
|
het HPC is zonder meer goedkoop, ik weet de exacte prijzen niet meer. Ik geloof dat je per blokken van 4 uur moet betalen. Musicon is redelijk duur, 30 euro + 20 euro borg voor 3 uur. |
|
quote: misschien kan je een jamsessie met vrienden houden , om te leren soleren/improviseren |
|
quote: ben ook niet zo'n solo-held...maar als je een keer wil jammen... kom zo naar den haag toe! als jij 2 versterkers neerzet... cheers! Bruce Banner |
|
jamsessie is misschien ook leuk om elkaars gitaren uit te proberen |
|
quote: ja ho eens even ... je kan ook te ver gaan he Bruce Banner |
|
quote: ik zal ze wel in de winkel uitproberen ben je bereid uit groningen naar Den Haag te reizen , voor een jamsessie ? |
|
quote: ja sure, lachen toch? Bruce Banner |
|
quote: ik heb standaard 2 versterkers in mijn kamer staan |
|
quote: dan wordt het Rotterdam |
|
!!!!!!Bassist gezocht!!!!!! Sinds kort heb ik in mijn band Lost Highway mijn bas aan de wilgen gehangen om me ten volle te concentreren op de zang. Thans zoeken we dus op dringende wijze een bassist. Onze stijl? Metal zoals die 15-20 jaar geleden klonk. Invloeden? Metallica, Guns n' Roses, Megadeth, Motörhead, Judas Priest, ... Mail me! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Waar staat die wilg? Gratis bass nooit weg |
|
quote: lol When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ik hoop voor dat jullie snel een bassist vinden Als ik eenmaal klaar met afstuderen ben (en van m'n RSI klachten af ben ) en jullie hebben nog geen bassist gevonden dan neem ik wel ff contact op Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Beginnende metal-band uut Grunn zoekt zanger. Leedtijd zit rond de 16 jaar. Stijl die we spelen is op dit moment thrash (Slayer, Metallica) Maar we zijn wijd georienteerd en hebben wel een brede smaak dus zeg maar gewoon 'metal' Oude zanger is weg omdat hij te veel wou grunten en dit werd niet gerespecteerd door de mede-bandleden. Grunten mag natuurlijk wel maar het moet geen dikke grindcore/death worden. Zuivere zang is mooi meegenomen en ruige (alla james hetfield en dan wel van Kill em all) of Machine Head, Chimaira is ook zeer gewenst. Heb je intresse of vragen mail dan gewoon! Alvast bedankt! emailen kan op elze666@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Baquelappe op 05-03-2004 21:45] |
|
zal ik het maar doen? Het is THRASH, met 2 h's |
|
quote: Bedankt Straks staan er een stelletje zwervers voor m'n deur |
|
Ik weet niet of dit in dit topic thuis hoort, maar ik zoek iemand die mij voor een kleine vergoeding een beetje wat gitaar trucjes kan leren en mij eens in de zoveel tijd een beetje kan helpen met de gitaar, dus geen echte les. In omgeveving Sittard |
|
quote: Volgens mij ken ik wel iemand uit Sittard die jouw wat dingekes kan leren... |
|
is dat zo, volgens mij zitten er alleen maar prutsers in Sittart |
|
Wij zoeken nog een 2e gitarist in old-school deathmetal formatie Mortuarium. Omgeving Leiden met eigen oefenruimte |
|
quote: RSI klachten waardoor je niet meer kan bassen?? doe je dan ook je Lakland weg?? hehe |
|
quote: Hmmmm... Linkje/ mp3's? Klinkt interessant! Meel me als je wilt, mijn adres staat in mijn profiel.. Edit: leuke site maar wel.. euhm.. leeg.. Ow ja: ik heb een 7 snaar en speel in B, evt. A of A#.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 06-03-2004 0:52] |
|
GEZOCHT (onervaren) drummer uit omgeving Zwolle voor beginnende (Cover)band, 'Tallica, Obituary, SFU en zovoort, reincarbonade@hotmail.com respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |