|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ja op tape , zeer brakke kwaliteit. We hopen in de zomer de studio in te duiken voor een demo. |
|
quote:SCHOP |
|
quote: enlighten me please, waar ligt dat plaatsje ? |
|
quote:Ten zuiden van Delfzijl |
|
quote: Alles in Nederland ligt ten zuiden van Delfzijl KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: pittig eindje weg |
|
quote: ik wilde weten wat het niveau is wat jullie zoeken |
|
we zoeken een gitarist die de bovengenoemde stijlen kan spelen... liefst met podium ervaring interesse ? [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 26-03-2004 14:54] |
|
quote: ik wilde eerste weten hoe jullie spelen , ik speel een beetje als morbid angel , maar meer uitmezelf ik speel het niet precies na ,als ik geluidssamples hoor (van jullie band) weet ik of ik wat aan de band kan toevoegen , (en kan ik het op een ander spoor opnemen, en laten horen wat ik aan de band kan toevoegen ) |
|
quote: kheb alleen een tapeje, zwaar brakke geluidskwaliteit ; black metal is er niets bij als je in de buurt van leiden woont; kom gewoon keertje kijken o.i.d? |
|
GEZOCHT OMGEVING FRIESLAND: ZANGER Thy Withering Orchard zoekt nog steeds een zanger, stijl melodieus t/m Death. Ervaring met cleane zang onontbeerlijk. 2 april optreden in de Gloppe, de gelegenheid om jezelf te overtuigen van deze noodzaak. GITARIST Putrid Remnants zoekt een tweede gitarist, stijl technische Death/Grind. Je moet op niveau kunnen spelen(zo: )op het heden geen exacte datums maar shows in het vooruitzicht. Reacties: extremeunderground@lycos.nl Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Net zoiets als technisch lego ? |
|
uit newssubmit: De Haagse Death/Black metal formatie Reborn is op zoek naar een nieuwe zanger. Nu de opnamen voor de komende mini-cd zijn afgerond is de noodzaak voor een zanger groot geworden. "Tijdens de opnames hebben Martijn en ik alle nummers ingezongen, maar om dit ook LIVE te doen is een grote opgave", aldus drummer Marco. "We zijn al een behoorlijke tijd op zoek naar een nieuwe zanger, sinds onze oude frontman ons vlak voor een optreden heeft laten zitten. We hebben al wel enkele optredens gedaan in de tussentijd, maar het komt de totale presentatie van de band niet ten goede." Reborn is op zoek naar een zanger die goede black-vocalen beheerst en een gemotiveerde instelling heeft. Voor meer informatie kan men mailen met reborn@hotmail.com |
|
Wat zijn de vocale vereisten als zangeres? |
|
quote:dat je kunt zingen. |
|
KUT [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 29-03-2004 16:35] |
|
|
|
quote: |
|
quote: Die heeft een zangeres sowieso toch al? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
soms ... |
|
|
|
quote: *BUMMMMMMMP* gitaristen, meldt u zich!! Bruce Banner |
|
Thrash band Cypher heeft nog steeds niet de juiste persoon op bas gevonden. We zijn nog steeds op zoek naar iemand in de regio Rotterdam/Den Haag met eigen apparatuur. We oefenen in Den Haag op donderdag. Voor een stijlindicatie kun je de promo downloaden via de bandsite(zie undersign). Momenteel zijn we bezig met het afronden van het materiaal voor een 1ste cd, 90% is inmiddels geschreven. [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 29-03-2004 17:50] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Death/black/grind gezelschap uit Sliedrecht zoekt bandleden. Geïnteresseerden kunne mailen naar: Markheller321@hotmail.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |