![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: en een kamer? ![]() ![]() |
|
... hmm ... wij hebben nog een kamer vrij hier in huis ... NOT ![]() |
|
quote: De ZM huisband is 3/4 compleet, alleen de drummer moet nog ff zich melden hier..... Zie ZMjamsessie topic!!!!! ![]() ![]() |
|
quote: tja, dan gaat het over ![]() ![]() |
|
quote:Maar jullie zijn een coverband .. das nep ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Naar het noorden reizen is truër ... ![]() |
|
quote: Maar zo te zien vindt je in het noorden geen drummers ![]() ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: DUDE! je gaat toch geen blackmetal maken??? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
grmble... ik wil echt zo graag eens dat project van mij van de grond krijgen; brute old school death metal a la de 1e twee van Death gecombineerd met Bolt thrower en Autopsy muck ![]() ik heb echt bergen nummers thuis liggen ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Ja maar als jij alleen hierheen komt dan kost dat minder geld. Voor dat geld kunnen we weer mooie bandspulletjes kopen. Versterkers snoeren, DRUMSTOKJES. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote:omgeving? ![]() |
|
quote: Laat maar. Omgeving Utrecht... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:o ach ja .. DRUMMERRRRR ![]() |
|
it's all so confusing ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Kijk da's nou wel bij mij in de buurt, nu nog een andere stijl muziek, en het wordt nog wat... ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: wat voor stijl ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Iets in de richting van heavy metal met zware progressieve stukken erin.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: BWAAGHAA! ![]() uhr nee gaat niet werken ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: ja lach maar, enig idee hoeveel die kutdingen kosten?! ![]() |
|
neem een kursus houtbewerking, kej ze zelf maken ![]() |
|
quote: mwah, ik betwijfel of de combinatie les, hout en gereedschappen het veel goedkoper kunnen maken.. er zijn wel goedkope stokken, maar daar moet je er dan weer erg veel van kopen ![]() |
|
je zou ook beter kunnen mikken met meppen ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |