|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: en een kamer? |
|
... hmm ... wij hebben nog een kamer vrij hier in huis ... NOT |
|
quote: De ZM huisband is 3/4 compleet, alleen de drummer moet nog ff zich melden hier..... Zie ZMjamsessie topic!!!!! |
|
quote: tja, dan gaat het over |
|
quote:Maar jullie zijn een coverband .. das nep |
|
quote: Het is toch veel gezelliger om met drie man naar het midden van het land te reizen, dan in je eentje naar het hoge noorden... "dus komt allen tezamen, jubelend van doom" "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Naar het noorden reizen is truër ... |
|
quote: Maar zo te zien vindt je in het noorden geen drummers "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: DUDE! je gaat toch geen blackmetal maken??? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
grmble... ik wil echt zo graag eens dat project van mij van de grond krijgen; brute old school death metal a la de 1e twee van Death gecombineerd met Bolt thrower en Autopsy muck ik heb echt bergen nummers thuis liggen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ja maar als jij alleen hierheen komt dan kost dat minder geld. Voor dat geld kunnen we weer mooie bandspulletjes kopen. Versterkers snoeren, DRUMSTOKJES. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: En toch heb ik zo'n voorgevoel dat het niet gaat werken... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:omgeving? |
|
quote: Laat maar. Omgeving Utrecht... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:o ach ja .. DRUMMERRRRR |
|
it's all so confusing Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Kijk da's nou wel bij mij in de buurt, nu nog een andere stijl muziek, en het wordt nog wat... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: wat voor stijl Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Iets in de richting van heavy metal met zware progressieve stukken erin.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: BWAAGHAA! uhr nee gaat niet werken Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ja lach maar, enig idee hoeveel die kutdingen kosten?! |
|
neem een kursus houtbewerking, kej ze zelf maken |
|
quote: mwah, ik betwijfel of de combinatie les, hout en gereedschappen het veel goedkoper kunnen maken.. er zijn wel goedkope stokken, maar daar moet je er dan weer erg veel van kopen |
|
je zou ook beter kunnen mikken met meppen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |