|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Another Messiah zoekt nieuwe bassist!! We repeteren in Nijmegen. Stijl: doom metal met hobo. Onlangs stonden we nog in de finale van de Metalbattle 2004. Motivatie is het belangrijkste criterium voor ons. Voor meer info over ons: www.anothermessiah.com of stuur een mail naar info@anothermessiah.com. |
|
Engravement zoekt eigenlijk van alles ... Gitarist .. drummer .. bassist .. |
|
Tja, voor de zoveelste keer. Ik drum al in een band maar het liefst zoek ik er nog een prog metal/heavy metal bandje bij. Liefst in de omgeving van Amersfoort!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
oh ja...ik zoek eigenlijk nix. |
|
Wat vind je vrouw daarvan? Gezocht: Band. |
|
quote: die zoekt mij...want ze komt net binnen en weet niet dat ik boven zit ssssssssst! |
|
quote:HEY JOOEHOOOOEEE IVAR ZIT BOOOVVEENNN |
|
GEZOCHT drummer uit omgeving Zwolle voor beginnende (Cover)band, Crowbar, Obituary, SFU, Asphyx, Morgoth enzovoort, Ervaring NIET vereist. (mag natuurlijk wel.) reincarbonade @ hotmail.com[/quote] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Tof, een bandje in de buurt dat goede muziek speelt! Nu nog goed spelen. |
|
gothicband avanya zoekt nieuwe leden het betreft een drummer en zangeres we komen uit friesland meer info www.avanya.nl.nu of mail naar: avanya@wanadoo.nl |
|
quote:gheghe respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Iemand nog een BM-zanger? Ik heb er hier 1 in de aanbieding. Doe ook death metal. Zolang ik me ei er maar in kwijt kan Ik woon in Houten vlakbij utrecht. Mail in me profiel. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
van Imbolc: ************ De Utrechtse black/deathmetal band Imbolc is op zoek naar een nieuwe drummer. Drummer moet kunnen blasten en strakke db's hebben. mocht je interesse hebben mail naar info@imbolc.nl ************ Bruce Banner |
|
Heb die gasten nog live gezien. Was errug leuk Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Engravement (van Jenje) zoekt per direct een gitarist. Bruce Banner |
|
en drummer en bassist ... |
|
quote: ik bedoelde dat je oude gitarist er mee nokt Bruce Banner |
|
quote:Oh fijn dat je dat zo zegt ... |
|
quote: quote: fijn dat je dat zo zegt Bruce Banner |
|
quote:Sjongejonge triest figuur, tegen beetje dollen kun je ook niet he .. Nha ja, dan maar op zoek naar mensen die wel een beetje muziek kunnen maken. |
|
Ik zoek een zanger, en een band. Omdat ik voor geen flikker kan zingen, en ook geen instrument bespeel. Iemand intresse? Stijl: Melodieuze Death-Metal Change the coffee in the office coffee maker to decafe. Wait about three weeks (or until you think everybody has gotten over their caffeine addiction)and switch to espresso! |
|
Unauthorized is op zoek naar een nieuwe drummer, nadat Marc Guchelaar de band verlaten heeft. Hij gaat spelen bij altar. Unauthorized heeft net in eigen beheer een cd uitgebracht, en wil gaan optreden. Ze hebben al live shows gedaan met o.a. dew scented/cannibal corpse/immolation en God dethroned. Hun nieuwe site is: www.unauthorized.nl/ voor interesse en vragen mailen naar: info@unauthorized.nl On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 19-06-2004 9:47] Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |