|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Helaas niet.... maar ooit op een dag gaat het jullie lukken een drummer te strikken... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ja ,jottum... echt wel vet KeWl. Samen cu2.nl-metal mAkEN "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Skullneuker, heb je al iets gehoord over drummers? Bruce Banner |
|
Dit bericht werd door apotheosis gepost: Gezocht, zangeres Metal/Gothic band zoekt zangeres. Band heeft lopende platendeal en zoekt op zeer korte termijn een goede zangeres die in ieder geval komende optredens kan invullen. Vaste positie zeker bespreekbaar!! Mailen naar gezochtzangeres@hotmail.com Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
quote: |
|
Voor de verandering probeer ik het nog maar eens... Zijn er nog muzikanten die in een prog-heavy-power-doom achtige band zoals bijv: Memento Mori/Hexenhaus/Memory Garden/Fi5th Reason willen spelen... WANT IK BEN EEN DRUMMER EN ZOEK NOG STEEDS DAT SOORT MUZIKANTEN GODVERDOMME!!!!!!! p.s: liefst omgeving Utrecht/Amersfoort [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 08-01-2004 22:21] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 09-01-2004 4:25] |
|
banned [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 12-01-2004 2:32] ik ben dom, o zo dom |
|
Band uit Utrecht (zanger,bassist,gitarist,zanger) zoekt een gitarist (liefst met een 7-snarige gitaar). Onze muziek heeft invloeden van pg99, cynic, naked city, godspeed you black emperor, majority rule. Vereist: goede akkoordenkennis, een flinke dosis creativiteit en een brede muzieksmaak! |
|
Desensitised is op zoek naar een gemotiveerde ZANGER. We zoeken iemand die : -zowel kan grunten als screamen -100% inzet heeft -goede podiumpresentatie en liefst enige bandervaring heeft. Onze tweede CD zal begin 2004 verschijnen bij het Tsjechische Grodhaisn prods. Regelmatig optreden in het vooruitzicht. Stijl: old-school death /grind Repetities in midden-Limburg. Ga voor meer info en MP3s naar: www.desensitised.nl of mail: info@desensitised.nl [Dit bericht is gewijzigd door Susan op 20-01-2004 8:57] |
|
Hey ben op zoek naar een heavy metal band omgeving Amersfoort |
|
quote: en wat doe jij dan????? |
|
quote:Interesses / hobbies: Gitaar spelen |
|
Gallowmere - tegenwoordig thrash/power/techno metal zoekt nog een zanger(es)....... Voor meer info; c.hultermans@home.nl |
|
quote: Net als alle andere metalbandjes uit BoZ. Geef het gewoon op en ga zelf zingen Conrad What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: zit ik idd te overwegen!!!! |
|
quote: Tzou iig een stuk gemakkelijker worden voor jullie. Spelen kunnen jullie toch al wel. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
|
quote: Jij niet, prutser, de rest! |
|
|
Mensen die Death naspelen als warming up, hebben alle respect verdient. Hij speelt iig beter dan ik. Maar goed, als je dan niet optreedt, kom je nog nergens What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ik kan me nie herinneren dat ik Death heb gespeeld tijdens een opwarmentje , maar neem onze Shreddie maar nie altijd even serieus hoor!!! ik ken m al langer dan vandaag hehehehe en ik weet wie t zegt...... |
|
Cardinal zoekt een bassist. Moet humor en enige inteligentie bezitten, podiumbeest zijn en technisch zijn zaken op orde hebben. Moet ook niet vies zijn van een borreltje op zijn tijd . Liefst ibv auto. We hebben een eigen oefenruimte in Zaandam. Spelen zeer regelmatig live. Brengen cd's uit. Hebben een eigen studio. www.cardinal.demon.nl email: stageblast@hotmail.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |