|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
gothicband avanya zoekt nieuwe leden het betreft een drummer en zangeres we komen uit friesland meer info www.avanya.nl.nu of mail naar: avanya@wanadoo.nl |
|
En ik zal ook wel nooit een ander bandje vinden... toch? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Verhuizen |
|
quote: Wat .... ga jij verhuizen "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:ooit wel een keer Jij dan |
|
gothicband avanya zoekt nieuwe leden het betreft een drummer en zangeres we komen uit friesland meer info www.avanya.nl.nu of mail naar: avanya@wanadoo.nl |
|
schop... Op 16 juni 2004 10:46 schreef Lainedil Naleanor het volgende: van Imbolc: ************ De Utrechtse black/deathmetal band Imbolc is op zoek naar een nieuwe drummer. Drummer moet kunnen blasten en strakke db's hebben. mocht je interesse hebben mail naar info@imbolc.nl ************ |
|
http://www.conorach.tk zoekt een clean vocalist (als je Borknagars Colossus kent weet je wat we bedoelen ) |
|
Another Messiah heeft nieuwe bassist Onze grote zoektocht naar bassisten heeft haar vruchten afgeworpen. Nadat Merijn bekent maakte na bijna 10 jaar uit de band te stappen zijn we direct hard op zoek gegaan naar een nieuwe bassist. Uit de overgebleven serieuze kandidaten hebben we Erik Jacobs (ex-P.U.S., ex-DNA) gekozen. Tussen de niet geringe concurrentie viel hij het meest op door zijn virtuoze basgitaarspel! Bedankt voor alle reacties en tot een volgende keer! Voor meer info over het vertrek van ‘founding member’ en goede vriend Merijn en de komst van Erik kijk op: www.anothermessiah.com |
|
quote: Waarom wonen al die doomers zo ver weg???? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
goede vraag... maar waar woon je dan? |
|
quote: Amersfoort, maar jullie hebben mij toch niet nodig want ik drum. Maar doombands wonen allemaal zo'n tyfus eind weg van hier... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
dat is inderdaad een eindje weg... succes met je zoektocht (?) in ieder geval dan |
|
beginnende goregrind band zoekt drummer met positieve instelling en vakmanschap..eigen vervoer is een pre... omgeving roosendaal / breda en omstreken! info @ grindleech@hotmail.com Expired,Erased and Forgotten |
|
Massive Assault zoekt zanger. Omdat onze huidige zanger zich binnenkort full-time op zijn studie wil richten zijn we op zoek naar een gemotiveerde zanger. We zoeken iemand met ervaring op het gebied van teksten schrijven (geen onnozele gore), live optredens en opnames doen. Een ieder die zich geroepen voelt kan reageren op: cerebral_jeroen@hotmail.com Muziek (zweedse stijl death metal) kan je vinden op: http://www.massiveassault.net in de mp3 sectie. [Dit bericht is gewijzigd door Jerome op 25-06-2004 16:47] |
|
ah, daar hebben we Jeroen 'Tumor' , (zie dillinger escape plan topic) nieuwe zanger?...da's kut, vond deze wel goed eigenlijk... |
|
wij ook, het is erg jammer. |
|
komt er nog een ceremoniele begrafenis |
|
Drummer gezocht voor crust band. Onze drummer heeft ons verlaten en nu zoeken we een nieuwe drummer die een goede swingende disbeat kan spelen en bandervaring heeft. We hebben negen nummers. De stijl ligt ergens tussen Wolfbrigade/Disfear/Motorhead/Entombed. Niet echt deathmetal, wel flink beuken. reacties op: cerebral_jeroen@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Jerome op 29-06-2004 14:23] |
|
nog maar eens http://www.conorach.tk zoekt een zang-meneer met een krachtig stemgeluid in de richting van folk/vikingmetal (clean en eventueel grunt) |
|
quote: Expired,Erased and Forgotten |
|
Niemand depressief en levensmoe genoeg om een zware doomband op te zetten in het noordelijkste puntje van het land? |
|
quote: Ja, ik speel viool, en ja, ik zou wel weer eens in een band willen spelen, maar Arnhem-Hoogeveen lijkt me geen goede optie. |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |