|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nope dat schiet niet echt op Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Beetje raar lijstje indeed, kan me er niet zo 123 wat bij voorstellen, maar ben op zich erg in voor groovy death metal achtig iets. Ben zanger overigens, tot nu toe alleen doom gegrunt, maar wil wel eens wat harder werk. |
|
Ik ben ook zanger. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
|
|
Morbid Torture begint opnieuw, met compleet nieuwe lineup! Stijl: Symphonic Black Metal (Dimmu achtig) Gezocht: -Gitaristen -Bassisten -Drummers -Toetsenisten -Eventuele 2e stem (waarschijnlijk vrouwelijk) Regio Amsterdam. Mail naar: Azrael_TheFallenOne@Hotmail.com Redemption claimed through blood, is but a curse on a shattered soul. |
|
Drummers nog wel.... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Voordat er weer mensen zijn die het niet snappen, en zich genoodzaakt voelen hun grote bek open te trekken: Ik wil meerdere interviews met muziekanten. En dan zo een keuze maken. Ik heb al een aantal potentiële kandidaten. (ex drummer van Sinh, bijvoorbeeld) Dus hoe meer mensen, hoe beter voor de band. En ja uiteindelijk spelen er in Morbid Torture: 1 drummer, 2 gitaristen, 1 bassist, en 1 toetsenist. (voor het geval het nog niet duidelijk was, ik zing) Redemption claimed through blood, is but a curse on a shattered soul. |
|
Azrael 17: quote: mail hem eens! Hij is wel tof! Bruce Banner |
|
Op 15 mei 2004 16:01 schreef Absolom het volgende: Thornus zoekt met spoed een toetsenist (m/v) Vereisten (o.a.): - Gemotiveerd - Ervaring We zijn een metalband met een eigen stijl en eigen nummers, met invloeden van o.a. Iced Earth, Metallica, Within Temptation, Savatage, Slayer e.a. Ben jij die toetsenist die zich aangetrokken voelt tot het spelen in een metalband, schroom dan niet om te bellen of te mailen!!! Oefenruimte in Nijmegen (zondags van 12-4) en Demo aanwezig!!! Meer info? Tel. Dave 06-24114207 Mail thornus@planet.nl Niet twijfelen, gewoon doen!!!!! We wachten op je!!! Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Op 15 mei 2004 16:01 schreef Absolom het volgende: We zijn een metalband met een eigen stijl en eigen nummers, met invloeden van o.a. Iced Earth, Metallica, Within Temptation, Savatage, Slayer e.a. [/quote] Dus als ik het goed heb speel jij in een band met een eigen stijl die op 5 andere "bekende" bands lijkt, terwijl die 5 bands totaal geen ene fuck op elkaar lijken qua geluid, composities en "genre-stijl"?!? Ben heel benieuwd hoe dat klinkt... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
VAULTAGE zoekt nog steeds een nieuwe permanente bassist Iemand met wat ervaring en eigen spulletjes... stijl black/thrash/death mail: vaultage666@hotmail.com http://www.vaultageonline.tk NB: momenteel valt Mies tijdelijk in (engine of pain/ triple 7/ angels decay) |
|
quote: Geld nog steeds. We zoeken gitarist, bassist en drummer. Met we bedoel ik (gitarist en 2 zangers) |
|
quote: |
|
Woont er eigenlijk hier iemand in Almere? |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door darkforrest op 22-05-2004 22:50] |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 24-05-2004 17:53] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Gitarist, 18 jaar zoekt een powermetal band om goeie muziek mee te maken.(omgeving Rotterdam) Speel zelf zo'n 4 jaar gitaar en ik zoek een band met een proffessionele instelling. (1 a 2 keer per week oefenen en uiteindelijk veel optreden.) |
|
quote: ik wil ik wil.... ben jij zo goed dan omdat allemaal te kunnen willen? |
|
Medea zoekt nog steeds een ervaren zangeres. Demo en optredens in het vooruitzicht. We repeteren iedere zondag tussen 12.00 en 14.00 in Zoetermeer. Mocht het je wat lijken: info@medea-band.com. Har har! |
|
quote:Heb je zoveel moeite gedaan om dat te zeggen? |
|
gothicband avanya zoekt nieuwe leden het betreft een drummer en zangeres we komen uit friesland meer info www.avanya.nl.nu of mail naar: avanya@wanadoo.nl |
|
|
quote: vuile bandhoer!!!!!!! |
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |