|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
voor klachten mail de mods slotje, zijn we van dat eeuwige gezeik af Je moeder. |
|
oh oh..de wannebee mod in actie maar ik zou het leuk vinden antwoord te krijgen van een mod...er zijn er wat? 7? en niet een online? bullshit! ik wil weten waarom er topic dichtgedonderd worden en waarom de ene mod meer heeft te zeggen dan de ander. punt. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: dus ik ben een wannabee mod? omdat ik één keer het woord slotje noem? en hoe vaak heb jij dat woord al genoemd? quote: daarom, mailen. alsof ze in dit tot lultopic omgevormd topic nog kijken naar klachten... weinig kans... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-09-2003 20:50] Je moeder. |
|
Het klachten topic is net zo vermakelijk karnivoor, wat is er nou mooier dan andermans frustraties op een forum te bezichtigen. Hulde voor dit topic Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: he daar hoor je me niet over klagen Je moeder. |
|
ok ... genoeg geluld. Serieuze klachten svp. |
|
mja..ik had er 1... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Zeg dan niks tot je het weet |
|
Staat boven in Paul... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Te vaag geformuleerd. Redenen daarvoor zijn over het algemeen ook wel duidelijk. quote:Is niet helemaal zo maar ik weet wel zeker dat de ene mod meer kan maken bij de rest van de groep dan een andere. In principe is iedere mod gelijk. |
|
quote: Dank voor je antwoord. Ik wil weten waarom een al gesloten topic open mag omdat 1 mod dat vind.En als er dan een topic wordt geopend dat er wel op lijkt maar een andere inhoud heeft dicht moet. Dat van die mods heb je vast wel gelijk in.Maar ik merk er geen flikker van. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Goh ik dacht al, het is alweer een tijd geleden dat er over moderators gezeken is ... *pakt biertje* |
|
ik ga er niet eens meer op in ... *zucht* |
|
nevermind...ik verwacht een serieus antwoord op een normale vraag...wat een moeite. [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 11-09-2003 22:03] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Het is een beetje vermoeiend dat wij moderators ons bij alles wat we doen moeten verantwoorden. Maar okay dan, voor de goede vrede dan maar weer: Dat topic is open gebleven omdat een meerderheid van moderators (en dat is dus niet 1) van mening was dat het open kon blijven. Waarom kon het open blijven? Omdat het een origineel topic is, vanwege het 'gitaar-gehalte' toch redelijk gerelateerd aan metal en het interessante dingen op kan leveren. Waarom dan een 'Mooie vrouwen met drumstellen' topic of een 'Mooie mannen met plectrums' topic niet? Omdat je dan inderdaad weer wel over de grens heen stapt en je voor alles wel een topic kunt openen, daar komen toch maar een of twee reacties in en dan is het een offtopic brei. Het topic dat open bleef lijkt/leek goed te lopen en er werd serieus mee omgesprongen. Dat van de klacht over natassja.. we hebben het genoteerd en het wordt meegenomen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
bij voorbaat al een klacht over princes van de duisternis or whatever. |
|
Mijn klacht Helmet was dat dit topic wel opnieuw open kon en andere die zomaar gesloten werden ( ja ook boeiende) niet. En dan nog steeds ....waarom zegt de ene mod dat de andere mod iets niet goed vind? Ik dacht dat dat redelijk gelijk opging? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Dan moet je maar geen moderator worden he. this user is dead |
|
quote:Zegt Claw, die het te snel afgeleerd had quote: Enige tijd geleden was er hier nog het probleem dat er niets terug gedraaid werd. En nu wordt er gewoon geprobeerd een metal gerelateerd topic in de lucht te houden ook al is het onzin. Bijv. Als ik denk dat en topic wel dicht kan en er komen later klachten over dan wordt dat gewoon even besproken. In de meete gevallen blijft het topic gesloten maar enkele keren kan het voorkomen dat het topic te vroeg dicht zat. |
|
[overbodig] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 12-09-2003 15:30] |
|
[ook overbodig] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 12-09-2003 15:35] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Precies, het is of netjes je acties motiveren of ermee kappen. this user is dead |
|
Klacht: waarom blijft het gezaag van Jfrust wel staan? |
|
quote: Ik reageer op een post van Fire. Bemoei je niet overal mee. this user is dead |
|
quote:Whahaha zeg jij |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Volgende pagina |