|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik zei geen 100% he Paul I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
On topic godverrrdomme! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Dit slaat nergens op. |
|
Echt waar? Eat me. Probeer het eens op een andere manier, schatje. Dit slaat nergens op. |
|
Bruce Banner |
|
quote:Thank you! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Mja ik denk dat Mörke voor zijn bek slaan ook meer effect heeft Zenial |
|
He! De stoute moderator heeft de nieuwe Gevraagd/Aangeboden topic gesloten! Mijn eerste topic ooit dat zo slecht behandeld wordt... Shame on you! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Dat is niet waar -- dan klaagt ie je nl. aan, WHAHAHA!!! |
|
Fantastisch! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Jullie plegen hier smaad! Ik verzoek jullie om per direct op te houden!!!!!! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Proef ik hier een: "Ik kan eigenlijk niks aanvechten en mijn gelijk niet krijgen, dus druip ik maar af?" You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Nou ik heb een heel net mailtje gekregen van Midnight, waarin ze me zeer vriendelijk doch dringend verzocht het plaatje offline te halen. Ergo, ik ben ook de slechtste niet, en hops, hij is offline. Dit slaat nergens op. |
|
Ik zou er bijna sentimenteel van worden... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Maar even voor de volledigheid, dit is een metal-forum. Metalmensen zijn niet model, staan niet op de wet, mits het hun eigen wet is, en lopen niet naar complimenten over hun uiterlijk te vissen. Midnight doet dit duidelijk wel, dus ik zeg, opflikkeren van mijn forum, vuilnis als jij vervuilt het eigenlijke gepraat over metal te veel. De enige nuttige post van je die ook nog eens over muziek gaat was in het tool topic. Je weet geen kut van muziek, en je bent ook niet bereid wat aan te nemen of te leren. Je plaatst alleen maar foto's van jezelf en loopt rotzooi te posten in onbelangrijke afdelingen. Als je dan toch claimt iets nuttigs te zeggen is het niet meer dan een herhaling van wat al is gezegd. Om deze redenen vind ik dat Midnight gebanned moet worden. Kijk, heel simpel, gewoon openlijk mensen, als je nog eens een klacht over me hebt, zeg het mij dan ook, dan kom ik je huis in de fik zetten, en je een slag voor je gezicht geven, kijken of je dan ook nog zo erg op je principes staat. Dit slaat nergens op. |
|
ROFL leuk Mörke die serieus probeert te doen. |
|
*grin* ik voelde al iets aankomen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: I like you ! |
|
Nou, bend over, zou ik zeggen. Touché, pussycat! |
|
I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Je bent veel te braaf, mörke. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Hmmm, gek hoe sommige mensen "sympathie" met "homo-rotica" verwarren. Zal wel één of ander gevolg van een veelgebruikt denkpatroon zijn. |
|
Ja ... het zogenaamde manowar-principe |
|
quote: Ja ja. Denk je dat ik het voor mekaar krijg nu? Nou Jan? Bikkel! Vertel! Als ik serieus net als jullie grote mensen doe? Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |