|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Snack verbannen, A.U.B. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Thnx, Helmet. Dicht met die topics en verbannen die irritante eikel! Hoewel, hij heeft wel het eerste topic geopend dat aan mij gewijd was. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:*gaat eens kijken wat hij voor Heiden kan betekenen* I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Zolang je het modforum niet in kunt weet je dat natuurlijk nooit helemaal zeker he Zo, volgens mij heb ik alle zooi gehad. Nou eens even wat aanpassingen maken in z'n profiel I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: dan wordt er over je gepraat, hahaha On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
dat was rap voorbij Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Te laat, mod! Hij heeft al een nieuw topic gemaakt. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
whahaha, hij is ook best snel ja...Lmao Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Is al lang weer opgelost en opgeruimd, 'user'! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
mhuahahahahaha On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ROFL! "Wat is die Heiden toch een irritant mannetje" "Heiden, is het nou een neo-nazi of niet?" "Wat is die Heiden toch een vage gast" Hahahaha! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
hehe.. is ie nou gebant of wat? |
|
Ik denk het wel, want hij is nogal stil opeens. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
k dan |
|
Hmmm...als ik klaag over Natassja wordt ik weggehoond omdat ik hier niet over users mag klagen, maar als iemand ineens over Snaack begint is alles a-okay. Dat was mijn klacht. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Uh? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Ten eerste gaat het hier om een heel ander soort user met een heel ander soort gedrag. Ten tweede is jouw klacht wel degelijk door de moderators gezien en meegenomen. En ten derde ging het hier over Snack; de eerste die begint over een klacht over Snaack.. die wordt pas weggehoond I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: *rotfl* Sorry, typefout. Ik was ondertussen namelijk ook ff een flink aantal posts van Element in een oud fototopic aan t lezen en zat te fantaseren over hoe fijn het wel niet zou zijn om zo iemand te knevelen. Enneuh... Biertje? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Erotische spelletjes met Element? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Even goed lezen Saphire, kijk eens naar de slotjes onder aan de pagina, het ging over Snack, niet over the Almighty ZM-Emperor Snaack. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ik hou mijn mond al... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Laten we het erop houden dat ik 'm IRL gezien heb. Voor mij zegt dat genoeg. (en dit betekent geen "ja" als antwoord op jouw vraag...) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Heeft 'ie ook zo'n irritant grote waffel in levenden lijve? *tiepvautje* [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 02-10-2003 3:16] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |