|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja joh, stomme mod. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Mods, als ik jullie was zou ik de volgende post in het "forum-bugs hier rapporteren"-topic nog ff modereren (om eventuele problemen te voorkomen; ik zie dat de betreffende gebruiker al gebanned is en daar kan ik het alleen maar mee eens zijn). Met de standaardinstellingen is het de laatste post van bladzijde 17. quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Solliciteer je weer naar een ban doomy |
|
quote:Solliciteren? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
mag deze dicht? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=295624&page=1 het zorgt voor verwarring (en teleurstelling ) cheers Bruce Banner |
|
quote: ja idd! LAI LAI HEI |
|
quote:Eh.. mensen kunnen toch wel lezen? Als ie dicht gaat kun je in de toekomst niet meer over dat optreden kletsen, mocht je om een of andere reden een vraag hebben of herinneringen willen ophalen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:dan open je er toch een topic over . verwacht je dat er nog iemand over wil praten/discussieren dan? Bruce Banner |
|
quote: T is alleen nooit doorgegaan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Zie mijn post in dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=964233 one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
M,n avantar is verminkt. |
|
Kan die Element geen waarschuwing krijgen? Hij lult echt ieder topic vol. Fototopic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=954541&page=34 I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Inderdaad. En laat hem dan svp ook meteen iets aan dat smileygebruik en zijn vreselijk nutteloze en kinderachtige opmerkingen doen. En zijn taalgebruik natuurlijk ook. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 28-09-2003 21:45] |
|
Ik geef Dunne Hein groot gelijk. |
|
quote: Natuurlijk, jij bent er altijd meteen bij als er iets te zeiken valt. |
|
Element is ons idd opgevallen. |
|
quote:Nu ben je off-topic en je loopt altijd op mij te zeiken. En voor de rest ga ik er niet eens op in. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 28-09-2003 22:22] |
|
Vraag voor de heer fire: Waarom sluit je het "wat doe je op zondag topic " ? |
|
Gelijke topics zijn in het verleden ook gesloten. (volgens mij zelfs een met de zelfde titel) |
|
quote: Is dat een reden om dit ook te sluiten ? |
|
Ja. Want de een gaat tandenpoetsen de ander slapen en voor je het weet hebben we er een lultopic bij. |
|
quote: En een topic zoals " waarom opruimen tof is" kan dan wel ? |
|
Waarschijnlijk niet. |
|
quote: Dit is toch een klachten topic, nou dan. Ik beklaag me over jou. Zelfs in het Finntroll topic liep je te mekkeren zag ik, en daar begeef ik mij niet eens, dus probeer nu niet de schuld af te schuiven. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |