|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: he het is een vermoeden... en waarom mailen naar een mod, als ik dat zeg ben ik een wannabee mod terwijl je alles juist uitgelegd wil hebben hier..? en persoonlijk? dat doet iedereen hier maar als ik het doe is het niet goed? make up your mind! maar goed, laat klacht maar zitten, vampie heeft zojuist bevestigd dat mn vermoeden onjuist is Je moeder. |
|
quote:done |
|
quote: prima..maar jij maakt er een sport van...eerst ben ik een aansteller en nu is MF een dubbelposter...kijk eerst 'ns wat je neerzet...dropmongool Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: ik zet vermoedens neer, vermoedens hoeven niet per se waar te zijn. als ze niet waar zijn, so be it, als ze wel waar zijn, mooi toch, weer wat opgelost leer eens begrijpen slimpie [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-09-2003 20:02] Je moeder. |
|
quote: leer begrijpend lezen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: ook goed, je komt er wel en nu maar weer ontopic [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-09-2003 20:03] Je moeder. |
|
Klacht: Als meneer lafbek iets te klagen heeft moet hij dat bij mij doen...niet medeforum gebrukers lastig vallen met bullshit. Klein smerig onderkruipsel.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ik wacht nog steeds op antwoord... En de PNG-decoder is bijna klaar... Zenial |
|
quote: Ik had nog geen tijd maar ga van het weekend misschien wat tijd aan spenderen KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Doe geen moeite ... dat heb ik zo onderuit gehaald. |
|
doh....dat snap ik. Maar waarom geven jullie geen antwoord aan dat mailtje van Zenial? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik denk er nog over na. |
|
quote:Omdat er nog steeds overleg is over of en zo ja hoe we de statistieken gaan aanbieden |
|
quote: Zeg dat nou niet tegen een programmeur, dan is alleen een uitdaging! Zenial |
|
invictis: zijn ouders hebben hem laten vallen bij zijn geboorte, hij kan zich nu alleen nog maar in scheldwoorden uiten. |
|
ach goss , kan je er niet meer tegen..vette NSB actie van je Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: dude, je moet weten wanneer je moet kappen |
|
quote: als iets me niet bevalt doe ik er gewoon iets aan inplaats van alleen maar te mekkeren. Je was gewaarschuwd. |
|
Wat in het geval van invictis dubbel jammer is dat hij in elke topic waarin hij post iedereen met weinig succes probeert uit te schelden. Blijkbaar eet hij te veel sinaasappels en suiker en moet hij zijn energie kwijt. Edit: vraag me af voor hoe lang hij gebanned wordt? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 19-09-2003 20:56] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hij is gewoon eenzaam en zijn cavia is ookal weggelopen. edit: eerste keer is altijd 14 dagen [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 19-09-2003 20:57] |
|
ja vast, gewoon erg kenmerkend als je iets niet kan winnen dat je me laat bannen. Trieste actie van je, en als er iemand totaal geen repect verdiend en gebanned dient te worden ben jij het wel respectloos 1e klas figuur als het maar kan, je zou perfect zijn om geinterviewd te worden mbt de metalscene, jij bent het standaard voorbeeld hoe fout en fucked up metalmensen kunnen zijn en hoe men ze ook graag ziet, blij dat je in de minderheid bent 'nuff said... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ja stel je voor dat iemand die zich niet aan de forumregels houdt "gestraft" hoort. Dat is belachelijk natuurlijk. Verantwoordelijk zijn voor je gedrag maatje, of vindt je dat nog een beetje eng? oja als ik achterbaks was geweest dan had ik wel een mail gestuurd om je te laten bannen en was je het nu al geweest. (ja dat kan ja) |
|
*kuch*... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |