IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten 5 Vorige pagina | Volgende pagina
Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-11-2003 23:40 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

e


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2003 23:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

i


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2003 23:41 by Chelman Profiel van Chelman

k


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2003 23:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

e


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2003 23:42 by Chelman Profiel van Chelman

l


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-11-2003 23:44 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

b


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2003 23:45 by Chelman Profiel van Chelman

i


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-11-2003 23:46 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

j


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2003 23:47 by Chelman Profiel van Chelman

d


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-11-2003 23:48 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

mazzel dat elf al naar bed is, anders zouden de aantekeningen door de digitale lucht vliegen.


Oud Vuil.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-11-2003 23:50 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

De digitale lucht van elfjes is niet te harden...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-11-2003 0:01 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Dat rasputin om zijn meesterlijke parodie op insidelie een ban van twee weken kreeg en die homo's van een elmar en panda nog geen i-p blok hebben.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-11-2003 0:02 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Klachten bitte.

Mörke had de pech dat hij al zo gigantisch veel "aantekeningen" had staan. Een uitzondering was hier dus totaal misplaatst geweest.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 21-11-2003 0:48 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

blaat


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-11-2003 1:01 by Smoochy Profiel van Smoochy

Waarom kan iemand gebanned worden op een forum, dit staat toch voor disscuseren en je eigen mening te mogen geven op onderwerpen.
Ik vind als iemand gebanned wordt dat je gewoon zijn recht op vrijheid van mening afpakt en dat in Nederland


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-11-2003 1:02 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 21 november 2003 1:01 schreef Smoochy het volgende:
Waarom kan iemand gebanned worden op een forum, dit staat toch voor disscuseren en je eigen mening te mogen geven op onderwerpen.
Ik vind als iemand gebanned wordt dat je gewoon zijn recht op vrijheid van mening afpakt en dat in Nederland
Van daar dat ik met een hakenkruis op mijn voorhoofd over straat mag


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-11-2003 1:05 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 november 2003 1:01 schreef Smoochy het volgende:
Waarom kan iemand gebanned worden op een forum, dit staat toch voor disscuseren en je eigen mening te mogen geven op onderwerpen.
Ik vind als iemand gebanned wordt dat je gewoon zijn recht op vrijheid van mening afpakt en dat in Nederland


Nou hij kan toch onder een nieuwe naam verschijnen
Als hij zinloze dingen zegt kan je hem weer bannen maar je krijgt steeds minder mooie namen, en het kost veel moeite
Maar om iemand te bannen als hij al zijn standpunten goed argumenteerd


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-11-2003 1:07 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 21 november 2003 1:02 schreef kwelgeest het volgende:
Van daar dat ik met een hakenkruis op mijn voorhoofd over straat mag



NO COMENT


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-11-2003 1:08 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 21 november 2003 1:07 schreef Smoochy het volgende:

NO COMENT
jeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!! vreihijd van meinungs outung godverdoemmuhhh


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Fire
Usericon van Fire
Posted 21-11-2003 1:40 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

quote:
Op 21 november 2003 1:01 schreef Smoochy het volgende:
Waarom kan iemand gebanned worden op een forum, dit staat toch voor disscuseren en je eigen mening te mogen geven op onderwerpen.
Ik vind als iemand gebanned wordt dat je gewoon zijn recht op vrijheid van mening afpakt en dat in Nederland
Ja maar irritant zijn valt niet onder je eigen mening geven.



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-11-2003 2:41 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 21 november 2003 1:01 schreef Smoochy het volgende:
Waarom kan iemand gebanned worden op een forum, dit staat toch voor disscuseren en je eigen mening te mogen geven op onderwerpen.
Ik vind als iemand gebanned wordt dat je gewoon zijn recht op vrijheid van mening afpakt en dat in Nederland


lol, een messageboard werkt toch heel anders. Dat behoor je te weten als je enigzins ervaring ermee heb.


"This one is older than shit, heavier than time!"


campske666
Usericon van campske666
Posted 21-11-2003 7:38 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 21 november 2003 1:02 schreef kwelgeest het volgende:
Van daar dat ik met een hakenkruis op mijn voorhoofd over straat mag


Raar dat dat niet mag, met een kruisteken rond je nek lopen heeft blijkbaar niemand problemen mee alhoewel onder dat symbool zeker zoveel mensen ( waarvan een hoop joden) de dood vervroegd hebben mogen intreden.
Blijkbaar zijn mensen veel intoleranter tegenover het Germaanse erfgoed dan tegenover die rotzooi uit die zand-bak daar ginds.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-11-2003 10:56 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 21 november 2003 7:38 schreef campske666 het volgende:
Raar dat dat niet mag, met een kruisteken rond je nek lopen heeft blijkbaar niemand problemen mee alhoewel onder dat symbool zeker zoveel mensen ( waarvan een hoop joden) de dood vervroegd hebben mogen intreden.
Blijkbaar zijn mensen veel intoleranter tegenover het Germaanse erfgoed dan tegenover die rotzooi uit die zand-bak daar ginds.


De Swastika is nou niet bepaald Germaans erfgoed, voor de rest een staande ovatie voor je post. Er zijn gewoon bepaalde taboes waar niet aan getornd mag worden. Dat onder de hamer en sikkel tientallen miljoenen mensen over de kling zijn gegaan is blijkbaar geen probleem. Het word stiekem vergeten hoe de Russen hebben huisgehouden in Polen toen ze oprukten naar Berlijn en hoeveel mensen Stalin heeft laten vermoorden en verdwijnen, de Rode Khmer, het Chinese regime enzovoort enzoverder. Een hamer en sikkel als avatar hoor je niemand over. Mij maakt het niets uit trouwens, ik ben voor vrijheid van meningsuiting. Maar over het algemeen is zowat de hele wereldbevolking niet consequent in dit soort dingen. Maar owee, toon geen sympathie voor het derde rijk. Hoezo de joden beheersen de media? Lies, all lies, fucking lies!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 21-11-2003 12:49 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 21 november 2003 1:02 schreef kwelgeest het volgende:
Van daar dat ik met een hakenkruis op mijn voorhoofd over straat mag


tja , als je dat wilt dan mag dat van mij.
Krijg je toch nog zoiets als zinvol geweld.

En geen gezeik over linkse lul, want die kenne van mij ook de tering krijgen met dat wereldverbeter gelul, maar dan wel een stad degraderen tot Hirosima in '45 tijdens een WHO bijeenkomst. Dueh alsof je daar de goeien mee pakt.

Altijd dat verstoppen achter links of rechts.


Een kleine snol zit zo vol.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 21-11-2003 12:52 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 21 november 2003 1:01 schreef Smoochy het volgende:
Waarom kan iemand gebanned worden op een forum, dit staat toch voor disscuseren en je eigen mening te mogen geven op onderwerpen. Ik vind als iemand gebanned wordt dat je gewoon zijn recht op vrijheid van mening afpakt en dat in Nederland
Je vergeet een ding: je aanwezigheid hier is een privilege, niet je recht!

En nou GVD weer serieuze klachten! Dat gezeur om niets de hele tijd.. krijg een leven!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen