|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
e I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
i |
|
k KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
e |
|
l KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
b I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
i KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
j I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
d KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
mazzel dat elf al naar bed is, anders zouden de aantekeningen door de digitale lucht vliegen. Oud Vuil. |
|
Dat rasputin om zijn meesterlijke parodie op insidelie een ban van twee weken kreeg en die homo's van een elmar en panda nog geen i-p blok hebben. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Klachten bitte. Mörke had de pech dat hij al zo gigantisch veel "aantekeningen" had staan. Een uitzondering was hier dus totaal misplaatst geweest. |
|
blaat I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Waarom kan iemand gebanned worden op een forum, dit staat toch voor disscuseren en je eigen mening te mogen geven op onderwerpen. Ik vind als iemand gebanned wordt dat je gewoon zijn recht op vrijheid van mening afpakt en dat in Nederland SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Van daar dat ik met een hakenkruis op mijn voorhoofd over straat mag Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nou hij kan toch onder een nieuwe naam verschijnen Als hij zinloze dingen zegt kan je hem weer bannen maar je krijgt steeds minder mooie namen, en het kost veel moeite Maar om iemand te bannen als hij al zijn standpunten goed argumenteerd ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: NO COMENT SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:jeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!! vreihijd van meinungs outung godverdoemmuhhh Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ja maar irritant zijn valt niet onder je eigen mening geven. |
|
quote: lol, een messageboard werkt toch heel anders. Dat behoor je te weten als je enigzins ervaring ermee heb. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Raar dat dat niet mag, met een kruisteken rond je nek lopen heeft blijkbaar niemand problemen mee alhoewel onder dat symbool zeker zoveel mensen ( waarvan een hoop joden) de dood vervroegd hebben mogen intreden. Blijkbaar zijn mensen veel intoleranter tegenover het Germaanse erfgoed dan tegenover die rotzooi uit die zand-bak daar ginds. |
|
quote: De Swastika is nou niet bepaald Germaans erfgoed, voor de rest een staande ovatie voor je post. Er zijn gewoon bepaalde taboes waar niet aan getornd mag worden. Dat onder de hamer en sikkel tientallen miljoenen mensen over de kling zijn gegaan is blijkbaar geen probleem. Het word stiekem vergeten hoe de Russen hebben huisgehouden in Polen toen ze oprukten naar Berlijn en hoeveel mensen Stalin heeft laten vermoorden en verdwijnen, de Rode Khmer, het Chinese regime enzovoort enzoverder. Een hamer en sikkel als avatar hoor je niemand over. Mij maakt het niets uit trouwens, ik ben voor vrijheid van meningsuiting. Maar over het algemeen is zowat de hele wereldbevolking niet consequent in dit soort dingen. Maar owee, toon geen sympathie voor het derde rijk. Hoezo de joden beheersen de media? Lies, all lies, fucking lies! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: tja , als je dat wilt dan mag dat van mij. Krijg je toch nog zoiets als zinvol geweld. En geen gezeik over linkse lul, want die kenne van mij ook de tering krijgen met dat wereldverbeter gelul, maar dan wel een stad degraderen tot Hirosima in '45 tijdens een WHO bijeenkomst. Dueh alsof je daar de goeien mee pakt. Altijd dat verstoppen achter links of rechts. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Je vergeet een ding: je aanwezigheid hier is een privilege, niet je recht! En nou GVD weer serieuze klachten! Dat gezeur om niets de hele tijd.. krijg een leven! I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |