IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten 5 Vorige pagina | Volgende pagina
Midnight
Usericon van Midnight
Posted 17-10-2003 14:56 by Midnight Profiel van Midnight

okay, ik ga het voor de rest niet meer via ZM uitvechten maar ik ga in overleg met mijn fotograaf en als we besluiten stappen tegen je te ondernemen Morke zul je nog ons horen....

[Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 17-10-2003 14:56]


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-10-2003 14:57 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

1 woord: zielig.



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 17-10-2003 15:00 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 17 oktober 2003 14:54 schreef Azagthoth het volgende:
Oh wat schijnheilig, het was jij die in een rustig verlopende topic opeens op elamr begon te schelden. En dan nu als een heilig boontje zijn gedrag, die jij bewust uitlokt, veroordelen....


Man lazer op..Ten eerste gebruikte ik geen schelwoord ( tenzij Pandakloon een scheldwoord is) Ten tweede was dat topic pure uitlokking.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 17-10-2003 15:02 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 17 oktober 2003 14:41 schreef Midnight het volgende:
En naast copyright heb je ook nog de wetten rondom portret recht... Mijn punt? Met je poten van mijn foto's afblijven meneer Morke.
De fotograaf die de bewerkte foto's gemaakt had was ook niet echt blij om te horen dat er met zijn foto's gekloot was.. Ik heb niet alleen copyright....

"Gebruik van bestaande portretten
Er zijn ook kunstenaars die bestaande afbeeldingen vanmensen gebruiken om deze te verwerken in een eigen kunstwerk. Deze afbeeldingen kunnen bijvoorbeeld geknipt worden uit tijdschriften en dergelijke. Deze kunstenaars moeten zowel rekening houden met de auteursrechten van de maker van die afbeeldingen, als met het portretrecht vandegene die is afgebeeld. Auteursrechten van de maker: Als de afbeeldingen zonder meer openbaar gemaakt of verveelvoudigd worden, danheeft de kunstenaar hiervoor de toestemming nodig van de oorspronkelijke maker. Dit kan anders zijn als de knipselsverwerkt worden in een nieuw kunstwerk met een volledig eigen origineel karakter. Wel moet u erop bedacht zijn of umisschien inbreuk maakt op de persoonlijkheidsrechten van de oorspronkelijke maker, omdat door verminking van zijn werk zijn naam en eer als maker mogelijk geschaad worden.Wat betreft het portretrecht is het essentieel of de geportretteerde nog herkenbaar is na verwerking in hetkunstwerk. Zo ja, dan geldt weer het onderscheid tussen aldan niet in opdracht geportretteerden. Is de afbeeldingindertijd in opdracht van de geportretteerde gemaakt, dan heeft u zijn of haar toestemmin nodig. Was er geen sprake van opdracht door de geportretteerden, dan zult u slechts rekening moeten houden met de redelijke belangen van de geportretteerde, resp. diens nabestaanden."




Maar zou dat dan niet opgaan voor alle truukfoto's in het truckfoto topic?
Anyhow, ik denk niet dat je hier een rechtzaak mee gaat winnen hoor, maargoed das mijn idee...


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 17-10-2003 15:03 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 17 oktober 2003 15:00 schreef Vampie het volgende:
Man lazer op..Ten eerste gebruikte ik geen schelwoord ( tenzij Pandakloon een scheldwoord is) Ten tweede was dat topic pure uitlokking.


Graag geen geflame hier nu weer ff ontopic...


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-10-2003 15:04 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Vrouw, lazer lekker zelf op. Ik ga er verder niet op in, het spreekt voor zich als je het desbetreffende topic doorleest.



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 17-10-2003 15:04 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 17 oktober 2003 15:04 schreef Azagthoth het volgende:
Vrouw, lazer lekker zelf op. Ik ga er verder niet op in, het spreekt voor zich als je het desbetreffende topic doorleest.


Fine by me...mensen zoals jij verzieken wat eens een leuk forum was.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-10-2003 15:04 by Chelman Profiel van Chelman

Ze gaat ook geen rechtszaak winnen.

1.De foto's zijn zodanig gemanipuleerd dat zij in feite niet meer herkenbaar is. (Portretbescherming vervalt)
2.Parodieeën zijn toegestaan mits er voldoende eigen inbreng is. (Copyright vervalt)
3.Morke host de plaatjes zelf dus hij jat geen bandbreedte en bovendien is deeplinking toegestaan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 17-10-2003 15:05 by El Chulo Profiel van El Chulo

quote:
Op 17 oktober 2003 14:56 schreef Midnight het volgende:
okay, ik ga het voor de rest niet meer via ZM uitvechten maar ik ga in overleg met mijn fotograaf en als we besluiten stappen tegen je te ondernemen Morke zul je nog ons horen....

hahahahahahha
dit is echt het meest trieste wat ik ooit ben tegengekomen op ZM

[Dit bericht is gewijzigd door El Chulo op 17-10-2003 15:05]


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-10-2003 15:06 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

edit: nevermind

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 17-10-2003 15:11]



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 17-10-2003 15:07 by Vampie Profiel van Vampie

[quote was reeds verwijderd]

[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 17-10-2003 15:23]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 17-10-2003 15:07 by Midnight Profiel van Midnight

Ik wil jullie nog weleens horen als een band muziek zou jatten en bewerken van julie band/ een band van vrienden... zo voelt dit voor mij ook.. En al kan ik geen zak doen, ik heb in ieder geval gekeken wat het allemaal inhoud, komt me vast nog van pas in de toekomst.... Snappen doen jullie het toch niet, dus zak er voor de rest maar lekker in.


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-10-2003 15:07 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

edit: nevermind

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 17-10-2003 15:08]



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 17-10-2003 15:08 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 17 oktober 2003 15:07 schreef Midnight het volgende:
Ik wil jullie nog weleens horen als een band muziek zou jatten en bewerken van julie band/ een band van vrienden... zo voelt dit voor mij ook.. En al kan ik geen zak doen, ik heb in ieder geval gekeken wat het allemaal inhoud, komt me vast nog van pas in de toekomst.... Snappen doen jullie het toch niet, dus zak er voor de rest maar lekker in.


Maak je niet zo druk meissie...zolang mensen maar lol over de rug van een ander hebben.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 17-10-2003 15:09 by Wolveken Profiel van Wolveken

Ik denk dat het hoog tijd wordt dat het weekend aanbreekt. Biertjuh !


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 17-10-2003 15:10 by El Chulo Profiel van El Chulo

quote:
Op 17 oktober 2003 15:07 schreef Midnight het volgende:
Ik wil jullie nog weleens horen als een band muziek zou jatten en bewerken van julie band/ een band van vrienden... zo voelt dit voor mij ook.. En al kan ik geen zak doen, ik heb in ieder geval gekeken wat het allemaal inhoud, komt me vast nog van pas in de toekomst.... Snappen doen jullie het toch niet, dus zak er voor de rest maar lekker in.

beetje kromme vergelijking...
maar goed, als iemand mijn muziek zou parodiëren en ik daar de humor niet van in zou zien, dan zou ik me er nog niet erg druk over maken.
jij neemt jezelf (en je foto website) veel te serieus


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-10-2003 15:12 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 oktober 2003 15:07 schreef Midnight het volgende:
Ik wil jullie nog weleens horen als een band muziek zou jatten en bewerken van julie band/ een band van vrienden... zo voelt dit voor mij ook.. En al kan ik geen zak doen, ik heb in ieder geval gekeken wat het allemaal inhoud, komt me vast nog van pas in de toekomst.... Snappen doen jullie het toch niet, dus zak er voor de rest maar lekker in.


Ik kan je ZEER veel sites tonen waar je VEEL parodieën van bekende nummers kan downloaden. En dan praten we over artiesten die iets bekender zijn als jij. Dat mag gewoon of je het nu leuk vindt of niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-10-2003 15:14 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 17 oktober 2003 14:27 schreef helmet het volgende:
Wetboek


hehe, ik had meer zoiets als dit in gedachten:
http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/pagina.asp?pagkey=22091



Midnight
Usericon van Midnight
Posted 17-10-2003 15:18 by Midnight Profiel van Midnight

het is een vergelijking met hoe ik me daar over voel... maar zoals ik al zei, jullie snappen het niet...

Uit jouw link Az...

"U behoudt altijd uw persoonlijkheidsrecht op uw werken. Dit houdt onder andere in dat u bezwaar kunt maken als anderen uw werk verminken of aantasten, het een andere naam geven of er de naam van iemand anders (die van henzelf bijvoorbeeld) bij zetten"

[Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 17-10-2003 15:20]


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 17-10-2003 15:21 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

Jij snapt het niet Midnight, je mierenneukt als een gek. Je maakt je zo veel belachelijker dan je door een trucfoto wordt gemaakt.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 17-10-2003 15:23 by Midnight Profiel van Midnight

Luister, ik ben helemaal niet zo'n mierenneuker maar wel als het over mijn foto's gaat die verminkt zijn door iemand die me al verschillende keren zonder redenen hier op het forum voor vies en vuil heeft uitgemaakt. Maar ik ga er niets meer over zeggen, tis goed geweest en ik mag hopen dat bij jullie allemaal iets afgepakt en vernield/bewerkt wordt waar jullie waarden aan hechten. Tot ziens.

[Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 17-10-2003 15:24]


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-10-2003 15:25 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 oktober 2003 15:23 schreef Midnight het volgende:
ik mag hopen dat bij jullie allemaal iets afgepakt en vernield/bewerkt wordt waar jullie waarden aan hechten. Tot ziens.
Get real... 90% van de triestelingen hier heeft geen leven.. het enige van waarde dat je van ze af kunt pakken is hun computer of hun internetverbinding!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-10-2003 15:26 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 oktober 2003 15:18 schreef Midnight het volgende:
het is een vergelijking met hoe ik me daar over voel... maar zoals ik al zei, jullie snappen het niet...

Uit jouw link Az...

"U behoudt altijd uw persoonlijkheidsrecht op uw werken. Dit houdt onder andere in dat u bezwaar kunt maken als anderen uw werk verminken of aantasten, het een andere naam geven of er de naam van iemand anders (die van henzelf bijvoorbeeld) bij zetten"


uw werk verminken of aantasten - dit refereert aan jouw foto's. Voor zover ik weet heeft Morke jouw foto's/negatieven niet bij de fotograaf verminkt

het een andere naam geven of er de naam van iemand anders (die van henzelf bijvoorbeeld) bij zetten - oftewel plagiaat. Dat doet hij ook niet.

Nogmaals parodieeën van bestaande werken zijn wel toegestaan op basis van arresten van de HR. Dus helaas pindakaas.

Dat Morke het doet alleen om je te pesten is duidelijk maar hij mag het wel of je er nu blij mee bent of niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Fire
Usericon van Fire
Posted 17-10-2003 15:26 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

midnight, misschien is het leuk om je probleem eens neer te leggen op deze pagina: http://www.prikpagina.nl/list.php?f=844



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 17-10-2003 15:27 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 17 oktober 2003 15:25 schreef helmet het volgende:
Get real... 90% van de triestelingen hier heeft geen leven.. het enige van waarde dat je van ze af kunt pakken is hun computer of hun internetverbinding!

huhruhm *kuch kuch*


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen