|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Pfff, heb je ook een flinke server voor nodig. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Oud Vuil. |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Volgens mij kunnen dr weer een paar topics dicht (vergeet het 'Idolen in de Metal' topic niet) Zenial |
|
zenial ligt je eigen forum weer plat ofzo, dat je hier weer zoveel zit |
|
Wanneer gebeurt er eens wat tegen dat gejank tussen Elfensteentje en zijn wijf. Laat ze dat lekker thuis oplossen en niet het forum er mee vervuilen. |
|
Nee daar gebeurt niet zoveel hehehe Zenial |
|
quote:'tis geen wijf is al klaar hoor |
|
PLeurt op, morgen deel 300. Elke dag zelfde gezeur weer, doe dat via MSn of telefoon. Het is de TMF chatbox niet hier. |
|
quote:Ja, op de TMF chatbox kom ik Judge M. tegen, dat gezeik weer Verder graag serieuse klachten! [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 15-12-2003 20:57] |
|
quote:Flikker op zeg, dit is een serieuze klacht. |
|
Kinderen...voor...kinderen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
usericons van 1mb zijn niet gaaf.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Al lang wat aan gedaan I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ach, dat ding moet toch onderhand wel in je browser cache zitten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik heb er geen last van, ik zit hier op kantoor op een of andere dikke pijp en merk het niet eens maar toch....ik denk aan mijn medemens. @helmet: liar!!! toen ik het postte stond ie er nog! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ik gok dat ik toen net het profiel aan 't saven was. Enneh.. in de cache of niet, bij het weergeven slaat een ondermaatse PC (128 Mb geheugen op deze, de andere op m'n bureau zelfs maar 64 Mb) ook compleet vast. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Hehe, ik heb een "ondermaatse" PC met Windows98 en ik heb nergens last van... Lekker pûh... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
misschien ben je gewend aan wanprestaties? |
|
quote: Neej... Ik weet hoe je een PC op orde moet houden... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Bovendien kan je WIN98 op een supermachine draaien. Die dozen van helmet zijn waarschijnlijk zelfs met de allerbeste OS niet vooruit te branden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Geweldig! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Even zeiken over het Nederlands op de frontpage, zoals dit prachtige stukje: "Heb een leuk nieuwtje waarvan je denkt dat hier op ZwareMetalen thuis hoort dan kan je dat via dit formulier aan ons melden. Jouw input wordt zeer gewaardeerd!" De gemiddelde Marrokaan zou het niet slechter kunnen doen. [Nederlandicus-modus]Typfout verwijderd.[/Nederlandicus-modus] [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 17-12-2003 19:06] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hmm dat stukje staat er pas 3 jaar. maar een verbeterde versie komt binnenkort online. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |