|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Slotje gewenst op het topic "heavy metal feul only" -> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1016868 |
|
en het topic titel van Shadows of Disgust graag aanpassen, er staat nog steeds Shadow ipv Shadows namelijk dranku |
|
ik ga er mee bezig |
|
Kan iemand mij misschien vertellen waarom ik bij de helft van de foto's/plaatjes op ZM zo'n "Helaas, dit plaatje kan ik niet laden" ding krijg? En dan nog de ene keer wel en de andere keer niet. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 30-10-2003 21:14] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Paul heeft ervoor gezorgd dat je bij plaatjes die niet kunnen laden om de één of andere reden, niet meer een rood kruisje ziet, maar een 'Helaas, dit plaatje kan ik niet laden'. Redenen kunnen zijn dat mensen de [img]-tag fout gebruiken, een tikfout maken in het webadres van het plaatje, naar een MSN-plaatje linken waarvan de rechten niet op 'public' zijn gezet, naar een plaatje linken op een host waar remote linking niet toegestaan is, etc. |
|
Hmmm, het zal dan nu wel komen omdat Direct connect bij mij op volle toeren draait. Wat wel jammer is aan die dingen is dat je het oorspronkelijke adres van de foto niet meer kunt achterhalen. Soms kon je hem dan in een ander window wel openen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dat kan nog steeds door de post met de foto te quoten volgens mij . Denk ik... hmmm... |
|
Dat gaan we dan proberen. Bedankt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Even proberen, het lukte me net constant niet om in te loggen... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Waar inloggen? this user is dead |
|
quote:Hier denk ik. Al gekeken of je cookies ingeschakeld zijn? |
|
quote: Via het normale kopje 'inloggen' lukte het me gisteravond en vandaag alweer niet om in te loggen.. Het lukt pas om in te loggen als ik 'post reply' doe, en dan inlog in hetzelfde schermpje als waarin ik m'n post typ.. En als ik wist waar je het over had zou ik kijken of m'n cookies ingeschakeld zijn! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Als je het niet erg vindt al je cookies te verwijderen in IE. Dan doe je: Tools -> Internet options ... -> grote knop in het midden "DELETE COOKIES" |
|
Met IE, kan je ook kijken of er in de statusbalk een rood oogje te zien. Dan accepteer je niet all cookies. |
|
Zucht... Ik kan nog steeds niet inloggen via de 'normale manier', ik log maar weer in via deze post... En ik zie nergens een rood oogje in mijn taakbalk.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
MIsschien heb je op de 1 of andere manier god boos gemaakt, en op deze manier pakt ie je terug. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik heb vanmiddag wel bier gedronken, en ik geloof dat ik ook een aantal malen gevloekt heb... Zou dat genoeg zijn? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Om een of andere reden kan ik niet inloggen via de gewone inlogbutton. Als ik erop klik staat er zonder dat ik iets heb ingetyped staat er meteen dat ik succesvol ben ingelogd en wordt ik teruggestuurd naar de index terwijl ik NIET ingelogd sta. Ik kan dus alleen maar inloggen via posten. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
So...yea. (moest weer ff inloggen) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Heb ik ook een hele tijd gehad, was blijkbaar een combinatie van "te strenge" IE-instellingen en geklooi met mijn firewall. Sinds ik Mozilla gebruik, draait ZM als een Zwitsers polshorloge [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 02-11-2003 15:39] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Najah dat deed ie voorheen ook, 't is nu ineens dat hij vreemd doet cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
*lol* Ik lees net pas dat Imortella hetzelfde probleem had/heeft cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Had... Hij doet het nu wel weer opeens... Terwijl ik niks veranderd heb, heel vaag.... ..."Hate can only create more hate"... |
|
ook geen klacht maar verzoekje: Ik zat net op hm twee topic's te lezen die beide gingen over onze alom bekende metal aap. Kan bonobo niet ge-un-banned worden daat maakt allres weer wat levendiger en grappiger. [Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 02-11-2003 19:57] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |