|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Zeker nog steeds stoned ? |
|
quote: Helaas. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Maar snack had wel gelijk, ik lag nog lekker te pitten |
|
de laatste twee dagen ben ik al een paar keer de tekst "kan dit plaatje niet laden" in zm stijl tegen gekomen. ligt dit aan mijn pc, want andere mensen konden het wel zien. |
|
quote: Ja, nogal hatelijk, wat is er met de kruisjes gebeurd? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Het is in principe hetzelfde als een kruisje. Alleen nu krijg je dat plaatje. |
|
Ik vind het een beter plaatje . |
|
quote: Hehe, dacht al zoiets, heb je niks beters te doen ofzo? this user is dead |
|
Maar kan ik dan nog wel de image properties opvragen? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Ik ben de hele frontpage opnieuw aan het coderen ... nope. |
|
quote: Is die "nope" tegen mij gericht? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Als je properties opvraagt zijn ze volgens mij wel veranderd in die van het replacement plaatje. Dat is wel vervelend ja. |
|
Ach, moeten mensen maar voor fatsoenlijke hosting zorgen . |
|
quote: Dat is wel essentieel zo vervelend dat ik zou zeggen haal het maar weer weg this user is dead |
|
Klacht: element maakte mij voor het volgende uit... quote: Oh ja en dit zei hij tegen Phantom Lord: quote: Dat kan natuurlijk niet. Dit gedrag wordt toch zeker niet getolereerd op ZM?? [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 03-10-2003 20:06] |
|
|
|
quote: Het wordt in overleg meegenomen in het moderator forum . |
|
Nog meer geflame van element: quote: Ik laat het hierbij want ik kan waarschijnlijk nog wel dertig keer quoten. Dit soort rotte appels bederft de pret van de andere forum gebruikers. |
|
en hij spot met homofilie en met mongooltjes |
|
quote: En terecht this user is dead |
|
quote: wtf doe jij opeens braaf |
|
oh nee, lachen is hier ongepast.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: In welk topic was dit allemaal? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |