|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb al 50 postes gedaan en ik mag nog steeds niet op het lulgedeelte van het forum..hoe zit dat? |
|
eruit en erin het is bij jullie mannen ook altijd hetzelfde! |
|
quote: Als vrouwen lang willen dan moeten ze een tarzan kopen. Lang zuigen daarentegen mag uiteraard wel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Oh, dus je komt hier alleen voor het lulgedeelte? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
die usernaam van jou is niet te lezen |
|
Nee Ghoulliette...*zucht* I love my girl longtime @Null: inderdaad...ze komt alleen voor de onzin...jammergenoeg Verdere offtopic reacties zullen worden gemodereerd! |
|
Topics waarin geen fatsoenlijk nederlands in gesproken word (elfs, smurfs) dienen gesloten te worden. |
|
Het mooie vrouwen topic is een post te vroeg gesloten!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
tel ze maar na er staan wel 1000 reacties alleen in het overzicht zit een foutje. Maar dan is nog een restant van de vorige server problemen. |
|
Ik wil over mezelf klagen. Ik heb ook net een paar onnodig schertsende posts over ons waarde element gepost. Het is eigenlijk ontzettend gay en puberaal van mij om die jongen af te zeiken, zeker aangezien hij heel ZM tegen zich heeft. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Waarom denk je dat we hem nog niet gebanned hebben? |
|
Hoezo heel ZM ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Hij heeft nog niks 'bannable'* gedaan, tenzij puberaal gedrag en laag IQ als redenen voor een ban zijn. Dan zou je bijna iedereen kunnen bannen. *bij mijn weten [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 04-12-2003 15:40] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Vraag ik me ook af. "ikke niet hoor!" Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: wat een lange neusch!! |
|
Bannen! Bannen!!!! BANNEN!!!!!! BANNEN!!!!!!!!!!! |
|
Ik wil dus wel klagen over Element. De eerste reden waarom hij naar de bord is gekomen is omdat IK hier postte. En hij begint me nu wel enigzins op mijn zenuwen te werken door mij een stalker te noemen en weetikveelwat. dat gastje heeft een tijdje trug een serious crush op me gehad en nu hij waarschijnlijk eindelijk beseft dat het never ever EVER iets gaat worden, zoekt hij mijn posts op om er dan lullig op te reageren. Goed, als ik wegga gaat hij misschien ook, maar voor mijn gevoel draag ik WEL wat nuttigs bij in dit board. Hij niet. En element, ik wil nog steeds nix van je. Zelfs niet als je het laatste jongetje op aarde bent. (Dan zitten ik en Ghoullie samen voor de buis met een bak tiramisu Amaerica's Next Top Model te kijken ) [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 04-12-2003 15:46] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
tiramusi? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Als je even wat links verzamelt met voorbeelden (voor ons mods is het practisch onvindbaar) dan kunnen wij er wellicht (indien inderdaad ernstig/irritant genoeg) iets aan doen. Ook cyber-stalking wordt zeer serieus genomen hier. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Al ge-edit Kunnen jullie m niet anders een "onzin-verbod" geven? dattie dus niet in dat gedeelte mag komen? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
tja saphi dat soort losers heb je nou eenmaal. en je doet er weinig aan. Maar als we nu met z'n allen LOSER onder zijn posts gaan zetten is ie zo weg denk ik |
|
LOSER |
|
quote: Ik ga wel ff zoeken. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Dat hebben we bij Raj toch vorig jaar ook al een keer geprobeerd? Die komt gewoon weer terug als hij denkt dat we 'm vergeten zijn I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |