|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*denkt aan Mörke's slijmmailtje toen hij gebanned was en lacht verder* |
|
quote: Wow, die had ik niet voelen afkomen |
|
quote: Don't ! |
|
quote: Om nou te zeggen dat dit een stimulans is om iets recht in je gezicht te zeggen... Maar IMHO heb je wel gelijk... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Dman .. ik zal nog eens wat voor je doen zeg |
|
Whahahaha! Mörke, je bent een held! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: *denkt aan je dikke kuttekop en lacht verder altijdens te beseffen dat mijn vriendin mooi is* Dit slaat nergens op. |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote:kun je niets anders verzinnen? Je bent echt niets anders dan een hoop lucht he .. |
|
quote: Ik wil niet lullig doen maar volgens mij ben jij hier de persoon die alleen een grote bek heeft op het internet. Als je dit ook IRL zou doen had je al tig keer in het ziekenhuis gelegen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Mörke is het hard schreeuwen en hard wegren type. |
|
Guerrilla taktiek is een effectieve aanpak, het werkt. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 21-10-2003 15:35] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Het is een kneus die van mij wel gebanned mag worden met zn grote muil. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Zo'n lage opmerking die Jenje maakte (de slijm mail) lokt een lage reactie uit. Dus imho heb je weinig te klagen over die opmerking. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Jenje is het beledig iedereen en kan zelf niks hebben type... this user is dead |
|
quote: JFrost is het ik ben bijna net zo'n zeurpiet als Claw type... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik heb het over zijn inbreng in het algemeen. Grove opmerkingen die dan zogenaamd 'lollig' moeten zijn. Dat is blijkbaar zijn enige manier om aandacht te krijgen. Ik vind het vrij vermoeiend. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ga je scheren man... met je scheermes. this user is dead |
|
quote: Ik vind het wel vermakelijk. ZIjn manier van een "boodschap over brengen" is gewoon... eh... wat anders. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 21-10-2003 15:41] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
WHahahahaha! Het blijft genieten hier. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Dus Mörke mag iemand volledig de graftyfus inwensen en bedreigen van jou? Ben jij dan ook zo'n wegren figuur? Mörke vind ik gewoon een zwaar irritant figuur die hier alleen maar komt om hoer en aids te roepen. Bannen dus, gebeurt ook met vergelijkbare figuren als een accipiter en krieg. |
|
Bannen?!? Mogen mensen met een ander soort gevoel voor humor ook eens lachen ja? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Bwahaha, ga jij je nou ook al zo triest gedragen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Jazekers, ik was de aanstichter! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |