|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hij is gewoon een vieze hielenlikker!!! |
|
quote:Ja, ik lik hielen bij de mods ONTOPIC! Verdere offtopic reacties zullen worden gemodereerd |
|
Sjon, shut up en meld iets dat bijdraagt aan het forum, ga weg of word weggetrapt. Your choice. |
|
quote: Voor zover ik weet is het gebruik van gecopyrioghte materiaal t.b.v. satire en parodie is wel toegestaan. quote: Dit zou impliceren dat Midnight niet in het gelijk is aangezien Morke haar foto's voldoende verbouwt. En deeplinken is toegestaan. Volgens mij is die zaak tegen Kranten.com inmiddels wel bij de allerhoogste organen behandeld. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ergo, komt u maarrrrrrrr!!!! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ik wil graag een klacht indienen tegen dit soort verschrikkelijk wanstaltige internetgebruikers op dit forum, ik zeg, bannen. Direct, een nekschot mag ook. Dit slaat nergens op. |
|
Ligt het aan mij of komt morke alleen maar op dit forum om te flamen? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ligt het aan mij of kan nou niemand een beetje chill doen en de humor van dingen inzien. Er moet minder gemekkert worden mekkerkt ghoulliette edit: morke reageert ook welleens serieus bijvoorbeeld in niet onzin topics zoals het teken topic. maar aangezien niemand die wil zien... [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-10-2003 14:10] |
|
Vamp vind het blabla Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik vind dat iedereen te serieus doet over dingen, en dat het een beetje te streng hier word.... maar dat was al duidelijk |
|
Ik kan verkeerd zijn maar het is niet omdat je een copyright logootje op een foto plaatst het ook daadwerkelijk beschermd is. Moet je daar ook geen 'registratiekosten' of zo voor betalen? 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Ik geloof van niet. Alles wat jij maakt (met een duidelijke intellectuele inbreng), is automatisch copyrighted. Geldt niet voor software die je maakt in opdracht voor een firma, dan is die copyright ook voor de firma... Da's alles wat ik nog weet van een jaartje cursus informaticarecht... |
|
Wel,als ik code thuis zou schrijven dan is die code niet beschermd zolang ik geen copyright claim en betaal. Of toch? Wat als er iemand gaat lopen met de code en een patent neemt? [Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 17-10-2003 14:18] 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
hmzz, voor software weet ik het niet. Maar voor foto's klopt het idd. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Dat gaat niet zo makkelijk, patent op code? Nee dat kan niet en copyright heb je niet op code maar op een eindproduct naar mijn weten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Jij haalt copyright en trademark door elkaar. Copyright is automatisch, trademark moet je registreren en betalen. Patent is iets heel anders, het heeft wel raakvlakken met copyright en trademarks maar de doel van een patent is anders. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Er is een verschil tussen copyright en patent! Patent krijg je op een achterliggend idee, gedachtengoed of technologie, dat moet je apart laten registreren. De code die je schrijft (evenals een tekening die je maakt, een foto die je neemt of een verhaal dat je schrijft) is wel automatisch copyrighted, puur omdat jij het geschreven hebt. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 17-10-2003 14:24] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Waar kan ik meer lezen over copyright? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Wetboek I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ok, wordt al wat klaarder . 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Klaag! Elmar en z'n gescheld. Is natuurlijk ook heel moeilijk praten en ook nog laten merken dat je stoer bent. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ik doe mn best mop |
|
En naast copyright heb je ook nog de wetten rondom portret recht... Mijn punt? Met je poten van mijn foto's afblijven meneer Morke. De fotograaf die de bewerkte foto's gemaakt had was ook niet echt blij om te horen dat er met zijn foto's gekloot was.. Ik heb niet alleen copyright.... "Gebruik van bestaande portretten Er zijn ook kunstenaars die bestaande afbeeldingen vanmensen gebruiken om deze te verwerken in een eigen kunstwerk. Deze afbeeldingen kunnen bijvoorbeeld geknipt worden uit tijdschriften en dergelijke. Deze kunstenaars moeten zowel rekening houden met de auteursrechten van de maker van die afbeeldingen, als met het portretrecht vandegene die is afgebeeld. Auteursrechten van de maker: Als de afbeeldingen zonder meer openbaar gemaakt of verveelvoudigd worden, danheeft de kunstenaar hiervoor de toestemming nodig van de oorspronkelijke maker. Dit kan anders zijn als de knipselsverwerkt worden in een nieuw kunstwerk met een volledig eigen origineel karakter. Wel moet u erop bedacht zijn of umisschien inbreuk maakt op de persoonlijkheidsrechten van de oorspronkelijke maker, omdat door verminking van zijn werk zijn naam en eer als maker mogelijk geschaad worden.Wat betreft het portretrecht is het essentieel of de geportretteerde nog herkenbaar is na verwerking in hetkunstwerk. Zo ja, dan geldt weer het onderscheid tussen aldan niet in opdracht geportretteerden. Is de afbeeldingindertijd in opdracht van de geportretteerde gemaakt, dan heeft u zijn of haar toestemmin nodig. Was er geen sprake van opdracht door de geportretteerden, dan zult u slechts rekening moeten houden met de redelijke belangen van de geportretteerde, resp. diens nabestaanden." Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Oh wat schijnheilig, het was jij die in een rustig verlopende topic opeens op elamr begon te schelden. En dan nu als een heilig boontje zijn gedrag, die jij bewust uitlokt, veroordelen.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |