![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=137&page=10 vanaf daar ong. ![]() @dwaallicht. je voelt je zeker wel stoer hé ? jij bent 25 ? en die ene die zei ik help je wel is 18 ![]() ![]() ![]() |
|
Element. Het was: "sarcasme". Of noem het een "grapje" zo je wilt. Je maakt jezelf ontzettend hard belachelijk... this user is dead ![]() |
|
ach JFrost .. 16 he ... ![]() ![]() ![]() |
|
Inderdaad! "18" pfff ... als je dat gelooft moet je wel erg stom zijn ![]() ![]() this user is dead ![]() |
|
Toch maar even lezen dat stukje ... ![]() |
|
Ik zou het stukje zeker lezen, is zeer vermakelijk. Natuurlijk heb ik hem uitgelokt, ik kreeg het plan nadat hij mij homo genoemd had. Element z'n off topic gepost vind ik al weken irritant en ik had zin om hem eens stevig uit zijn tent te lokken. Dat was bijzonder makkelijk en is uitermate goed gelukt. Ik hoop dat hij van dit forum verdwijnt want hij heeft aan ZwareMetalen.com volgens mij niets toe te voegen. ![]() |
|
Jawel, een pispaal moet er zijn ... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik wil ff klagen dat jij me buikpijn bezorgt van het lachen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: wat ben jij een verschikkelijke heilige boon zeg. dat is pas gatver! ![]() |
|
quote:Ik ook van jou. ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote:Ja daar moet je niet mee spotten, is een erge ziekte ja!!! ![]() ![]() |
|
quote: We hebben jou toch? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote: Dat klopt, maar mij boeit het niet, en das nie zo leuk voor jullie, vandaar dat ik zo af en toe een nieuwe user aanmaak. ![]() |
|
quote:enjej? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: Nee, volgens mij was dat Demogorgon. Die was nl. op dezelfde dag geunbanned als ik. Wacht, dit was waarschijnlijk een domme opmerking. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 05-10-2003 19:38] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote:Nee, Voice of Doom ![]() |
|
quote: ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote:OK dan...Jenje... ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Tja mag het weer on topic. Dank U! ![]() ![]() |
|
quote:hij houd sindsdien wel zijn vervelende bek dicht ![]() grotendeels... [Dit bericht is gewijzigd door Rammoth op 05-10-2003 21:29] Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
Heeft die Element eigenlijk al een waarschuwing gekregen voor zijn walgelijke taalgebruik en zijn manier van typen. Er hebben genoeg mensen over geklaagd lijkt me. ![]() |
|
Ach joh, geef em nog een kans ![]() Jeugdzonden dienen niet zo hard bestraft te worden .... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |