|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ... ... ... Hoe gay kan je zijn... |
|
Ik vind overigens wel dat Jenje een punt heeft, een goed punt zelfs. Maar dat terzijde gelaten liever weer klachten en over morke wordt gepraat |
|
quote: Ben je nu pro- of contra de sociaal-gehandicapten (gelijk mij) op dit forum ? |
|
ja jenje heeft wel een punt. Ik vind alleen dat er zo'n klaag cultuur is onstaan. als iemand niet aardig genoeg is is er meteen paniek. Nou welkom in de echte wereld waar niet iedereen even aardig is en er niet altijd iemand in om je handje vast te houden. het is net als voetbal (ghoullie bevindt zich op glad ijs) als je voor elke overteding een gele kaart gaat geven wordt er veel meer nadruk op gelegd en krijg je een agressieve cultuur. En ook even tot mezelf betrekken dat sommige mensen vinden dat ik steeds discussies uitlok en steeds zo gemeen doe. Misschien lijkt dat zo omdat er blijkbaar veel aandacht wordt besteed aan mijn posts. als mensen nu een minder aandacht aan mij besteden, minder op mij letten dan valt het allemaal bes wel mee. Ik snap best dat ik erg interessant ben en ietwat orthodox qua communicatie methodes maar die aandacht die er omtrent bestaat wordt door derder gecreert. drank u voor uw aandacht en tot de volgende knoop |
|
Klaag cultuur? Ja, misschien wel, maar ik kan me erbij voorstellen dat sommige mensen het onprettig vinden om de hele tijd voor rotte vis te worden uitgemaakt (bijvoorbeeld). en ja, jij valt best mee. En nou weer ontopic ajb |
|
quote: geen van beide, ze zijn er gewoon, dus je moet het ermaar mee doen. Je kunt niet verwachten dat iedereen doet aan jouw verwachtingen, beetje ongezond. |
|
quote: Als je het je aantrekt dat iemand op het internet je stinkende haring noemt, dan heb je sowieso een probleem die niet bij de stinkende-haring-roeper zijn oorsprong heeft. Flame lekker terug, of niet. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Ook waar, je moet natuurlijk wel tegen een stootje kunnen, anders kan je je kop nergens boven water houden |
|
quote: Dat is echt onzin. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Nee. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Dan dien je toch FIJN een KLACHT in? Touché, pussycat! |
|
I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Toch worden er op internet wel bepaalde dingen gezegd en bepaalde gedragingen geuit die in de echte wereld totaal onacceptabel zouden zijn... Moet je het dan maar goedkeuren? Ik vind van niet. Niks mis met een stevige discussie, maar maak het niet te persoonlijk. quote: Dat denk ik niet, bij basketball bijvoorbeeld treedt men streng op tegen overtredingen en die sport is een stuk minder agressief dan voetbal. Repressie lokt niet noodzakelijk agressie uit. quote: Nogmaals, niks mis met een stevige discussie, maar mensen zomaar beledigen is m.i. net als in de echte wereld, waar jij zo hoog van opgeeft, not done. no text supplied |
|
quote: Precies. Sinds wanneer heeft dit forum nog iets met metal te maken? this user is dead |
|
quote: Metaaaaaaaaaaaaaaaaa-aaaaaaaaaaaaaaa-aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllll!!!!! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Hee fucker, da's mijn uitspraak! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
hoeveel blanke naar metal luisterende basketballers ken jij? |
|
quote:Hoeveel blanke naar metal luisterende voetballers ken jij? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
in mijn directe omgeving? een stuk of 10 denk ik |
|
quote: Nou, ik sta voor mijn lol nog wel eens op een voetbalveld of telt dat niet? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Volgens mij dwalen we hier iets af... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ik ken er 1 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |