|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: tom je bent een eikel |
|
ik vind het ook raar, dat topic dicht. maak je niet zo druk, elf! Oud Vuil. |
|
Er zit geen spamfilter op de @zwaremetalen.com addressen this user is dead |
|
quote:Oh geen nood, ik zal de overbodige adressen vandeweek even opruimen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Werkt een spamfilter zo?! this user is dead |
|
Helaas niet |
|
quote:Nee, maar bouncen er meer mailtjes van dit domein en dan geven ze het misschien op I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ik wordt even gek: ik kan er nog gewoon in posten? |
|
quote: Hij is alweer open. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik moet ook gewoon alles even doorlezen voor ik reageer. Bedankt |
|
Ik zit met een vraag: Als ik op bv de lollig topic zit en naar links zit te kijken wordt ik van de forum afgegooid. Is dat normaal? |
|
quote: Kijk anders even naar rechts P.S. nee het is niet normaal KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik erger me dood aan het zeer belabberde Nederlands van sommigen. Daar is hier al meer over geklaagd. Is er ook al iets mee gedaan? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik wil graag een klacht indienen tegen mensen die klagen. |
|
quote:afgewezen. En dat taalgebruik wordt in de gaten gehouden. |
|
Bannen van mensen die geen fatsoenlijk Nederlands typen zeker Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Het is wel een Nederlands forum. dus |
|
Dan breekt mijn klomp. |
|
quote: Fuck off jungne, ik bluve west-vloams gebruk'n whé. mvg wk10 |
|
Waar is m'n "rijmen met'n ander z'n nick" topic gebleven? Ah, tis goed. Ik heb hem al terug. [Dit bericht is gewijzigd door windkracht10 op 16-10-2003 12:26] mvg wk10 |
|
Godverdomme nu is hij weer weg. Ik dien een klacht in tegen het regelmatig wegvallen en verdwijnen van bepaalde topics, zonder dat ze op slot gezet worden of zo. Na een tijd duiken ze dan weer zomaar op alsof ze nooit weggeweest zijn. En ja, ik maak gebruik van de zoekfunctie. mvg wk10 |
|
blijf je ook ingelogt dan? |
|
quote: Nee ja. Ik denk dat ik het al gevonden heb. Sommige topics verschijnen pas na je eerste post (en als je dus ingelogd bent). no prob mvg wk10 |
|
je kan dan ook links bovenaan klikken om in te loggen (en eventueel ingelogt te blijven. (maar doe dat niet op openbare computers)) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |