|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wie kent mij niet? |
|
Ok nu dus weer klachten, daar is dit topic tenslotte voor. Verdere offtopic reacties zullen gemodereerd worden. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Er zijn wel meer irritante dingen aan undersigns dan wat smilies...zeik ik daar over? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: gaaf toch kom we gaan iedreeen kanker wensen@ Je moeder. |
|
tip van Lainedinges: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1010629&page=1 deze bestaat al... zie "Personal Lyrics " [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 25-10-2003 17:39] Bruce Banner |
|
quote: - Mörke heeft Intestterror uitgenodigd om met hem te Grolsch-excursie te doen Ik bedoel, hoe cool ben je dán... 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Ik bedoel!!! Dit slaat nergens op. |
|
Nou...gaat er nog iemand klagen over mijn undersign??? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: hij's lief! Oud Vuil. |
|
quote: Hmmm, wattes? O ja, wacht ff, ik ga een advocaat in de arm nemen om je aan te klagen wegens plagiaat... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Je huidige is prima |
|
quote: Ik vind de cynische ondertoon iets te dominant.. Waarom moet het nou weer zo negatief? 11.45: restate my assumptions |
|
I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ik vind je icon eerlijk gezegd veel schokkender .... |
|
I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Waarom wordt mijn "Niemand is verliefd op mij; wat nu?"gesloten? en blijft die andere wel open. Ik kap voorlopig met ZM. Tot morgen. Bazzio Attacks!!! |
|
NEEE Bazziiooooo Niet zo lang wegblijven! |
|
hij is gewoon open hoor volgens mij, hij staat ergens onderin geloof ik dat ik net zag Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
, helaas andere verpichtingen. Bazzio Attacks!!! |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Ik ben nog aan 't zoeken wat er met die andere aanmoet tussen alle bestaande topics over verliefdheid enzo quote:Prettige avond nog, Bazzio! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Kom op Helmet, dat soort topics horen hier toch niet ... |
|
quote:Ik zeg toch dat ik nog aan 't zoeken was! Lezen, jij noorderling! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Sneller wezen, jij ongewassen zuiderlijke hippie! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |